Spring naar bijdragen

Dagdraad 19-7-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Ook matig geslapen door de warmte. De plafondwapper stond aan maar zo'n zolder is dan misschien wel een logische
plek in huis om een slaapkamer in te richten, het is niet de meest ideale plek qua warmte 's zomers. Wat me wel opviel is
dat ik voor het eerst sinds jaren wakker werd, liggend op m'n rechter zij en zónder dat m'n schouder erg pijnlijk was.. :)
Kon tijden lang niet op m'n rechterzij liggen.

Pyjama's... de laatste twee die ik me kan herinneren ooit gedragen te hebben waren met Swiebertje- en Ivanhoe-afbeeldinkjes er op..
de ene grijs, de andere wit. Maar misschien heb ik eventuele latere gewoon verdrongen omdat ze niet meer zo inspirerend waren om
mee in slaap te vallen. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@jopie  nou, een kleine twee weken, 12 dagen om precies te zijn. We gaan vooral wandelen en fietsen en ook weer rondtouren met een auto op zoek naar kleine dorpjes en markten. Bij de El Teide kun je mooie wandeltochten maken. We hebben voor Tenerife gekozen, omdat we daar nog niet uitgekeken waren en de temperatuur heel aangenaam is. We hopen de hitte hier te kunnen vermijden. 

En van schoongewassen kindertjes in pyjama hou ik ook, die natte haartjes en blote voetjes :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Ja hé zeg  Plaatjes Wekkers WAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKER WORDEN STELLLETJE LUIWAMMESEN.

 

Ja Bolletje,

 

wat erg zeg,hier net wakker.

Oeps schema even in de war,maar moet even bijkomen,kon slecht in slaap komen,maar dan wel weer de laatste uurtjes vast geslapen.

Eerst even bakkie doen, en die kan en moet sterk zijn, want moet wakker worden.

Lieve mensen fijne dag vandaag,zonnetje schijnt al en de parasol was al op, O wat is het toch ook een schat die man van mij.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bor:

Ik weet niet waar jij woont dan maar hier tikt hij donderdag de 31 aan zag ik net en dat is mij al heet genoeg! 

37 ,pff pfffffff

40 voorspeld hier voor dinsdag/woensdag :( 

Ik hou van warmte maar t moet niet warmer worden dan ik zelf ben (37). Triggert me soms ook :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja jopie, ik ken dat, gevloerd door de kleinkinderen, haha! Maar toch zoooo waardevol, zo'n weekje. Maar ook heerlijk als ze weer gaan. 

Ik ga zo richting pedicure, even de voetjes laten behandelen, lekker makkelijk dat ik dat zelf niet hoef te doen. 

Ik word er gek van dat elke keer mijn woorden worden afgemaakt hier, maar dan fout...kan ik iets uitzetten of zo? Ik moet nou constant alles nalopen en verbeteren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei nancy:

Ik word er gek van dat elke keer mijn woorden worden afgemaakt hier, maar dan fout...kan ik iets uitzetten of zo?

Ja, dat kun je uitzetten. Het is een instelling van je mobiel, denk ik. Bij mijn Samsung zit het onder Algemeen beheer, Taal en invoer, Assistentie invoer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bob, bij Taal en Invoer staat bij mij geen Assistent en Invoer ( heb ook Samsung)....ik zoek nog even verder. Alleen jouw naam al moet ik 3 x intikken/ corrigeren :blush:

bewerkt door nancy
Grrrrr.....doet ie het toch wéér
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kohtje:

O, woorden worden afgemaakt door de telefoon... ik dacht dat iemand je hier "afmaakte" voor je uitgesproken was en dat je die iemand wilde
blokkeren.. snapte er al geen bal van.:blush: Door de tip van Bob is het me nu duidelijk... :huh:

Hahaha, nee hoor Kohtje, ik blokkeer niemand hier. Nóg niet.....:P:D;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei nancy:

Bob, bij Taal en Invoer staat bij mij geen Assistent en Invoer ( heb ook Samsung)....ik zoek nog even verder. Alleen jouw naam al moet ik 3 x intikken/ corrigeren :blush:

Ik kan bij mijn 'toetsenbordje' opde telefoon zo'n tandwiel aanklikken en dan 'tekstcorrectie' kiezen en dan 'automatische correctie' uitzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...