Spring naar bijdragen

25 juli 2019


Lynn86

Aanbevolen berichten

@Lynn86 van harte..... Gaat het nog steeds goed?

@Annie87 uitslag nog niet binnen? 

Met mij gaat t redelijk. Druk met vakantie voorbereiding. Ben wel erg moe vandaag. Gelukkig zijn de kinderen een dagje bij mn ouders. Ik ga niet veel meer doen dan op de bank hangen tot half 3. Daarna hebben we 2 afspraken, das dan weer wat minder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Robbin:

@EefjeJ met mij goed, met jou ook? Van mij mag dit het hele jaar door ons nieuwe weerbeeld worden :-).

Ja gaat wel redelijk hoor :) vreselijk dit weer...kan niks doen en vind het sneu voor de dieren... Maar goed we moeten het ermee doen. Gelukkig zijn er nog mensen die er wel blij mee zijn :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei doorbijter:

@Lynn86 van harte..... Gaat het nog steeds goed?

@Annie87 uitslag nog niet binnen? 

Met mij gaat t redelijk. Druk met vakantie voorbereiding. Ben wel erg moe vandaag. Gelukkig zijn de kinderen een dagje bij mn ouders. Ik ga niet veel meer doen dan op de bank hangen tot half 3. Daarna hebben we 2 afspraken, das dan weer wat minder

Dankje  ja gaat goed gelukkig. Eindelijk gestabilliseerd. Xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lynn86 gefeliciteerd!! Hieper de piep hoera:rose:!!! 

Ik ga beter vandaag. Wel nog veel onrust en af en toe wat angst maar beter te overzien. Geen gekke paniek en angstaanvallen. Psychiater wil niet verder ophogen dan 7 Mg. Ze vindt het zonde dat ik het straks weer moet afbouwen. Ook vinden ze dat ik de onrust teveel somatiseer dus dat ik vooral ook psychisch moet kijken wat ik er mee kan en moet leren verdragen. Ook zij gaf aan net als Eric Paling dat na 2 weken spiegel optimaal is dus heb nog 1 week te gaan. Mag wel bellen als het op vakantie niet gaat. Lichamelijke klachten zijn gelukkig wel minder. Alleen die dufheid van de dia vind ik niet fijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Leen,

Ik heb je net een bericht teruggestuurd. Ik betwijfel of die onrust psychosomatisch is. Ik heb ook bakken met onrust gehad en dat ging allemaal weg (niet alles maar wel die onverdraagzame onrust) op de juiste dosis Dia. Wat ervaar je precies aan onrust en hoe? En komt het opzetten en neemt het soms zomaar af?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ELL ja ik blijf ook twijfelen. De onverdraagbare onrust begint nu vaak half uur na inname van Dia in de ochtend en zakt wel af in de loop van de dag. Soms heb ik ineens onrust midden op de dag. In de avond heb ik na inname geen onrust. De onrust is een gejaagd gevoel in mijn lijf. Ik vertelde dat vandaag ook aan mijn psychiater en ze vroeg zich of ik misschien bang was om de controle te verliezen. Ik zei toen ik slik al een jaar deze pillen dus nee daar ben ik niet meer bang voor. Ondertussen denk ik linksom of rechtsom ik moet er uiteindelijk zelf meedealen dus mijn gelijk krijgen ga ik geen energie meer in stoppen. Ik denk dat het en en is en het zou fijn zijn als daar erkenning voor gegeven wordt. Belangrijkste is wel dat ik iets meer stabiliseer op deze hoeveelheid. Dat zou heel fijn zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...