Spring naar bijdragen

Tappering diazepam start vandaag


Aanbevolen berichten

Goedemorgen luitjes,

Vandaag ga ik beginnen met tapperen na 2 rot weken te hebben gehad,stap naar 8 mg en nog eens 8 mg vergeten ook dat is een aanslag geweest op mijn zenuwstelsel .Ik kon niet meer goed denken, praten,lopen, alles vergeten noem het maar op .Ging een avond mijn magnesium innemen en kwam terug met een cornetto,heb er 4 opgegeten ,maar heb er wel van genoten,dat dan wel:lol: Ik heb filmpjes zitten kijken van Benzo Withdrawal, wat een hoop duidelijkheid gaf maar ook een beetje angst dus resultaat paniek aanvallen,dat ga ik dus niet meer doen.Vandaag prioriteit vijltje kopen en ervoor gaan.

Fijne dag allemaal ,hopelijk gaat het een beetje voorspoedig met jullie.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei mevrouwtje54:

Goedemorgen luitjes,

Vandaag ga ik beginnen met tapperen na 2 rot weken te hebben gehad,stap naar 8 mg en nog eens 8 mg vergeten ook dat is een aanslag geweest op mijn zenuwstelsel .Ik kon niet meer goed denken, praten,lopen, alles vergeten noem het maar op .Ging een avond mijn magnesium innemen en kwam terug met een cornetto,heb er 4 opgegeten ,maar heb er wel van genoten,dat dan wel:lol: Ik heb filmpjes zitten kijken van Benzo Withdrawal, wat een hoop duidelijkheid gaf maar ook een beetje angst dus resultaat paniek aanvallen,dat ga ik dus niet meer doen.Vandaag prioriteit vijltje kopen en ervoor gaan.

Fijne dag allemaal ,hopelijk gaat het een beetje voorspoedig met jullie.

 

 

:heart::heart: Het gaat je echt lukken en we zullen je tot het einde toe steunen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei mevrouwtje54:

Goedemorgen luitjes,

Vandaag ga ik beginnen met tapperen na 2 rot weken te hebben gehad,stap naar 8 mg en nog eens 8 mg vergeten ook dat is een aanslag geweest op mijn zenuwstelsel .Ik kon niet meer goed denken, praten,lopen, alles vergeten noem het maar op .Ging een avond mijn magnesium innemen en kwam terug met een cornetto,heb er 4 opgegeten ,maar heb er wel van genoten,dat dan wel:lol: Ik heb filmpjes zitten kijken van Benzo Withdrawal, wat een hoop duidelijkheid gaf maar ook een beetje angst dus resultaat paniek aanvallen,dat ga ik dus niet meer doen.Vandaag prioriteit vijltje kopen en ervoor gaan.

Fijne dag allemaal ,hopelijk gaat het een beetje voorspoedig met jullie.

 

 

Alle succes en sterkte gewenst! Cognitieve problemen hebben zelfs als bijkomend voordeel dat je positief verrast wordt (4 cornetto's in plaats van magnesium is een leuke eenmalige ruil!) 

Je zal bij de tapering ongetwijfeld verschijnselen ervaren, deel ze met ons als je wilt. We zullen je altijd steunen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Robbin:

Is dat met of zonder cursus gebeurd?

@Robbin Liz heeft me met een weegschaaltje geholpen en uitgelegd hoe zij het deed ..(zo blij mee), ik ga voor 2 mg in 28 dagen ben dus heel benieuwd.Jij bent toch net met je strips begonnen?....Hoe gaat het met jou.

bewerkt door mevrouwtje54
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei mevrouwtje54:

Robbin Liz heeft me met een weegschaaltje geholpen en uitgelegd hoe zij het deed ..(zo blij mee), ik ga voor 2 mg in 28 dagen ben dus heel benieuwd.Jij bent toch net met je strips begonnen?....Hoe gaat het met jou.

Goed zo! Ja ik ben met de strips bezig en dat gaat goed. Ook 2 mg in 28 dagen, het komt op hetzelfde neer als dat jij het nu gaat doen. Komt goed! Het zou goed te doen moeten zijn met deze methode, mocht je onderweg toch wat last krijgen las dan even een kleine pauze in of pas het tempo wat aan. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei mevrouwtje54:

@Robbin Mijn  afgevijlde tablet voor vanavond ligt klaar....nu niet vergeten in te nemen:lol:

so proud of you!

Soms kan het handig zijn een wekker in te gaan stellen, zodat je het niet snel zal vergeten. Je zou zeggen dat ik  het na 9 maanden slikken wel doorhad, maar de tiende maand kon ik het nog steeds wel eens vergeten.... vooral met de AD die ik nog slik is dat zeer onwenselijk kan ik je vertellen. Maar jij hebt ook een dosis van 8 mg vergeten, begrijp ik uit eerdere berichten. Een repeterend alarm in je telefoon kan dan een uitkomst zijn :)

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Kannietmeer:

so proud of you!

Soms kan het handig zijn een wekker in te gaan stellen, zodat je het niet snel zal vergeten. Je zou zeggen dat ik  het na 9 maanden slikken wel doorhad, maar de tiende maand kon ik het nog steeds wel eens vergeten.... vooral met de AD die ik nog slik is dat zeer onwenselijk kan ik je vertellen. Maar jij hebt ook een dosis van 8 mg vergeten, begrijp ik uit eerdere berichten. Een repeterend alarm in je telefoon kan dan een uitkomst zijn :)

Dat zei mijn zoon ook al,zo bizar dat het voor je neus ligt en toch vergeet.Ga het alarm toch maar instellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...