Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Gast

Donderdag 25 juli

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Lonster:

Voor Myle. Ik ga een flesje water in de vriezer leggen, dat kan ik dan vanmiddag voor de ventilator zetten. Bedankt voor de reminder :)

Hoi Lonster, heeft het geholpen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt Myle, juist wel wat eten. Een gevulde maag kan er ook voor zorgen dat je trek minder wordt/of weg gaat. Daarom zelf ook droog afmelden. Weer een dag erbij.

Ik klaagde tegen een dementerende patiënt, goh wat heb ik het heet eergisteren Haar antwoord, ja je kunt het wel 100 keer benoemen. Maar daar gaat het niet minder heet van worden. Ze had zo gelijk. Sta je daar dan,,geniaal!

bewerkt door Smaragd
Toevoeging

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Myle:

Hoi Lonster, heeft het geholpen? 

Volgens mij helemaal niks. Het wordt steeds heter. Maar ja, een afwas doen en de keukenkastjes schoonmaken helpt natuurlijk ook niet. Ik hoefde niet te koken, nog zelfgemaakte kippensoep over van gisteren. Dat zou eigenlijk de lunch zijn, maar die heb ik helemaal overgeslagen. 

O ja dat 'voor Myle' ging alleen over het dagpact hoor. Het staat er een beetje gek, zag ik later.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het heeft bij mij volgens mij ook niks opgeleverd. 27 graden binnen. pffffft ik smelt haast

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beetje lamlendig op de bank. 
Hoop dat ik straks nog beetje puf heb om naar het water te fietsen ergens voor wat afkoeling met de hondjes. 
Dacht vanmiddag, eigenlijk is het nu wel een goeie om de koelkast eens op te ruimen en beetje schoon te maken en dus mn hoofd er in te steken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanmiddag ben ik even naar Kruidvat gegaan. Daar staat de deur altijd open. Ik zag twee vrouwen in de deuropening staan (lees: in de weg) en gezellig kletsen. Lekker precies onder de airco. :) ik ben er even lekker bij gaan staan. Het schept wel een band, zo'n extreme hitte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier ook 27 graden. Maar ik mag niet klagen, van een vriendin die in de zorg werkt. Zij moet vandaag de benen uit haar lijf lopen in een snikhete groepswoning, koken en mensen in bad doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo, Ietje hier.

Ik kan wel weer een steuntje in de rug gebruiken.

Nog oude bekenden hier?

xIetje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Ietje:

Nog oude bekenden hier?

Zeker wel Ietje... 
Was net even aan het bijlezen en moet nog even de keuken in... 
Hoe is het met jou? En met de pup van indertijd???? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hai, haha die pup is inmiddels een onduigend baasje van 3.

Het gaat goed met mij. Met jou ook hopelijk?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Asterix:

Ik had een kilo huzarensalade gehaald en deze net opgedoft met ei, vis, zilveruitjes, tomaat, augurk en sla.
Niks geen vuur maken vandaag.

En de hond had vandaag eens niet zijn Kong, want te warm buiten. (Jammer dat ik die vullingen niet kan maken voor hem BJ)

bedankt voor de tip Asterix, ik had voor het eerst van mn leven ook zo'n bak gekocht, maar totaal vergeten, heb verder alles in huis dus
heb e na-geaapt en zit binnen 10 min. na thuiskomst aan de koude hap, smaakt heerlijk!

bewerkt door lady jane

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een pizza gemaakt. Ik ben helemaal klaar met dat hittegolf voer de hele week, de salade en de gazpacho en de watermeloen. Het is gewoon afgelopen. Hete pizza en als onze jongste de tiramisu queen in het land was geweest hadden we dat nog toe gehad ook. Nu zal het wel een ijsje worden. Getsie, koud :D Misschien zet ik nog wel thee ook.

bewerkt door bumperjim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

dit is de eerste keer dat ik niet gewoon kook, mijn moeder zei altijd alles gewoon
blijven doen, dan kun jet beste tegen de hitte.
En voor mij werkt dat. Ik mis nu toch een beetje een warme hap haha.
Ik heb zelfs nog een maaltijd in de
koelkast die alleen even opgewarmd hoeft te worden. Dat wordt morgen dus, want
we krijg nog zo'n hete dag kado.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt allemaal voor jullie steun vandaag.  De strijd lijkt gestreden .  Het gevaar geweken. Mezelf op het dagpact zetten voelde als een soort van nederlaag . Ja belachelijk ik weet het . Maar d8 in al mijn overmoed dat ik , hoog en droog op het jaarpact , een soort van onschendbaar was .  Dat ik weloverwogen zelf de beslissing neem of ik nog ooit eens zal gaan drinken of niet . Je beslist natuurlijk altijd zelf , maar toch.   

In 1 gedachte bedenken dat je enorme spijt gaat krijgen om te gaan drinken en dat je wat wijn koud moet leggen . Het beangstigde me enorm maar  ik sta weer met beide voetjes op de grond . 

Zelf , niet alleen is wel weer gebleken :heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Cleo66:

Bedankt allemaal voor jullie steun vandaag.  De strijd lijkt gestreden .  Het gevaar geweken. Mezelf op het dagpact zetten voelde als een soort van nederlaag . Ja belachelijk ik weet het . Maar d8 in al mijn overmoed dat ik , hoog en droog op het jaarpact , een soort van onschendbaar was .  Dat ik weloverwogen zelf de beslissing neem of ik nog ooit eens zal gaan drinken of niet . Je beslist natuurlijk altijd zelf , maar toch.   

In 1 gedachte bedenken dat je enorme spijt gaat krijgen om te gaan drinken en dat je wat wijn koud moet leggen . Het beangstigde me enorm maar  ik sta weer met beide voetjes op de grond . 

Zelf , niet alleen is wel weer gebleken :heart:

Z11, niet alleen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed meid! @Cleo66

En ik sta ook op het jaarpact. Dagpact niet meer ‘nodig’ dacht ik. 

Ben het gaan doen als steun aan anderen, maar voelt nu als extra stevigheid voor mezelf. Nou en.

Raar hoe het werkt. 

bewerkt door Lika

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei GewoonDoen:

Ha Ietje :D

Was het niet Ietje en Dribbeltje? 

Hai, ja Dribbel en ik gingen toen aardig gelijk op ja.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...