Spring naar bijdragen

19/07/2019


Leen

Aanbevolen berichten

Ik start vandaag even met een berichtje omdat ik heel slecht trek. Gisteren laatste omzetting gedaan van dia naar lora en nu ontzettende angst en paniek. Is dit normaal bij de omzetting en neemt dit nog af?? Ik wil volhouden op de dia maar vindt het zo zwaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Leen
Ik zie dat we ongeveer tegelijk een huiskamer hebben geopend, ach hebben we meer te kletsen toch ^_^
Wat vervelend om te lezen dat je je zo naar voelt nu...ik heb zelf geen ervaring met omzetten, maar ik denk ook dat het net als ontwenning elke dag anders kan zijn. Hoe vervelend ook...daarnaast voelen een hoop mensen zich 's ochtends vaak onrustiger of angstiger. Ik ben ook weleens opgestaan met paniek en angst, slechter kan je je dag niet beginnen. Ik hoop dat je een beetje afleiding kan vinden, het is mooi weer, misschien even naar buiten en een paar keer goed diep ademhalen? Het komt echt goed lieve Leen....sterkte :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Leen:

Ik start vandaag even met een berichtje omdat ik heel slecht trek. Gisteren laatste omzetting gedaan van dia naar lora en nu ontzettende angst en paniek. Is dit normaal bij de omzetting en neemt dit nog af?? Ik wil volhouden op de dia maar vindt het zo zwaar. 

Ja het neemt af @Leen. Doorzetten, over 2 dagen praat je weer net als vandeweek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen,

Kom net terug van de psychiater en ben uitgeschreven bij het GGZ. Seroquel gaat over een paar weken naar 50mg en dan naar zero. Doorbreken van de tabletten mag niet omdat dan in 1x alles wordt opgenomen en te veel schommelingen in het bloed krijg.

Dat wordt dus met steeds met een dag ertussen afbouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Leen:

@Robbin ja ik zet door maar vindt het gewoon effe heel zwaar. Voel me gewoon ook ziek in mijn lijf. Heb echt veel steun @Kannietmeer anders zat ik allang weer aan de lorazepam. 

Het hoort erbij @Leen, klinkt hard misschien, maar je kan niet verwachten dat alles zonder slag of stoot zal verlopen. Ffies doorbijten, over een paar dagen kijk je er weer heel anders tegen aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Deligaf1:

Morgen,

Kom net terug van de psychiater en ben uitgeschreven bij het GGZ. Seroquel gaat over een paar weken naar 50mg en dan naar zero. Doorbreken van de tabletten mag niet omdat dan in 1x alles wordt opgenomen en te veel schommelingen in het bloed krijg.

Dat wordt dus met steeds met een dag ertussen afbouwen.

Heb je de Regenboog apotheek ook al geprobeerd Tim?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi mensen, 

Ik heb weer een paar dagen niet geschreven, maar omdat ik cold turkey met de seroquel heb moeten stoppen, nam mijn paniek weer zienderogen toe, zat ik de hele dag te trillen, sliep helemaal niet meer, was zwaar depressief en hoorde ik ook nog eens van mijn werkgever (heb een jaarcontract) dat ze geen vertrouwen hebben in reintegratie en dat ik niet meer welkom ben op de afdeling. Ik was daar helemaal kapot van en in overleg met mijn ouders heb ik geen andere keus gezien dan weer opnieuw te reinstaten op 4 mg diazepam. Eerder heb ik dit gedaan in de vorige afbouw en toen is het me gelukt om langzamer af te bouwen, dat ga ik nu ook doen, gezien het feit dat het in de kliniek in Portugal veel te snel is afgebouwd. De seroquel is nu in ieder geval eraf, of het uit mijn bloed is weet ik nog niet, maar ik ga ook weer proberen iets met mijn hersens te doen door een online cursus die ik nog geen 8 maanden geleden heb gedaan opnieuw te doen om te kijken of het nog OK komt met mijn hersencapaciteit...

En wat denken jullie? Vannacht heb ik voor het eerst in een half jaar 6 uur aaneengesloten geslapen en vanmorgen voel ik me een stuk beter! Ik heb me aangekleed, een stuk buiten gelopen, een aantal vriendinnen gebeld, terwijl ik daar afgelopen weken niet toe in staat was... Ik weet ook niet of dat aan de reinstatement ligt, maar misschien gaat dat me toch helpen... 

Jullie alle goeds voor vandaag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Leen:

@Robbin ja ik zet door maar vindt het gewoon effe heel zwaar. Voel me gewoon ook ziek in mijn lijf. Heb echt veel steun @Kannietmeer anders zat ik allang weer aan de lorazepam. 

geef het niet op hoor lieverd, Je bent  al geweldig ver en eigenlijk over de helft met de omzetting. Je bent dichter bij het einde, dan bij het begin ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Meisjeamsterdam:

Hi mensen, 

Ik heb weer een paar dagen niet geschreven, maar omdat ik cold turkey met de seroquel heb moeten stoppen, nam mijn paniek weer zienderogen toe, zat ik de hele dag te trillen, sliep helemaal niet meer, was zwaar depressief en hoorde ik ook nog eens van mijn werkgever (heb een jaarcontract) dat ze geen vertrouwen hebben in reintegratie en dat ik niet meer welkom ben op de afdeling. Ik was daar helemaal kapot van en in overleg met mijn ouders heb ik geen andere keus gezien dan weer opnieuw te reinstaten op 4 mg diazepam. Eerder heb ik dit gedaan in de vorige afbouw en toen is het me gelukt om langzamer af te bouwen, dat ga ik nu ook doen, gezien het feit dat het in de kliniek in Portugal veel te snel is afgebouwd. De seroquel is nu in ieder geval eraf, of het uit mijn bloed is weet ik nog niet, maar ik ga ook weer proberen iets met mijn hersens te doen door een online cursus die ik nog geen 8 maanden geleden heb gedaan opnieuw te doen om te kijken of het nog OK komt met mijn hersencapaciteit...

En wat denken jullie? Vannacht heb ik voor het eerst in een half jaar 6 uur aaneengesloten geslapen en vanmorgen voel ik me een stuk beter! Ik heb me aangekleed, een stuk buiten gelopen, een aantal vriendinnen gebeld, terwijl ik daar afgelopen weken niet toe in staat was... Ik weet ook niet of dat aan de reinstatement ligt, maar misschien gaat dat me toch helpen... 

Jullie alle goeds voor vandaag. 

really happy for you!! Soms moet je wijs zijn en de weg overnieuw afleggen op een andere manier. Je doet het geweldig! @Meisjeamsterdam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Leen:

Ik start vandaag even met een berichtje omdat ik heel slecht trek. Gisteren laatste omzetting gedaan van dia naar lora en nu ontzettende angst en paniek. Is dit normaal bij de omzetting en neemt dit nog af?? Ik wil volhouden op de dia maar vindt het zo zwaar. 

Lieve @Leen, je gaat het redden. Je moet weer wennen aan dit gedeelte van de omzetting. De Diazepam stapelt, over een paar dagen voel je je zeker beter. 
Je bent een kanjer, want je gaat er voor. Dat zal beloond worden. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...