Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
GewoonDoen

Vrijdag 26 juli 2019

Aanbevolen berichten

Ik heb met jullie te doen. In Oost NL was het gisteren kennelijk net zo warm als hier, maar dan zonder luiken voor de ramen en alles. 

Vandaag nog ff uitzitten en dan koelt het 10 graden af. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Kan weer niet positief zijn en ga wel even zeuren.

Totaal niet geslapen, ik geraak in paniek van die hitte. En maar liggen malen. Hoop dat het zo nog lukt even, straks avonddienst.

Enige positieve is dat ik niet heb gedronken. Dat ga ik zo ook houden. Fijne dag allen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En partner zo dicht tegen mij aan en zo heerlijk slapen......Kan ik mij zo aan irriteren, hij wel slapen en ik niet??? Idd heel kinderachtig. Ben wel 10 keer het bed uit gegaan en hij sliep gewoon door............Verschrikkelijk frustrerend! Zegt net heerlijk geslapen, ja dat zag ik! :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Moet je je flink gaan liggen opwinden, weet je zeker dat je helemaal niet meer slaapt :D 

Ik ken dit probleem niet, ik ben net een pop, zo gauw je mij horizontaal legt gaan de ogen dicht, maar ik zou iig niet "proberen" te slapen. Ik zoi naar de huiskamer gaan, netflix op de buis en juist proberen wakker te blijven. Dan slaap je een uur later. 

Of niet natuurlijk, maar je sliep toch sowieso niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Sowhat:

@Smaragd, je zou ook kunnen denken, wat heerlijk voor mijn partner dat hij zo lekker slaapt. 

Het klopt wat je zegt. Ben zo negatief de laatste tijd, verschrikkelijk. Heb het net ook tegen hem gezegd, wat fijn voor je. En extra koffie gezet. Maar je hebt wel gelijk, moet blij voor hem zijn. Maar inwendig kan ik hem wel wat aandoen en dat slaat nergens op. Ik moet gewoon zeggen, ik heb niet geslapen, laat mij met rust. Zoiets.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Smaragd:

Maar inwendig kan ik hem wel wat aandoen en dat slaat nergens op

Dat slaat op dat jij je gedraagt als een stampend, verwent en jaloers kind.

Alleen omdat hij slaapt en jij niet kan slapen, duhh

Relax nou eens een beetje man...

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook zo lekker geslapen Bor?:D Natuurlijk heb je gelijk. Heb het ook meteen goed gemaakt. Arme man is al aan het werk. Hoop zo nog even wat te slapen, kan niet zonder slaap. En tijdens gecontroleerd drinken, sliep ik prima. Zal wel een verwend klein kind zijn. Maar moet dat wel uiten, kan het niet mooier maken dan het is voor nu. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Smaragd Ik bedoel te zeggen dat jij je over echt van alles loopt op te winden, ik hoop dat je de trigger hierin ziet. Want je creëert een bommetje.

"en tijdens gecontroleerd drinken sliep ik prima"...  Dit bijvoorbeeld. Je fokt jezelf op totdat de bom barst.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja leuk voor je partner, leuk voor je familie en vrienden,collega"s...ook leuk voor ons.

Ja jongens Smaragd had er geen zin meer in, die gaf op.

Zo?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ga proberen te slapen, ik word zelfs moe van mezelf, walg van mezelf. Toch logisch dat ik geen zin dan meer heb. Ga slapen nu. Althans dat hoop ik. Fijne dag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb mij ziek gemeld net. Sta gewoon teveel in het rood wb energie. Zal nooit iets raars doen. Maar wel pas op de plaats nu. Ga nu liggen. Erg lastig om te bellen maar ik moest wel. Meld mij vanavond.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen

Wacht op iemand van de gemeente die tussen half 8 en 12 komt. Altijd leuk zoiets:blush: Om te beginnen een dikke hug voor jou @Smaragd. Lekker een dutje doen om wat slaap in te halen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...