Spring naar bijdragen

Zondag 14 juli 2019


Aanbevolen berichten

Goeiemorgen!

fris buiten, fris in de kop. Hardlooptijd. 

Voor diegenen die zich afvragen, hoe doet bumperjim dat toch, zo vroeg opstaan en dan hardlopen? Heel simpel, das een kwestie van vroeg naar bed gaan. En misschien wel stiekem een middagslaapje :D 

Saai. Met saai wordt ineens alles mogelijk :P 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hoi en Goedemorgen,

Eerst even een bakkie van Yvonne drinken,hmmmm lekker hoor:)

Zo hier de dag goed beginnen met mijn nieuwe module yoghurt met blauwe bessen.

Nou dat smaakt maar meer,begin is er.

Fijne dag allemaal,

 

PS merk nu echt een groot verschil met een dikke twee maand geleden,hier gaat het nu stukken beter.

 

Ik vind het altijd erg lastig en moeilijk,nog steeds als mensen zeggen,we kunnen niet een feestje hebben zonder de drank.

bewerkt door Wiplala
moet weg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Etty herkenbaar, maar ik koop al jaren alles bij Cora Kemperman online. Of bij de Hema. Kijk ook nergens anders meer. Misschien heb je er wat aan. Je moet het wel leuk vinden natuurlijk.... dat wel. En met een mooie sjaal die ik op alle mogelijke manieren drapeer kom ik een heel eind.

En @Kohtje geen gezeur van je. Fijn dat je het schrijft hier. Kan ik je beter begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers
heerlijk uitgeslapen weer eens.

Ik neus het liefste op markten, in kringloopwinkels en bij het Leger des Heils.
Online valt me tegen de enkele keer dat ik dat deed. Maar heb er deze week
wel leuke en goede volleybalschoenen voor 8,= aan over gehouden.
de 2 sporttops vielen tegen en zijn al weer terug. Al met al, 3 x naar afhaal en wegbrengpunt
geweest, dus tijd bespaart het niet echt. En ik wil zien en voelen eer ik koop.
Gelukkig zijn er mogelijkheden voor iedereen, als we maar kopen he, houdt de economie draaiende, zeggen ze.
Nou, aan mij wordt niemand rijk haha.

En ik las gisteren dat ze in America een voorbeeld nemen aan Hollanders, want die kunnen niksen.
En dat wordt na Mindfullness de nieuwste hype daar. tis toch wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ik me vandaag weer wat 'normaler' voel blijkt wel uit het feit dat ik ineens weer overal wat van vind... ik hoef maar een bepaald
woord hier te lezen en ik vind er wat van, meestal vind ik 't dan niks... :blink:,oef!! Wanneer leer ik dát nou eens af. Dáár komt al dat
geblaat van me door, maar aan de andere kant heeft geblaat en iets niks vinden me wel zover gebracht dat ik de alcohol kan laten staan.
In de basis vond ik het hele 12 stappen programma en AA en NA helemaal niks maar dankzij m'n sponsor die wel van een woordgevechtje
hield en mijn eigenwijzigheid heb ik me een beeld van 'hoe te leven' gevormd dat verre van ideaal is te noemen, m'n karaktereigenschappen zijn
nog net zo als vóórdat ik mezelf onder de loep nam, ik ben feitelijk geen steek veranderd, máár !! vluchten in alcohol is niet meer aan de orde.
Ik heb voor mezelf een geloof in mezelf gebreid uit de draden die ik maakte van 12-stappen-wol.
Het 12 stappen programma is een spiritueel programma, maar of mijn zelf gebreide 12 stappen trui nou erg spiritueel is zou ik echt niet
weten. Wel weet ik dat het spinnen van de wol en het breien van de trui een lange 'saaie' tijd in beslag nam, saai in de zin van steeds weer met 
hetzelfde bezig zijn zonder dat er 'vuurwerk' aan te pas kwam en met maar hele kleine stapjes qua verandering.
Nu die trui zo'n beetje af is (af is ie nooit, maar wel zo'n beetje) dringt de zin waar @bumperjim vanmorgen mee opende
als een zonnetje m'n troebele brein binnen: Saai. Met saai wordt ineens alles mogelijk. (Gisteren 127 maanden droog..  :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bumperjim:

Goeiemorgen!

fris buiten, fris in de kop. Hardlooptijd. 

Voor diegenen die zich afvragen, hoe doet bumperjim dat toch, zo vroeg opstaan en dan hardlopen? Heel simpel, das een kwestie van vroeg naar bed gaan. En misschien wel stiekem een middagslaapje :D 

Saai. Met saai wordt ineens alles mogelijk :P 

4052789df04f10447a9dba0c82b66f0c--paris-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Etty:

Ik zie ook regelmatig een 'omgekeerde bucketlist' voorbijkomen.  Een overzicht van wat je allemaal voor spannends gedaan hebt in je leven.  Dat is een gevaarlijke. Een to do bucketlist kun je zo groots een meeslepend maken als je wilt (goh wat ga jij een spannend leven leiden joh) en stiekem gewoon lekker niks doen,  maar een omgekeerde bucketlist geeft natuurlijk ongewenste exposure.   Hoe blijven jonge mensen overeind in deze gekte? 

Stuur me een pb als ik me kan inschrijven als lid. 

 

 

Oh ik dacht dat je met omgekeerde bucketlist bedoelde, alles wat je dit leven zeker NIET wil gaan doen :) 

Mijn dochters hebben zo'n "kras" wereldkaart waar je elk land wegkrast waar je geweest bent. Dat zijn er best al een paar. 

Ik heb er veel en veel meer maar dat is meestal beroepshalve dus dat is valsspelen. Hoewel ik het minstens zo interessant vind om bij een buitenlandse klant een vergadering te hebben dan verplicht op een strandje een cocktail te moeten drinken of (nog erger) lekker lokaal shoppen de Primark de Superdry en de Pull & Bear en dan weet je niet eens meer in welk land je ook alweer was. De Hema krijg je hier nu ook overal. Leuk maar tegelijk ook niet. 

Ik dwaal af geloof ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al lid. Heb afgelopen vrijdag heerlijk gekuierd met een vriendin door de stad, op zoek naar een schoenmaker. Daarna een pizza gegeten. En verder gekuierd en een kopje koffie gedaan op een terras. Om de hoek gekeken bij een nieuw restaurant. Even bij de Gamma naar de aanbiedingen gekeken. Heerlijk, het leek wel vakantie in eigen stad.

En verder denk ik ook dat het chiazaadjes zijn op die paarse drankjes. Ik neem liever nog een kopje koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lonster:

Ik ben al lid. Heb afgelopen vrijdag heerlijk gekuierd met een vriendin door de stad, op zoek naar een schoenmaker. Daarna een pizza gegeten. En verder gekuierd en een kopje koffie gedaan op een terras. Om de hoek gekeken bij een nieuw restaurant. Even bij de Gamma naar de aanbiedingen gekeken. Heerlijk, het leek wel vakantie in eigen stad.

En verder denk ik ook dat het chiazaadjes zijn op die paarse drankjes. Ik neem liever nog een kopje koffie.

Sowieso al, een schoenmaker zoeken! Daarmee ben je meteen erelid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Bor:

Oh dat is wel wat teleurstellend dan want nu vliegt er ineens een dag vanaf. 
Dag 2 dan dus, maar ik heb wel een voorsprongetje gemaakt, dat dan weer wel. :)

Dear Bor, je hebt 2 dagen volgemaakt en je bent bezig met dag 3.... dat is toch hartstikke mooi!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...