Spring naar bijdragen

Donderdag 18 juli 2019


Aanbevolen berichten

Tis weer zover :) Tijdens mn vakantie hebben mn collega's aan een klant van mij willens en wetens toegezegd dat we een enorme job voor hun kunnen doen, terwijl we weten dat we daar de capaciteit niet voor hebben. Onder druk van het management. &$@#% Italianen. En succes met de rest, bumperjim. :( 

Ik ga daar nu eens niet over stressen. Het is niet meer mijn verantwoordelijkheid. Ik heb niks toegezegd wat ik niet kan waarmaken. Jammer voor de klant als het straks in de soep loopt. Ik mag ze graag. Dat is mijn handicap als verkoper :) Ik verbind ze wel door met de schuldige. Imago van het hedrijf gaat weer een deuk oplopen. Is niet mijn bedrijf. Is niet langer mijn probleem. 

Wanneer er een paar miljoen euro in de lucht bungelt dan zijn sommigen tot alles in staat. Ik niet. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werkze Bol, maak er een fijne dag van. 

Bor, wat verschrikkelijk jammer. Ja, solliciteren...en een plekje bij de kinderopvang zoeken voor de kleintjes.. 

Smaragd, mooie brief man. Ja, jullie zijn zó verschrikkelijk belangrijk én waardevol voor de naasten... 

Sober, blijkbaar de mist in gegaan? Wat jammer, bijna een half jaar.. en ik wed dat je je niet eens prettiger voelt. 
Opstaan, knietjes afvegen en snel maar weer terug op die lijst straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Lika en Joop. 
Hè, wat jammer nou Jopie. Hopelijk knapt hij in sneltreinvaart weer op. 
En ja, beetje behelpen dus. Tent maar onder de eettafel bouwen dan en dat soort dingen. 
Kan me indenken dat het bij jou veel spannender en leuker is.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei jopie:

Ach, ik moet vooral zelf even omschakelen.... Ben behoorlijk geïrriteerd op dit moment. Zie een (bah, vies) hond, een (jong, mag er niet uit) poes, speelgoed dat afgelopen week opgeruimd is (God, is er dan niets waar ze mee kunnen spelen?), een pleur was, een hondendrol in de tuin, en.... de babymelk is op en ik kan nu met dat zieke jonkje even niet halen... 

Komt goed, maar..... omschakelen dus. Zien wat er wel kan, niet wat er niet kan. Hop joop, get yourself together. 

Arme Joop, je vrijheid, je buiten, je eigen bedoeninkje even kwijt... 
Zootje dus nu even zowel om je heen als in je hoofd... 
Bakje speciaal dan maar even voor jou post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpg

En wie weet hoe snel je toch weer thuis bent.... een ziek jonkje kán binnen een dag helemaal opknappen als je mazzel hebt... 

Wiplala genieten van je vrije dag... 

Koh, hoop dat je redelijk hebt geslapen en dat je je weer redelijk voelt, en dat de bult op je kop meevalt uiteindelijk... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Sober:

Voelt niet als even knietjes afvegen niet " even de mist ingegaan"  maar...... . Stevige terugval. Nee de lijst nu even niet.

Terugval??? Dus al een poosje gaande Sober. 
Dat is best triest. 
Maar dan zeer zeker je knieën afvegen, jodium en pleister er op als er ernstige schaafwonden zitten en absoluut weer opstaan....  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne, de bult op de kop is al lang weer weg, voelde even héééél erg, maar viel zoals gewoonlijk wel weer mee.

@Sober, velen hier zullen het gevoel dat je nu hebt over jezelf wel kennen, ik wel in elk geval, jij ook.. maar de meesten schrijven
hier nog steeds dus het is niet het eind van de wereld. Sterkte met opkrabbelen en welkom terug in de nuchtere wereld. Dag 1 is in
elk geval het beste wat je jezelf kunt geven.

Ache @jopie, wel even omschakelen van standje paradijselijk naar standje 'gewoon', maar als er iemand is die daar wel een
positieve draai aan weet te geven dan ben jij dat. Mag ik je toch sterkte wensen, of heb je dat niet nodig?


Ik durfde eerst niet goed maar maandag ben ik toch maar begonnen met m'n nieuwe pijnstiller. Nog in vrij lage dosering en nog in combinatie met de
oxycodon. Ik merk tot mijn vreugde dat ik nu, drie dagen later, de oxy al voor de helft achterwege kan laten en dat m'n sombere en
negatieve kijk een stuk positiever is geworden. Ook veel minder pijn. Was ik eerst nog wat huiverig voor dat nieuwe spul, ik geloof nu werkelijk dat
het een enorme verbetering kan zijn. Gisteren zelfs voor het eerst met wat enthousiasme bezig geweest met de camper schoonmaken en ik
krijg waarachtig zin om op pad te gaan. Ik wil nog niet helemaal te vroeg juichen maar... M'n vrouw leeft er van op :heart: ... dat wil wat zeggen.  :)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, oxycodon ook niet. Maar dit (lyrica) lijkt beter te helpen tegen de zenuwpijn. Ik slik het niet voor de lol.
Bijkomend voordeel is dat het niet op de lijsten van de opiumwet staat. Maar het gaat mij er om dat het werkt.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg wel, ik slik het niet voor de lol, maar ik geef toe dat ik sinds gisteren wel meer lol in het leven lijk te krijgen.
De oxy heeft me ongeïntreresseerd gemaakt, lusteloos en moedeloos. En de pijn bleef er op een nog wel beetje draaglijke hoogte
doorheen breken. Sinds de pregabaline is de oxy sterk minder en ook die moedeloosheid neemt af. En het belangrijkste voor
mij persoonlijk is dat de pijn ook veel minder is, tot zelfs op sommige uren geheel afwezig... wat ook meewerkt aan het meer lol krijgen.

Zo denk ik dan maar. Rechtvaardiging met een aanwijsbare/aanvoelbare reden. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het maar helpt, Ko, das waar.
Ik kende het middel omdat mijn vrouw het vorig jaar voorgeschreven heeft gekregen van een psych.

Een andere arts die haar van de medicijnen probeert af te helpen verzocht haar er meteen mee te stoppen.
Het middel was volgens hem onvoldoende onderzocht op lange termijn effecten.
Daarvoor is het te kort op de markt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah... ja, dat laatste weet ik, zei m'n arts ook. Maar we proberen het, ik blijf met hem in contact. Er moest/moet iets veranderen
en dit is idd een probeersel. Tot nu toe, maar ja, wat kun je zeggen na drie dagen, positief. En de dosis lyrica is laag. Dat werkt al dus ik
hoop niet (te veel) te hoeven verhogen.. Ik weet wel dat het om verschillende redenen wordt voorgeschreven. Zenuwpijn is er één van.
Wat het verder met me doet moet ik afwachten maar voel me redelijk veilig door het vangnet huisarts.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...