Spring naar bijdragen

Woensdag 24 juli


Aanbevolen berichten

Ik weet nog ik was een paar jaar geleden in India toen was het ook 42. Ik was in het westen waar het nogal islamitisch is. Ik kwam 's,avonds aanzakken in het hotel, zeikheet, maar de werkdag was voorbij dus "geeft u mij maar gauw een pint!!"

Nope meneer kan niet, alcoholvrije staat hier. Keek ik op mn neus :) Toen heb ik een paar dagen op mango smoothies geleefd. Was helemaal geen straf eigenlijk, toen al niet. Ik pleeg zo een moord voor een mango smoothie...

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koh heb het helaas wel gelezen en echt jij kent mij zo totaal niet! Hoe durf jij mij te vragen of ik tijdens mijn werk drink/of behoefte er aan heb. Dacht je dat ik gek was ofzo/zo wanhopig??? Hoe haal je het in je hoofd. Heb ik nog nooit gedaan  Door mensen zoals jij, durf je niet eens meer te zeggen wie of wat je bent. Heel fijn dat je het zelf weg hebt gehaald. Mooi dat je zo kan analyseren maar je zat erg mis. Je snapt geen donder van gecontroleerd drinken. Doe dan ook niet zo alsof het je interesseert. Cut the crap man. Voorlopig ook even mijn laatste bericht. Kan/kon echt niet wat je deed. Heb je het weg gehaald omdat je geen likes kreeg?? Zo kinderachtig zie ik je nu. Ben even helemaal klaar met dit. Kan helpend zijn maar ben geen stuk vuil. Kom op zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vroeg of je de behoefte had aan drank, ik heb benadrukt dat ik niet uitga van dat je drinkt tijdens je werk.
Ik heb het weggehaald omdat ik het schreef met een door de warmte heel, heel kort lontje en het teveel vond.
Ik zie je ook echt niet als een stuk vuil maar als een hypergevoelig persoon.
Zo gevoelig dat ik er de kriebels van krijg.

bewerkt door Kohtje
even een leugentje om bestwil weggehaald
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een vent bent, laat je ook je bericht staan, zegt voor mij al genoeg. En heb Koh heel hoog zitten maar dit ging veel te ver. Nogmaals ik heb respect voor Koh.

Ik hoef niets te ontkrachten Knakker, waarom zou ik dat moeten doen ? De suggestie alleen dat ik zo dom zou kunnen zijn, om te drinken tijdens mijn werk. Werkelijk moet ik dat ontkrachten? Bedenkt dan niemand hier dat ik ook wel zou weten gelukkig dat artsen/familie/etc dat  zouden kunnen ruiken? Ben ik wel alcoholist maar wil mijn baan/werk idd niet kwijt

En worden mij deze vragen gesteld omdat ik gecontroleerd dronk? Door deze benadering , durft niemand dat meer te melden. Kan echt niet sorry.

En natuurlijk ben ik ultra gevoelig, doe mij ook niet anders voor dan ik ben. Niets nieuws. Blijf wel even alleen lezend aanwezig. Beter voor even. Vond je het echt agressief??? Dan heb jij mij gelukkig nog nooit echt agressief gezien :) Ga je goed. Snap je bedoeling maar nu werkt het even echt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Smaragd:

Als je een vent bent, laat je ook je bericht staan, zegt voor mij al genoeg. 

Dit is weer zo snijdend, zo hard, helemaal niet nodig. 
Maar wel tekenend voor een Smaragd die zich boos maakt. 
Smaragd, als jij emotioneel wordt word je op een bepaalde manier 'agressief', 
dan ga je dingen zeggen en karaktereigenschappen van mensen 'benoemen' waar je helemaal geen weet van hebt. 
Dat is jammer, dat doet mensen pijn. 
Het is ook helemaal niet nodig. 
Ik heb de afgelopen dagen veel reacties van jou gelezen, de sfeer hier geproefd en ik heb veel, heel veel nagedacht hoe ik 
zou kunnen reageren... 
Ik weet het niet, het venijnige, vileine zelfs stuit mij zo tegen de borst dat ik over het algemeen niets zeg..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal er proberen op te letten in het vervolg.  Met andere woorden, schik je naar wat de meerderheid wil lezen. Nee sorry dat gaat het niet worden voor mij. Hou mij wel even gedeisd en natuurlijk ben ik opgefokt. Dat is ook een emotie. Nu weg. Snap wat jullie deels bedoelen maar helpt mij niet. doe altijd al wat anderen willen. Ga hier geen toneel spelen. Fijne voortzetting. En nogmaals heb veel respect voor Koh. Ontkramp jij ook een beetje dan he. Relax. Hou je goed!

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smaragd als je zo agressief reageert betekent het dat er een gevoelige snaar geraakt is. Misschien heb je wel trek in drank op je werk. Dat kan je toch toegeven zonder dat het een schande is? Of als het niet zo is, dan kan je toch zeggen nee hoor dat is niet zo? Zonder te zeggen "hoe durf je". Ik vind het geen schandalige vraag en al helemaal niet op een alcoholforum.

Ik heb het gevoel dat je niet zo lekker gaat de afgelopen tijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vul alles maar in voor mij, ja echt wat kan ik nog zeggen. Iets anders willen jullie toch niet lezen.

@Bor ga weer weg, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr werkelijk waar. Hou je goed dame. Kan niet tegen dat invullen, ja als het klopt wel maar niet als het totaal niet zo is. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Smaragd:

.  Met andere woorden, schik je naar wat de meerderheid wil lezen. 

Nee, dat bedoel ik absoluut niet. 
Termen als: ' als je een vent bent.... zegt voor mij al genoeg' ... en en paar dagen geleden iets in de trant van ' hier durf je wel terwijl je irl niets durft te zeggen' ... 
En zo zijn er meer voorbeelden Smaragd. 
Je laat daar mensen niet mee in hun waarde... 
Mijn mening, hoef je het niet mee eens te zijn uiteraard. 
Maar het maakt wel dat ik vaak geen zin meer heb om in zo'n sfeer te antwoorden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bumperjim:

Nou ja dat laatste is natuurlijk een dooddoener maar als ik het weghaal verlies ik mn mannelijkheid :P 

Castreer je zo, geen probleem! Bedankt. nu moest ik eindelijk even lachen haha. Ga er opletten, wil natuurlijk geen mensen pijn doen door mijn irritaties. Daar hebben jullie wel een punt. Daar kan ik opletten klopt! Nu gaan we zwemmen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedank jullie allen afsluitend, want we moeten weg zo. 

Maar ik snap deels wat er getikt wordt, nog nooit de behoefte gehad om te drinken op mijn werk. Dat heb ik ook zo beantwoord. Voelde bijna alsof ik mij moest gaan verantwoorden. Misschien heb ik wel een probleem met autoriteit. Zou allemaal kunnen.

Maar @Yvonne en @knakker @bumperjim

 Hebben gelijk dat mijn toon anders moet. En als ik het wel zo voel dan idd maar niets posten, en het alleen maar denken en dan besluiten het te zeggen na 24 uur. alhoewel wat is er dan nog echt aan, zo berekend maar goed ik snap het punt. Al heeft iemand het compleet mis, kan ik er ook leuk en gevat op reageren. Heb ik gewoon even moeite mee op het moment. Dat ligt idd niet aan jullie maar aan mezelf. 

@Etty stelt eigenlijk de vraag waar het voor mij echt omgaat. Wat ik nodig heb is.............weet het niet eens. Dus en daar gaat het om, voor mezelf dat eerst op een rij krijgen. Ga en moet hier iets mee idd. Want buiten dit forum ben ik alleen maar lief, helpend, werkelijk alles voor anderen. En hier als een draak nu. Die balans is compleet weg. Misschien moet ik hier wat aardiger doen en daarbuiten wat gehaaider etc. Zoiets. Ben nog bezig met het plan.

Bedankt en wil niemand kwetsen en dat zal ik hebben gedaan. Niet mijn bedoeling en zeker idd niet van dit forum. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Cleo66:

Waarom zijn bericht nu weg is , dat weet ik ook niet .  Maar als koh dat zelf gedaan heeft , zal hij daar wel een reden voor gehad hebben . 

 

Ja, dat heb ik gedaan omdat ik bang was dat zou gebeuren wat nu gebeurt, een over z'n toeren smaragd. Ik geef toe dat ik het te laat heb weggehaald.
Heb er vannacht onrustig van geslapen, bleef spoken... wel, niet, wel, niet weghalen... vanmorgen tijdens het opstarten van het forum stond m'n
hoofd eerst nog op 'niet weghalen', na een kwartiertje op 'wel weghalen' en toen heb ik het weggehaald. En nu is het weg. En al blijft m'n
hoofd nog even doorrommelen met wel-niet-wel-niet... het bericht is weg, dus 'niet weghalen' kan niet meer.

Gedoe he?:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...