Spring naar bijdragen

onze h,kamer 16-7-2019


Aanbevolen berichten

Hebben we allemaal goed geslapen nu het niet meer zo warm is?

Gisteren overdag gewerkt en gisterenavond wezen eten met twee vriendinnen. Was net teveel dus nu heb ik niet zoveel te missen. Is ook niet erg hoor. Moet straks wel ergens naar toe waar ik misschien de dagbesteding ga doen omdat een van de twee dagbestedingen waar ik nu 2 dagen ben, erg profiteert van de cliënten. Ik heb het gevoel dat ik daar niet thuis hoor, dus ga straks daar kijken. Dan heb ik 3 verschillende dagbestedingen. Heeft te maken met de W.M.O. die dat bepaald. Ingewikkeld maar...…………….het komt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Hebben we allemaal goed geslapen nu het niet meer zo warm is?

Gisteren overdag gewerkt en gisterenavond wezen eten met twee vriendinnen. Was net teveel dus nu heb ik niet zoveel te missen. Is ook niet erg hoor. Moet straks wel ergens naar toe waar ik misschien de dagbesteding ga doen omdat een van de twee dagbestedingen waar ik nu 2 dagen ben, erg profiteert van de cliënten. Ik heb het gevoel dat ik daar niet thuis hoor, dus ga straks daar kijken. Dan heb ik 3 verschillende dagbestedingen. Heeft te maken met de W.M.O. die dat bepaald. Ingewikkeld maar...…………….het komt goed.

wat een complexiteit van dagbesteding.... Kan je niet gewoon op 1 plek blijven? Of vind je het leuk om verschillende plekken te hebben? Doe jij maar rustig aan de komende dagen, want als je teveel gedaan hebt, moet je altijd even goed de tijd nemen te rusten lieverd. 

Ik heb qua temperatuur goed geslapen, maar 3 muggen hebben me om de beurt wakker gehouden. Denk wel 6 of 7 keer eruit geweest om op jacht te gaan, felle licht aan omdat ik ze anders al helemaal niet zie, en dan met een sok over mijn ogen toch maar proberen te slapen omdat ik de muggen niet kon vinden, om vervolgens wakker te schrikken van gezoem en gelijk in het felle licht te kijken. Zeer onrustgevend kan ik je vertellen. Maar ja, hopelijk komende nacht beter...


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

willen jullie iemand helpen? Teken dan deze petitie. Big pharma kan niet overal zijn zin krijgen :angry:

Dit is een petitie zodat de pharmaceut die het alleenrecht heeft op deze medicatie, niet een belachelijk hoge prijs hiervoor rekent.  Ik ken toevallig iemand die het gebruikt en heb het van haar gekregen. Om haar te steunen, post ik het hier.

https://prijsvanpriadel.petities.nl/


@mevrouwtje54 @Meisjeamsterdam @bolletje@Cyclad58@doorbijter@Suzan@ELL @Leen@Robbin@EefjeJ@Eleo31 @Deligaf1 @Spot@karel12 @Lynn86 @Cura en aan iedereen die ik nu vergeet.... heel veel... I know.... mijn geheugen is een zeef...

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kannietmeer:

willen jullie iemand helpen? Teken dan deze petitie. Big pharma kan niet overal zijn zin krijgen :angry:

Dit is een petitie zodat de pharmaceut die het alleenrecht heeft op deze medicatie, niet een belachelijk hoge prijs hiervoor rekent.  Ik ken toevallig iemand die het gebruikt en heb het van haar gekregen. Om haar te steunen, post ik het hier.

https://prijsvanpriadel.petities.nl/


@mevrouwtje54 @Meisjeamsterdam @bolletje@Cyclad58@doorbijter@Suzan@ELL @Leen@Robbin@EefjeJ@Eleo31 @Deligaf1 @Spot@karel12 @Lynn86 @Cura en aan iedereen die ik nu vergeet.... heel veel... I know.... mijn geheugen is een zeef...

Heb m ondertekend!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 'm ook ondertekend en doorgestuurd! 
Voor degenen die priadel niet van naam kennen, het is bekender als lithium. Echt schandalig wat er met dit medicijn gebeurt, ik ken iemand die lithium moet slikken, je moet er niet aan denken wat zoiets betekent voor iemand met een kleinere beurs, drama. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei doorbijter:

Oo, lithium, dat middel ken ik idd wel. Schijnt vooral Te werken bij bipolair stoornissen. Nee, dan wil je er ook nog niet al die extra kosten bij.

Voor mij vandaag een grote dag. Die eerste stap van de afbouw is begonnen. Van 20 maar 19. Benieuwd of ik er iets van merk. 

Goed zeg!! :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei doorbijter:

Oo, lithium, dat middel ken ik idd wel. Schijnt vooral Te werken bij bipolair stoornissen. Nee, dan wil je er ook nog niet al die extra kosten bij.

Voor mij vandaag een grote dag. Die eerste stap van de afbouw is begonnen. Van 20 maar 19. Benieuwd of ik er iets van merk. 

Goed bezig, @doorbijter
Hoe voel je je nu? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Kannietmeer:

willen jullie iemand helpen? Teken dan deze petitie. Big pharma kan niet overal zijn zin krijgen :angry:

Dit is een petitie zodat de pharmaceut die het alleenrecht heeft op deze medicatie, niet een belachelijk hoge prijs hiervoor rekent.  Ik ken toevallig iemand die het gebruikt en heb het van haar gekregen. Om haar te steunen, post ik het hier.

https://prijsvanpriadel.petities.nl/


@mevrouwtje54 @Meisjeamsterdam @bolletje@Cyclad58@doorbijter@Suzan@ELL @Leen@Robbin@EefjeJ@Eleo31 @Deligaf1 @Spot@karel12 @Lynn86 @Cura en aan iedereen die ik nu vergeet.... heel veel... I know.... mijn geheugen is een zeef...

 

2 uur geleden zei Cyclad58:

Ik heb 'm ook ondertekend en doorgestuurd! 
Voor degenen die priadel niet van naam kennen, het is bekender als lithium. Echt schandalig wat er met dit medicijn gebeurt, ik ken iemand die lithium moet slikken, je moet er niet aan denken wat zoiets betekent voor iemand met een kleinere beurs, drama. 

Ik ken het middel, zal het ondertekenen voor degene die je kent. Benzo’s mogen ze mij wel heeel duur maken, daar heb ik geen problemen mee. Bij mij wordt de Diazepam om af te bouwen bij de gewone apotheek vergoed, de arts zet er een code op. Betalen jullie wel voor de benzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Robbin:

 

Ik ken het middel, zal het ondertekenen voor degene die je kent. Benzo’s mogen ze mij wel heeel duur maken, daar heb ik geen problemen mee. Bij mij wordt de Diazepam om af te bouwen bij de gewone apotheek vergoed, de arts zet er een code op. Betalen jullie wel voor de benzo?

Ik heb nooit betaald voor de benzo's. Voorgeschreven vonden ze het te belangrijk dat ik ze nam en waren ze dus vergoed door een code die de psychiater er dan opzette. 
Bij het afbouwen bleef zij het gewoon op die manier voorschrijven en kreeg ik ze dus ook vergoed. Ik zou denk ik erg nijdig zijn als ik ze zelf moest betalen.
De benzo's zijn nu redelijk goedkoop om te maken heb ik begrepen, dus ik ben wel benieuwd of er anderen zijn die er wel voor betalen en hoeveel dan.

1 uur geleden zei Robbin:

Wat heb jij toch met die muggen? Of de muggen met jouw. Heb je nou al zo’n tennisracket gekocht? 

De vraag is, wat hebben muggen met mij?? Ik heb bloedgroep O negatief en dat schijnen ze aantrekkelijker te vinden dan de andere bloedgroepen. Ik krijg bulten die me 2 weken irriteren, al heb ik het idee dat ze iets minder heftig zijn dan aan het begin van de zomer gelukkig. Ik doe er vanalles aan om ze uit mijn kamer te houden, maar niet op alle plekken in huis lukt het, en dan weten ze blijkbaar toch mijn kamer te bezoeken in de nacht. Ze maken me echt krankjorem. En ik heb 3 rackets:lol:. Twee in de woonkamer en 1 naast mijn bed.
Op de een of andere manier kan ik ze in mijn slaapkamer gewoon niet vinden... ze hebben geheime verstopplekjes denk ik. En Rotterdam heeft blijkbaar echt zo belachelijk veel muggen.... nog nooit in mijn leven heb ik ergens gewoond waar ik zoveel muggen per dag in mijn kamer heb. Echt niet normaal.
Ik zit nu 45 minuten op de bank en dit is mijn vangst:

muggen.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@kannietmeer, ik moet de zelf betalen. Tis niet anders denk ik dan. Alhoewel, normaal kreeg ik ze per maand een tientje en nu 2 soorten per week. Ik zal Erik eens even navragen, want dan zijn de taperingsstrips nog goedkoper. Zoals je merkt heb ik me er nog niet echt in verdiept.

gistermorgen ongesteld geworden. T lijkt wel of de pijnen elke keer erger worden. Vreselijk. Ook vandaag echt nog krampen. En voel me de 1e 2 dagen vaak al niet best. Dus veel rust vandaag. 

En ik merk echt dat ik moe ben van de diazepam. Weet iemand of dit nog minder zal worden als ik op een lagere dosis zit. Heb t vooral sinds ik volledig over ben. En dan bij t wakker worden. S avonds meestal niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-7-2019 om 10:35 zei Kannietmeer:

willen jullie iemand helpen? Teken dan deze petitie. Big pharma kan niet overal zijn zin krijgen :angry:

Dit is een petitie zodat de pharmaceut die het alleenrecht heeft op deze medicatie, niet een belachelijk hoge prijs hiervoor rekent.  Ik ken toevallig iemand die het gebruikt en heb het van haar gekregen. Om haar te steunen, post ik het hier.

https://prijsvanpriadel.petities.nl/


@mevrouwtje54 @Meisjeamsterdam @bolletje@Cyclad58@doorbijter@Suzan@ELL @Leen@Robbin@EefjeJ@Eleo31 @Deligaf1 @Spot@karel12 @Lynn86 @Cura en aan iedereen die ik nu vergeet.... heel veel... I know.... mijn geheugen is een zeef...

Ondertekend! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...