Spring naar bijdragen

onze h. kamer 14-7-2019


Aanbevolen berichten

Moghu strijders van het eerste uur,

Goh wat gaat een week toch snel als je veel bezig bent, vooral met leuke dingen zoals een pak heerlijke koekjes op eten, of lekker zo maar zitten genieten van je diertjes, of jezelf een mooi cadeau geven of enz...……………………….. Misschien kunnen we deze week eens iets extra's doen voor ons zelf omdat we allemaal zo verrekte goed bezig zijn. Hebben we verdiend toch?

Hoe hebben we het vannacht  gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei bolletje:

Moghu strijders van het eerste uur,

Goh wat gaat een week toch snel als je veel bezig bent, vooral met leuke dingen zoals een pak heerlijke koekjes op eten, of lekker zo maar zitten genieten van je diertjes, of jezelf een mooi cadeau geven of enz...……………………….. Misschien kunnen we deze week eens iets extra's doen voor ons zelf omdat we allemaal zo verrekte goed bezig zijn. Hebben we verdiend toch?

Hoe hebben we het vannacht  gedaan?

Hallo allemaal, ik heb best goed geslapen en rustiger dan normaal wakker geworden. Zou de eerste overstap beginnen aan te slaan??? Nog wel wat trekken in mijn lijf nu. Volgens mij vraagt mijn lijf toch stiekem ik om meer maar dat gaan we niet doen. We gaan anders nog effe fietsen straks. Wat zijn jullie plannen en @doorbijter ben gisteren de dag nog doorgekomen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh allemaal,

Goede nacht gehad. Gisteren ook een prima dag, veel gedaan. Vandaag niets op het programma, is ook wel eens lekker. We zien wel wat er nog gaat gebeuren. 

@Leen, wat een verheugend bericht. Het lijkt er inderdaad op, dat de overstap zijn vruchten begint af te werpen. Blij voor je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

@Leen Wat fijn! Doorstrijden hoor, je gaat goed. 

@Robbin Vandaag weer een BBQ. Dit keer (maar) drie gasten dus je kunt er nog makkelijk bij. Ik duik zo de tuin in voor de verse kruiden: moet nog kruidenboter maken.

Was deze week erg depressief, heb dat wel eens vaker een paar dagen (Hormonen? Afbouw?) Moet dat uitzitten. Nu gaat het weer de goede kant op, alleen ontzettend moe. Blijf nu wel even tot na de vakantie (volgende week) hangen op de avond 2.5mg Dia. Daarna ga ik verder met de afbouw. Ben ERG benieuwd hoe het tijdens (en vlak voor) de vakantie gaat. Dat is voor mij altijd een enorme stresfactor.

Fijne zondag allemaal.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Ik heb wel oké geslapen @bolletje en jij? 

Dat klinkt positief @Leen fijn om te lezen!

@Cyclad58 inderdaad ook weleens lekker! Geniet ervan

Herkenbaar @Huisvrouw dat depressieve, ik heb het nu ook alweer af en aan een paar dagen...zo'n hekel aan. Klinkt goed de bbq! Eetse alvast :)

Het gaat vandaag niet zo lekker, ik zweet me een ongeluk en snap niet hoe dat nou weer kan, al heel lang geen last meer van gehad...balen dat het toch al bijna een week niet zo lekker gaat. Vind het lastig om positief te blijven en erin te blijven geloven... Wanneer voel ik me nou eens één dag goed... Hopelijk klaart het wat op in mijn hoofd de komende dagen ;)

Mooie zondag gewenst! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Leen:

Hallo allemaal, ik heb best goed geslapen en rustiger dan normaal wakker geworden. Zou de eerste overstap beginnen aan te slaan??? Nog wel wat trekken in mijn lijf nu. Volgens mij vraagt mijn lijf toch stiekem ik om meer maar dat gaan we niet doen. We gaan anders nog effe fietsen straks. Wat zijn jullie plannen en @doorbijter ben gisteren de dag nog doorgekomen? 

Lekker bezig @Leen! Je hebt echt de juiste beslissing gemaakt. Ik vindt het trouwens al heel wat dat je volgas op een racefiets kunt gaan. Hou vol! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Robbin:

Lekker bezig @Leen! Je hebt echt de juiste beslissing gemaakt. Ik vindt het trouwens al heel wat dat je volgas op een racefiets kunt gaan. Hou vol! 

@Robbin ja race fietsen is voor mij helend met mijn depressie en onrust. Ik kan het echt iedereen aanraden. Soms stap ik volledig gevloerd op de fiets en kom ik er herboren vanaf. Bedankt dat jullie mij zo supporten:)) dat werkt ook helend 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Leen:

Robbin ja race fietsen is voor mij helend met mijn depressie en onrust. Ik kan het echt iedereen aanraden. Soms stap ik volledig gevloerd op de fiets en kom ik er herboren vanaf. Bedankt dat jullie mij zo supporten:)) dat werkt ook helend 

Misschien heb je het zelf nog niet in de gaten @Leen, maar je klinkt al een heel stuk beter als een week terug. Veel positiever al. Ga zo door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Robbin:

Misschien heb je het zelf nog niet in de gaten @Leen, maar je klinkt al een heel stuk beter als een week terug. Veel positiever al. Ga zo door!

@Robbin ik voel me ook al een stuk beter. Bizar. Nu vooral genieten van die momenten en rustig aan blijven doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Leen:

@Robbin ik voel me ook al een stuk beter. Bizar. Nu vooral genieten van die momenten en rustig aan blijven doen

mooi om te zien dat je eerst zo onzeker was en heen en weer ging in je keuzes en emoties. Nu je hebt doorgezet zie ik weer het gewenste resultaat! Geweldig. Ben heel blij voor je:heart:

Omzetten lijkt een drama, maar is echt een kwestie van doorzetten vaak. Dan ineens wordt het rustig.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...