Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

Ho, ik las over @Sober heen per ongeluk..

Kom op Sobertje. Het is moeilijk, het is rottig, het is k met peren etc etc maar geeft niks, zet je aller- aller- eigenwijste pet maar op, er dwars doorheen vrouw:rose:

Zo ja. Gááááááán!

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Etty:

Goedemiddag,

@nancy ken je Garachico al? Ik vond dat de moeite waard. 

Ziet er inderdaad zeer spectaculair uit! Wel langs gereden, maar niet echt wezen kijken. Gaan we nu zeker doen, bedankt voor de tip! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei Asterix:

2019-07-19_11-51.png.4a8393aa69f45071300953266a93c995.png

Dat wordt dan lachen volgende week...

OMG dat meen je niet :o

Heb het nu al warm, dat kan dus nog wat worden. 

Jopie: ik wil ook een pyjama met slaapzand :D

Gisteren niet gelukt om de spelletjes de baas te zijn. Ik speel zelfs op 2 accounts  :blush: en zie s'nachts nog de snoepjes van candy crush voorbij flitsen.

Wel een mooie serie op nexflix aan het kijken. Een spaanse serie over een vrouwengevangenis. Zo hé, dat gaat er heftig aan toe!

Hond is al te water geweest, ik kon haar niet meer tegen houden en zeg nou zelf: ze heeft toch gelijk?

Ik moet ook weer eens wat meer gaan zwemmen, maar ik doe dat maar niet in het vieze water, waar de hond in duikt. Stinkt een uur in de wind.

Ach, wat shampoo en goed afdrogen en ze ruikt weer lekker. Maak er geen probleem meer van hoor!

Eigenlijk probeer ik nergens meer een groot probleem van te maken en dat lukt me aardig de laatste tijd.

Straks een lekker soepje eten en voor vanavond heb ik ook alweer de maaltijd klaar. Duitse biefstuk, dop erwten met worteltjes, aardappelen.

Fijne dag allemaal en voor sober: ook deze dag gaat weer voorbij, hoe moeilijk zo'n dag ook is..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja jopie, ik ken dat, gevloerd door de kleinkinderen, haha! Maar toch zoooo waardevol, zo'n weekje. Maar ook heerlijk als ze weer gaan. 

Ik ga zo richting pedicure, even de voetjes laten behandelen, lekker makkelijk dat ik dat zelf niet hoef te doen. 

Ik word er gek van dat elke keer mijn woorden worden afgemaakt hier, maar dan fout...kan ik iets uitzetten of zo? Ik moet nou constant alles nalopen en verbeteren...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei nancy:

Ik word er gek van dat elke keer mijn woorden worden afgemaakt hier, maar dan fout...kan ik iets uitzetten of zo?

Ja, dat kun je uitzetten. Het is een instelling van je mobiel, denk ik. Bij mijn Samsung zit het onder Algemeen beheer, Taal en invoer, Assistentie invoer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

O, woorden worden afgemaakt door de telefoon... ik dacht dat iemand je hier "afmaakte" voor je uitgesproken was en dat je die iemand wilde
blokkeren.. snapte er al geen bal van.:blush: Door de tip van Bob is het me nu duidelijk... :huh:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Best wel grappig soms hoor.

Ik schreef van de week dat me dochter is gaan collecteren i.p.v. solliciteren.

*wel handig natuurlijk, gewoon ff de deuren langs:lol:*

En op de meetingdraad biedt mijn aanstaande @hub1 z"n "excursies" aan...:D

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bob, bij Taal en Invoer staat bij mij geen Assistent en Invoer ( heb ook Samsung)....ik zoek nog even verder. Alleen jouw naam al moet ik 3 x intikken/ corrigeren :blush:

bewerkt door nancy
Grrrrr.....doet ie het toch wéér

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Kohtje:

O, woorden worden afgemaakt door de telefoon... ik dacht dat iemand je hier "afmaakte" voor je uitgesproken was en dat je die iemand wilde
blokkeren.. snapte er al geen bal van.:blush: Door de tip van Bob is het me nu duidelijk... :huh:

Hahaha, nee hoor Kohtje, ik blokkeer niemand hier. Nóg niet.....:P:D;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei nancy:

Bob, bij Taal en Invoer staat bij mij geen Assistent en Invoer ( heb ook Samsung)....ik zoek nog even verder. Alleen jouw naam al moet ik 3 x intikken/ corrigeren :blush:

Ik kan bij mijn 'toetsenbordje' opde telefoon zo'n tandwiel aanklikken en dan 'tekstcorrectie' kiezen en dan 'automatische correctie' uitzetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mellow pyjama's....:blink:  nog nooit van gehoord. Dussss...even googlen. Ben nu verstrikt geraakt in allerlei soorten lingerie en ik vermoed dat ik nou voorlopig doorlopend advertenties van lingerie te zien krijg :face-icon-small-shocked: :wacko::lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh oké Yana, ik ga weer even zoeken...Yana werd Hans, ik word elke keer uk, uk ben er klaar mee

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmmmmm....toch even anders op mijn mob, maar als het goed is....tessst- ik ik ik ik ik ik. Hmmmm...er staat geen uk! :rolleyes:Ik heb goede hoop dat het nu opgelost is, dank jullie wel! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Yana:

Ik kan bij mijn 'toetsenbordje' opde telefoon zo'n tandwiel aanklikken en dan 'tekstcorrectie' kiezen en dan 'automatische correctie' uitzetten.

O ja, dat is het, ook op mijn telefoon. Ik had een andere instelling gevonden maar dat is niet die waar we het nu over hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@nancy nu durf ik niet meer te googlen wat mellow pyjamas zijn haha.

Nee @bumperjim bij 38c dan geen pyjamas. Al heb ik zelf altijd een shirt aan en nog onder donzen dekbed ook:face-icon-small-shocked:

Woensdag int westen geeft ie 32c aan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sinds ik niet meer aan de zuip ben kan ik gelukkig wel beter tegen de warmte maar er zijn grenzen.... hier geven ze 37° op :blush:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oke Sober, 

Je bent  weer behoorlijk aan het overdrijven. Dit hebben we al eerder van je gezien. En logisch dat Yana en Chleo en anderen reageren op je tegenstrijdige berichtgevingen hier. Ik heb met je te doen. In al je berichten schreeuw je om aandacht. In veel berichten ......    ( weggehaald) . Ach, ik heb echt met je te doen, maar zoals al door meerderen aangegeven, lieg je behoorlijk hier. Eerlijk gezegd heb ik ook vaak gedacht dat je het een en ander verzint.  En dat vind ik niet fijn. En kom nou niet aan met het begrip van je arts, dat heet beroepsmatige empathie, prima voor jou, maar ik kan er niks mee. 

Hoe nu verder? Geen idee. Ik wens je wel het allerbeste. Je neemt afstand, zeg je, ook dat heb je al twee keer eerder gedaan/gezegd. Ik hoop voor jou dat het je nu wat gaat opleveren. . Het allerbeste, Sober. 

bewerkt door nancy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook dit om je heen schoppen is weer een manier om aandacht te vragen. Ik vind het geen prettige manier. Wees gewoon eerlijk en jezelf en vraag om aandacht daar waar nodig, niet op zo'n negatieve manier. Dan krijg je dus dit. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sober, niet durven vertellen is begrijpelijk, maar dat je reacties krijgt op het feit dat je relaas helemaal niet klopte is toch ook begrijpelijk? Het lijkt me dat je juist nu steun vannhet forum nodig hebt. Ik denk dat je dokter er niks van begrepen heeft, met alle respect. Wees authentiek, zoals anderen al zeiden, in de eerste plaats naar jezelf. 

bewerkt door bumperjim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Sober:

Arts heeft  vanmiddag meegelezen

Dus dan zat je met de dokter samen te frummen op je mobiel Sober?

Dat vind ik wel wat apart eigenlijk....

*zwaait even naar de dokter van Sober*

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een week lang is veel. Ik denk niet dat ik het zou kunnen (nu).
Nu val je in de stilte, de rust. Dat is ook goed @jopie geniet de welverdiende rust.

Hier ook thee. Kersenthee en een mandarijntje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...