Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
GewoonDoen

Maandag 15 juli 2019

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen.

Dagpact:

zbb

gezond2019

bor

Kohtje

Yvonne

Catoo

Lika

bewerkt door Lika

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Bor:

Goedemorgen..

Dag 3 (ik vind die telling voor geen ruk opschieten trouwens)

Dag hoeveel zou je willen, Bor?  Vul in wat je fijn vindt als dat je goed doet. Belangrijkste is dat je vandáág niet drinkt.:rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Yvonne:

Bor, ik snap jou wel een beetje.. je zit nu op 3,5 eigenlijk, om tien over 12 is het vier... 
Maak er gewoon vier van, en weet voor jezelf dat het een half dagje minder is..... 

Weet je wat het is Von? Het was precies 5 voor 12 toen ik zei dat ik maar moest stoppen en heb toen nog heel snel m"n laatste slokken naar binnen gedrukt en toen was het precies 12 uur. Voor mij is dat tijdstip van 5 voor 12 tot 12 uur beetje symbolisch ook, het kwam toevallig zo uit maar toch. Het wás ook echt 5 voor 12.

En ik roep altijd tegen iedereen stoppen kan altijd, op elk moment van de dag maar als ik dan hoor dat die dag dat je stopt, of 12 uur in dit geval, niet echt mee tellen dan was het eerste wat ik dacht "dan had ik net zo goed die dag door kunnen drinken".:huh:

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Hier een goed nacht gehad, bakkie leut, bakkie yoghurt zo, en dan maar eens even kijken wat er in huis zoal nog moet gebeuren.

Straks sportschool in, zwemmen en de sauna.

Fijne dag mensen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen

ZBB. ????? Wat knap na wat je mee gemaakt hebt kerel. Goh. dat had ik echt niet verwacht.

Borrie droog en eerlijk blijven. Niet voor ons maar voor jezelf. Dan ben jij ook zo een half jaar verder.;):rose:

bewerkt door bolletje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Dagpact:

zbb

gezond2019

bor

Kohtje

Yvonne 

Catoo

Lika

Moosje 

Goedemorgen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Bor:

Weet je wat het is Von? Het was precies 5 voor 12 toen ik zei dat ik maar moest stoppen en heb toen nog heel snel m"n laatste slokken naar binnen gedrukt en toen was het precies 12 uur. Voor mij is dat tijdstip van 5 voor 12 tot 12 uur beetje symbolisch ook, het kwam toevallig zo uit maar toch. Het wás ook echt 5 voor 12.

En ik roep altijd tegen iedereen stoppen kan altijd, op elk moment van de dag maar als ik dan hoor dat die dag dat je stopt, of 12 uur in dit geval, niet echt mee tellen dan was het eerste wat ik dacht "dan had ik net zo goed die dag door kunnen drinken".:huh:

Mooi Bor, ja echt mooi dit. 
En dan vind ik echt echt echt écht dat je die paar uur als bonus mag tellen. 
Gewoon doen, klaar. 
Telt ook een stukkie makkelijker. 
En zelf zul jij waarschijnlijk nooit die '5 voor 12'  en '12 uur' vergeten.... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei catoo:

Goedemorgen!

Bor en gezond2019 sterkte vandaag.

Zbb wat knap!  Fijne maandag.

Wat lief, dank je wel.

ik kijk ernaar uit om weer heerlijk te slapen. Gaat vast snel gebeuren .

hoe is het met jou?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen,

Dit weekend belangrijk patroon waarin ik zit met iemand kunnen doorbreken, en ondanks dat het ontzettend jeukte om er toch in te gaan,  niet gedaan.   Dit leverde veel energie op, die ik heb besteed aan groots en meeslepend opruimen, keukenkozijn schilderen,  en iets op een rij schrijven.  Toen ik beneden kwam vanochtend zag het er sereen uit daar, heel fijn. Ben mezelf dankbaar.  Vanavond verder met het de keukenplinten. 

Ik wist niet dat dit patroon mij zoveel energie kostte.   

@bumperjim doen, die bloemen! Ik ga dat boek ook lezen:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Gezond2019:

Wat lief, dank je wel.

ik kijk ernaar uit om weer heerlijk te slapen. Gaat vast snel gebeuren .

hoe is het met jou?

Het gaat goed! Dankje. Vandaag 22 dagen. Vannacht heerlijk geslapen, voel me fit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,  kruid nog niet terug van vakantie?

@Bor, @Zbb @Smaragd, @Gezond2019En iedereen die het kan gebruiken,  jullie gaan er weer voor . Wat een kracht . Schouders eronder en door.  Vallen is niet erg , blijven liggen wel . 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei GewoonDoen:

Wat geef je een man?

Bos bloemen... iets te lezen / boekenbon....  zit je over het algemeen aan de veilige kant. 
Kijk, als je de persoon wat beter kent, naar wat zijn eventuele hobby's zijn en koop iets in die geest.... 
Kees vraagt eigenlijk altijd sokken of t-shirts (betreft dan Sinterklaas, hihi), kan me indenken dat je niet zo snel met een paar sokken aankomt bij vrienden...:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Goedemorgen. Even hier mopperen. Ik baal dat mn herstel niet echt goed gaat. Veel pijn, niet fit, extreem moe. Nog steeds. Schiet niet echt op. Maakt me best depri. Zo.dat moest er effe uit...... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Sober:

Goedemorgen. Even hier mopperen. Ik baal dat mn herstel niet echt goed gaat. Veel pijn, niet fit, extreem moe. Nog steeds. Schiet niet echt op. Maakt me best depri. Zo.dat moest er effe uit...... 

Je doet het hardstikke goed sober en dan kan zo'n dag er natuur lijk makkelijk in sluipen.  Wees extra lief voor jezelf vandaag.   Je bent zo goed bezig :rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei GewoonDoen:

Wat geef je een man?

Vroeger was mijn standaardverlanglijst: fles drank, cd, boeken. Nu is de cd is vervangen door spotify en ik drink niet meer. Het bestaan wordt wel eenzijdig. Mijn boekenkast daarentegen steeds voller.

Persoonlijk ken ik weinig mannen die gek zijn op bloemen. Als ik een bosje krijg geef ik 'm vaak weg, want mijn vrouw houdt er ook niet van.

Tegenwoordig vraag ik ook altijd een kistje sigaren, maar dat weigert mijn vrouw mij te geven.

Oja, goedemorgen ook nog.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei GewoonDoen:

Wat geef je een man?

Wat dan, istie stout geweest?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Sober:

Balen Sober. Jammer dat het leven niet altijd gaat zoals je hoopt. Misschien even een hele grote plak chocola voor je zelf kopen? Zo'n grote pure van Cote d'Or die zo mooi krak zegt als je 'm breekt bijvoorbeeld. En natuurlijk hondje op schoot en lekker tegen hem aanklagen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het zit je ook niet mee Sober. 
Maar veel pijn.... ik hoor de laatste jaren alleen maar dat in ziekenhuizen de opvatting heerst dat pijn de genezing tegenhoudt, 
dus dat de pijnstilling wordt aangepast aan de pijn... wordt dat bij jou niet gedaan? 
Ik kan me indenken dat je geen zin hebt in meer of zwaardere pijnstillers, maar dit is toch ook niet oké?? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei GewoonDoen:

Wat geef je een man?

Een drumstel

een jetski

een motorfiets

een helikopter

dat zijn wat losse ideeën. Hangt natuurlijk af van de interessegebieden van de man :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...