Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
GewoonDoen

Maandag 15 juli 2019

Aanbevolen berichten

@IJsvogelIk heb erg ook last van hormonale toestanden. Ik hen PMS. Nu weet ik niet hoe oud je bent en wat je er precies ermee bedoeld maar mij heeft een hormoonspiraal erg geholpen om emotioneel stabieler te zijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat gezegd hebbende, ik heb pas sinds 5 jaar weer m'n eerste menstruatie gehad. (omdat ik het spiraal moest laten verwijderen na 5 jaar, omdat die dan uitgewerkt is) Inclusief terugval in drank En ik kom net van de dokter en ik heb koorts omdat ik weer een beginnende borstontsteking heb. 

Alles begint dus idd dus weer van voor af aan. 

Het enige verschil is dat het nu m'n andere borst betreft. Voor het eerst. Voor de meeste anti biotica ben ik al resistent geworden dus ik laat het erop aan komen. Laat het maar doorbreken dan. 

Maar ik moet wel naar het kankercentrum van het ziekenhuis van dokter. Ff tsjek up want m'n moeder is overleden aan de gevolgen van borstkanker. 

Drankmisbruik staat hier dus niet los van, drankmisbruik verhoogd de kans op borstkanker ook. Dus het kan van me terugval komen dat m'n andere tietje nu ook begint te rotzooien. 

Tot zover medisch centrum West. @Sober:)

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ja, niet echt een leuk onderwerp. Ff wat anders.. 

Wat gaan we eten? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, eten, altijd fijn. Mijn liefde gaat tenslotte door de maag, zo heb ik vandaag geleerd. Het worden gestoomde aardappelen, broccoli en worst hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Bor:

Wat gaan we eten? 

Voor tussendoor heb ik net in een Noorse supermarkt chocoladekoekjes gekocht met de naam sjokoladeterapi (med ekte melkessjokolade). Dat lijkt me ook wel wat voor jou, Bor, zo'n chocoladetherapie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja. Maar dat komt omdat ze schrijven met een slokje op. Dat zie je zo, ons kent ons. 

Welkom Maverick:rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh ja. 

Gebakken aard partjes met spek en ui. Spercieboontjes en cordon bleu. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei bolletje:

...wel vaak over na gedacht om te gaan doen.

Je bent nooit te jong om dat te leren Bolleke!
Net als Mia met haar nieuw verworven double kick. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
1 uur geleden zei Bor:

Nou ja, niet echt een leuk onderwerp. Ff wat anders.. 

Wat gaan we eten? 

Hier wortel.aardapprlpuree en stukje zalm. 

En dan wat anders leuks... het was hier een "minder" dagje. En toen...gebeurde dit:

Ik stap in de lift gelijk met een buurman. Hij naar 6 ik naar 3. Hij doet iets in bloemen.. en droeg een emmer met een stuk of 5 boeketten. Ik maak een  vriendelijke opmerking over de mooie kleuren. Vervolgens pakt hij 1 boeket en geeft dat asn mij. Met de opmerking" kan jij vast nu gebruiken".... brok in mn keel. Zomaar een jonge buurman die zoiets doet. Oppepper hoor. Wat zijn er ook een lieve warme mensen.

bewerkt door Sober

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Sterkte @Bor. Er komt barstensveel op je af. Voor jou een virtueel blommetje:rose::rose::rose:

( ik kan geen plaatjes plakken)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Bor:

Ja. Maar dat komt omdat ze schrijven met een slokje op. Dat zie je zo, ons kent ons. 

Welkom Maverick:rose:

Dank je wel Bor voor je welkom, respect voor jou en uiteraard ook alle anderen hier, die weigeren de strijd op te geven.

Eet smakelijk, ik zit inmiddels aan mijn konijnenvoer :huh: ( wel lekker hoor,met tonijn, eitje en koude piepertjes)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@knakkerDat "ekte" daar word ik niet goed van. Alsof ze, als ze je gewoon melkchocolade te verkopen die niet officieel "echt" heet, er zomaar wat anders bruins in stoppen. 

"Met echte roomboter", nederlandse supermarkten kunnen er ook wat van. Boter is roomboter. Margerine is margerine. Beide zijn "echt". Hoop ik.

"Ik hou echt van je", hoe vaker je echt zegt hoe minder echt :D 

bewerkt door bumperjim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei Asterix:

Je bent nooit te jong om dat te leren Bolleke!
Net als Mia met haar nieuw verworven double kick. :D

Niks tegen dames op het drumstel hoor, graag zelfs, maar metal vind ik een beetje mechanisch...

dan liever: 

Op naaldhakken :D 

bewerkt door bumperjim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei knakker:

Sommige mensen worden reeds bij het begin van hun leven zwaar gestraft: zij worden als vrouw geboren.

Theo Maassen kan daar ook zo ontzettend leuk over vertellen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Bob:

Voor tussendoor heb ik net in een Noorse supermarkt chocoladekoekjes gekocht met de naam sjokoladeterapi (med ekte melkessjokolade). Dat lijkt me ook wel wat voor jou, Bor, zo'n chocoladetherapie.

Ah, ook wel wat voor mij. Ach, ben aan mijn gewicht aan het doen, maar zin in chocolade!! Ga ik nu pakken of niet? Mhm.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo. Het ligt. En is stil. Na nog even echt samen gekeuveld en gegiechel te hebben. Zo klein, en dan al twee handen op 1 buik. Ik genoot buiten stilletjes van die gezamenlijkheid. 

Aardappelen, grote wortelen en rundergehaktbal. Yoghurt na. Roodborstje om ons heen tot zelfs op de kinderstoel. Een half uur vrijwel stil heeeeeeel rustig samen aan tafel omdat we het zo lekker vonden. 

Even mij-tijd. Natte kleren hangen al, afwas is klaar. 

Morgen weer een dag. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb dit nooit zo gehad.

Het kan best een ander probleem met je maag zijn, wat je nu voelt omdat je niet meer verdooft. Misschien eens mee naar de huisarts?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Zeker herkenbaar die last van de maag. Misschien even toch naar de huisarts.? 

Sterkte. 

Hier bekaf. Niet fit. Toch blij. 

Bedwaarts. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...