Spring naar bijdragen

Dagdraad 19-7-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

@Sober je zal wel denken waar bemoeit ze zich mee? Ik heb gisteren je wie is wie, helemaal door gelezen. Je komt op mij over, als een enorm eenzaam iemand. Misschien heb ik het helemaal mis.... Je zegt gisteren dat je in real life een geweldig netwerk hebt, ik lees over een hele fijne groep, en betrokken artsen. Maar is dat wel zo? Het ligt er voor mij te dik boven op. Ik bedoel, ik heb het gevoel, dat je eenzaam bent. Het forum gebruikt voor wat contact, en ja dat mag! Als het zo is, dan hoop ik dat je na gaat denken, dat je weer terug komt op het forum. Helaas lijk jij mij ook iemand die geen strobreed toe wilt geven, als iets anders zou zijn dan het eigenlijk is. Iedereen is hier met zijn of haar eigen verhaal. Ik denk dat bijna iedereen wel een rugzakje heeft. Jij hebt 4 keer kanker gehad, een ander haar kind is uit huis geplaatst. Ik heb op zowel psychisch als lichamelijk vlak, genoeg klappen gehad. Allemaal moeten we door. De moeder zonder haar kind in huis, jij met een ziekte verleden, ik met gelukkig alleen nog blauwe plekken op mijn ziel. Voor niemand makkelijk, dat is een ding wat zeker is. Praat met jezelf, denk eens goed na wat je wil. Als het zo is dat je eenzaam bent, kom terug en gebruik het forum waar het voor bedoelt is. In alle openheid en eerlijkheid. Voor jezelf, maar ook voor de ander. Je bent hier om elkaar te helpen en te steunen. Als ik gelijk heb, zou ik je enorm stoer vinden als je terug komt. Bedenk dat het geen schande is dat je eenzaam bent. Ook ik heb nog nauwelijks een netwerk om mij heen. Heb hier, waar ik nu ben, wel een goede vriendin gevonden, heb weer contact met mijn ouders. Het is voor nu genoeg, het komt wel weer. Mocht ik het helemaal mis hebben, schiet dan niet in de verdediging. Nergens voor nodig, om mij te overtuigen dat ik het mis heb. Ik heb het beste met je voor, niet meer en niet minder. Zie het als een tip, niet als een aanval. Heb ik het mis, dan ben ik blij voor je! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...