Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
bumperjim

Zondag 14 juli 2019

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Gezond2019:

Verder last/ pijn aan mijn maag. Continu. 

Hoi Gezond,

Daar had ik dus ook veel last van. Nu is het weg en ik hoefde er maar 1 ding voor te doen! En dat was GEEN alcohol drinken. Hele simpele oplossing en dat sterkt mij wel enorm want die pijn is zo confronterend aanwezig. Heel eng ook. We doen/deden het ons zelf aan. Hoop dat het snel wat minder pijnlijk gaat worden. Je bent goed bezig!

Jopie ik geniet ook van je verhalen over de kleinkids. Ik had ook zo een oma en dat gaat ze hun hele leven bijblijven. Geniet er lekker van!

Fijne dag allen nog. Ik ga mij vanavond weer droog afmelden. Dat is een feit!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beetje lamlendig en last van mijn maag. Ach, gaat wel weer over, maar leuk is anders.

Heb ook de kleine hier vandaag en probeer er maar van te genieten, maar merk dat ik er eigenlijk niet zo goed tegen kan nu.

Al een drama gemaakt bij de appie. Leuk die driftbuien van die peuters. Leuk die kleine karretjes, waar ze alles in wil doen, wat ik niet nodig heb en brullen als ik het weer terugzet. 

Ook afrekenen houd ze niet zo van, dus dat werd ook weer brullen en iedereen kijken natuurlijk. Moeilijke leeftijd zeker :unsure:

Zeiden ze over mijn zoon ook altijd. Hij is nu 30 en nog steeds in een moeilijke leeftijd :o

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei spirit:

Ook afrekenen houd ze niet zo van, dus dat werd ook weer brullen en iedereen kijken natuurlijk. Moeilijke leeftijd zeker :unsure:

Zeiden ze over mijn zoon ook altijd. Hij is nu 30 en nog steeds in een moeilijke leeftijd :o

Ik hou ook nog steeds niet zo van afrekenen en ben inmiddels 62. Brullen hou ik echter in tot thuis. Dat dan weer wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahaha Kohtje. Ja, wij als volwassenen houden ons in. Ik zou eigenlijk ook wel eens zomaar willen brullen en gillen, maar dan word je meteen opgepakt :unsure:

Gewoon lekker in de supermarkt op de grond gaan liggen, al slaand met handen en voeten. Wheeeeeee, ik wil dat niet!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan ook nog de sluiting van de buggy. Dat is niet meer zoals vroeger een gewoon kliksysteem. Nee, daar moet je hoge wiskunde voor gestudeerd hebben.

Dat frustreert me enorm. Waarom kan ik dat niet. Al vloekend en scheldend probeer ik het dan. Je moet me bezig zien zeg. 

Ook weer een rits kapot getrokken van haar jasje en dan die superstrakke spijkerbroekjes die ze nu al aan hebben. Jongens, dat zit toch niet lekker?

Nu maar een joggingbroekje aangetrokken.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei bumperjim:

Oh ik dacht dat je met omgekeerde bucketlist bedoelde, alles wat je dit leven zeker NIET wil gaan doen :) 

nee dat is een anti-bucketlist, zag ik.   Maar sommigen maken daar toch weer een soort bucketlist van: er staan vooral saaie dingen op:D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

't Spannende van saaie dingen vind ik nou juist dat ze me zomaar verrassen, zonder lijstjes en zo. Moet er bij zeggen dat ik dol ben op saai, voorspelbaar
en niet erg van verrassingen en spanning hou en dus klopt wat ik net zei al helemaal niet meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha @Kohtje had je jezelf met die uitspraak van zonet verrast :) 

Bucketlists, echt waar als je zo je leven wilt leiden netjes het lijstje langs... dat moet ik op het werk al, het echte leven moet niet teveel op werk gaan lijken :) 

Ik heb geen bucketlist. Het enige dat ik wil na de zomervakantie is weer een bandje beginnen. Fatsoenlijke gitarist nodig, eerst. Ik heb al 2 bassisten :) das 1 teveel. 

bewerkt door bumperjim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is niet handig dan wel. 2 bassisten 'aannemen' en strx mag er een weer eentje weg gaan in ruil voor een gitarist. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er zal toch niemand echt volgens een bucketlist leven?

Ik vind het echt heel moeilijk om te bedenken wat ik nou echt per se gedaan zou willen hebben. Er is veel waar ik zin in heb om te doen, maar als het niet gebeurt.... ook goed. 

Fijn om te ontdekken eigenlijk wel.

Kom net terug van boodschappen doen. Leuk kookboek gehaald van chickslovefood. Nu ben ik weg!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij gaan zo uit eten. Husband wil vast met me praten maak ik daarop uit.. Tafeltje geroggeld. (hij dan). Nou ja. Wat moet dat moet.

Smakelijk eten allemaal. 

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Bor:

Dat is niet handig dan wel. 2 bassisten 'aannemen' en strx mag er een weer eentje weg gaan in ruil voor een gitarist. 

Ze zijn niet aangenomen, ze hebben allebei zin om mee te doen. Als er nou eentje een gitaar neemt...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier Shoarma, gisteren besteld. Als je dat hier besteld krijg je voor een heel weeshuis, dus vandaag shoarma, en morgen...……….. ja inderdaad boerenkool hahahaha. Twee dagen is genoeg voor de Bol. De schapen komen m'n neus uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
3 uur geleden zei Smaragd:

Fijne dag allen nog. Ik ga mij vanavond weer droog afmelden. Dat is een feit!

Superdesuper fijn!!!!!:heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Kohtje:

Hoi @Reacher. Welkom terug. Trek je het nog een beetje?
Zeg je nou eigenlijk dat Jannigje vrouw noch vis is?:blink:

Eh... ik zeg dat @Jannigjein ieder geval geen vogel is! :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Hier was t broccoli, gebakken piepers met verse spionnen en een stukje vlees. Hele week geen vlees of vis of geen koolhydraten middels pasta of rijst of piepers gehad. Nu had ik aan beiden behoefte. 

Oja ..spionnen was een gezinswoord gebezigd door stiefzoon ooit.. hij hield niet van champignons. Ikzelf ben er dol op. 

Mooie avond mensen. 

@Bor. Vooral maar even genieten en lekker even weg van thuis. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Kohtje:

@GewoonDoen, welke schrijvers bedoel je? Neem je boeken mee op de hardloopband? :huh:

Gisteren Lika, die toch maar spontaan de borstcrawl zonder "moeten" deed en vanmorgen Bumperjim die ging hardlopen :D

Ik leg mezelf ook altijd regeltjes op, maar dat is nergens voor nodig, ik loop voor de lol en niet om wereldkampioen hardloopster te worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo. 19 uur scherp lag 't erin en, o wonder, sliep ook meteen. Voor mij nog een afwas, de natte spullen even uithangen en 't buitenspul verzamelen, dan ben ik ook weer "klaar" 

Als zij smiddags slapen kruip ik er meestal even bij. Anders is zo'n dag me bijna te lang of zwaar. 

Die kroeskop in mijn neus mompel ik, tegen dat slapende kind van net vier:"o kind, wat ruik je toch lekker". Zij, in feite nog in slaap, mompelt allerliefst terug:"jij ruikt ook lekker, oma. Naar vis". En slaapt onschuldig verder. 

Ik kon een diepe grinnik niet meer tegenhouden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...