Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
GewoonDoen

Maandag 15 juli 2019

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei knakker:

Ik realiseer me ineens dat ik nooit een goede drummer zal zijn: ik kan geen maat houden.

Ik struikelde toen mijn linkerhand wat anders moest doen dan mijn rechterhand.

Nou hou dan maar op he.B)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei knakker:

Ik realiseer me ineens dat ik nooit een goede drummer zal zijn: ik kan geen maat houden.

Ja knak. en ik ben altijd de tel kwijt.:wacko:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
48 minuten geleden zei Denise79:

Dagpact:

zbb

gezond2019

bor

Kohtje

Yvonne 

Catoo

Lika

Moosje 

Nadia

denise79

Sober

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is 12 uur en ik ben 4 dagen droog en ga door naar 5. Ik pas me hier aan aan jullie telling anders voelt het voor mij niet eerlijk, een wat als sjoemelen. Dus hier is het dag 3.

Ik heb straks een telefonisch consult met mijn huisarts en als hij vraagt hoe lang ik niet gedronken heb, zeg ik toch 4 dagen want dat is ook zo in werkelijkheid en ik wil niet dat dat enkele consequentie"s kan hebben voor mijn gezondheid wat niet zou kloppen met de werkelijkheid. Bedoel; ik ben nog steeds afkicken en als hij niet weet hoe lang kan hij mijn eventuele klachten ook niet juist inschatten.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Heb een poosje geslapen nog. Voel me niet best .ik hou de middag maar heel rustig zodat ik hopelijk vanavond naar mn groep kan. Leuker kunnen we m niet maken op het moment. :mellow:. Dat is dan maar zo. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Hoop ik ook .;). T werkt op mn stemming en daf is niet goed. Op dit moment had een m midden in mn forumnaam toepasselijker geweest. :blush:

bewerkt door Sober

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Fimpje van die drummende jongen ff bekeken. Wauwwwww. 

En mezelf even verwend met een lekker soepje. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vaak als ik met de kleintjes boodschappen doe laat ik de kar, met 50 cent er nog in staan. Ik vind 't nog niet prettig ze alleen in de auto te laten.

Vandaag had ik een winkel met gratis karretjes. Geen 50 cent erin. 

Teruggebracht. Moest van mezelf. Wonderlijk hoe dat geweten werkt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja maar als je de sleutels eruit de auto haalt kan er toch weinig gebeuren Jopie? 

Verder wil dokter me even zien, dus ik mag straks heen. Tsjek up. Komt omdat ik koorts heb. 

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei jopie:

Vaak als ik met de kleintjes boodschappen doe laat ik de kar, met 50 cent er nog in staan. Ik vind 't nog niet prettig ze alleen in de auto te laten.

Vandaag had ik een winkel met gratis karretjes. Geen 50 cent erin. 

Teruggebracht. Moest van mezelf. Wonderlijk hoe dat geweten werkt. 

Ik heb ooit uit een winkelwagentje in Frankrijk een plastic 'muntje' met een haakje eraan meegenomen. Dat kan ik hier ook in de winkelwagentjes
gebruiken maar als het karretje los is kan ik dat plastic ding er aan dat haakje zo uittrekken. Wagentje dus altijd zonder muntje.. maar ik breng het
karretje ook altijd terug naar waar het hoort. Heb me nooit gerealiseerd dat dat wonderlijk is..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Bor:

Ik struikelde toen mijn linkerhand wat anders moest doen dan mijn rechterhand.

Nou hou dan maar op he.B)

Wat je ook doet met je handen, altijd uitkijken waar je je voeten zet.. :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Kohtje:

Ik heb ooit uit een winkelwagentje in Frankrijk een plastic 'muntje' met een haakje eraan meegenomen. Dat kan ik hier ook in de winkelwagentjes
gebruiken maar als het karretje los is kan ik dat plastic ding er aan dat haakje zo uittrekken. Wagentje dus altijd zonder muntje.. maar ik breng het
karretje ook altijd terug naar waar het hoort. Heb me nooit gerealiseerd dat dat wonderlijk is..

Das handig als je een paar minuten tijd hebt, dan hang je wat rond in het "begin" van de supermarkt, dan zie je vaak een onbeheerd wagentje met alleen een krop spa erin of in ieder geval iets wat snel over te hevelen is. 

Heb jij weer 50 cent verdiend. 

Oh wacht eens even... ik weet geloof ik hoe je aan dat plastic ding met dak haakje bent gekomen :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wonderlijk hoe je een goeie dag doodnormaal vindt en een slechte dag zoveel stress geeft. Iedereen krijgt de schuld,  en doet wel iets verkeerd. Pfff ik wil deze stemming resetten :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei bumperjim:

[...] een onbeheerd wagentje met alleen een krop spa erin [...]

Frankrijk blijft me van tijd tot tijd verbazen... wat je dáár allemaal in de supermarkten kunt vinden...:D

bewerkt door Kohtje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei bumperjim:

Oh wacht eens even... ik weet geloof ik hoe je aan dat plastic ding met dak haakje bent gekomen :D 

zat gewoon in het karretje dat ik uit de 'stalling' haalde..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei Gezond2019:

van welke afkickverschijnselen heb je last?

Daar focus ik me niet zo op Gezond. Ik voel natuurlijk wel wat ik voel maar so be it. Gaat wel weer over. 

Alleen heb ik koorts en dat vind dokter minder waarom weet ik niet en heb ik ook niet gevraagd want ik wil geen angst. 

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jullie moeten mij niet zo aan het lachen maken want nu vraagt m'n dochter wat er zo grappig is want ze wil ook mee lachen. 

Oh nee, niks joh. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet het niet precies @Bor..Bozig, ontevreden, spanning in lijf. Gestressed over alles wat ik moet doen en regelen, geen overzicht...Bleh. Als ik het zo schrijf denk ik hormonaal gedoe. Maar ja, hoe doorbreekt je het. Een glaasje spa groen zou vast helpen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dagpact:

zbb

gezond2019

bor

Kohtje

Yvonne 

Catoo

Lika

Moosje 

Nadia

denise79

Sober

Spirit

Al vroeg wakker vanochtend. Waren ergens een badkamer aan het verbouwen. Lekker gehoor zo om half 8 op de maandagochtend.

Had al niet lekker geslapen. De kat had het weer op haar heupen en toen dat over was, had ik visite van een mug.

Maar goed, we klagen maar niet hé? Voor de rest alles goed!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...