Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 12 juli 2019


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Goede nacht gehad? Vannacht ongeveer 7 uur geslapen, daar klaag ik zeker niet over! Werkdag is vandaag van 11 uur tot 17:30, het wordt een latertje. Maar goed, daarna weekend. Nog plannen?
Allemaal een fijne dag gewenst en bedenk dat je vandaag weer een dag dichter bij herstel bent gekomen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen :D

Fijn dat jullie goed hebben geslapen! Mijn nacht was redelijk, vaak wakker, maar wel wat uren geslapen gelukkig.

Verder voel ik me niet top, maar de maandelijkse perikelen zitten er ook weer aan te komen ;) altijd feest!
Vanmiddag nog even bij mijn paard kijken en verder rustig aan...

Hoe gaat het met de rest vandaag???

@doorbijter gaat het vandaag weer wat beter?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb nog een tip voor iedereen, in het bijzonder ook voor de @moderator
Mijn vriend en ik verzamelen dit soort briefjes in onze brievenbus,  zodat we altijd een plan B hebben als wat wij zelf doen niet werkt

En als we een slechte dag hebben, lopen we gewoon even naar de brievenbus en kijken er even in, want die briefjes doen echt wonderen voor je humeur. :lol::lol::lol:

WhatsApp Image 2019-07-12 at 13.02.50.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe ziet jullie voedingspatroon eruit? Zijn er bepaalde voedingsstoffen of vitamines die bevorderlijk werken in het herstel? 

Zelf eet ik veel groenten en fruit. Ik heb het idee dat ik momenteel vrij gezond eet, veel afwisseling. Hier voel ik mij ook goed bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Cura:

Hoe ziet jullie voedingspatroon eruit? Zijn er bepaalde voedingsstoffen of vitamines die bevorderlijk werken in het herstel? 

Zelf eet ik veel groenten en fruit. Ik heb het idee dat ik momenteel vrij gezond eet, veel afwisseling. Hier voel ik mij ook goed bij. 

Ik laat me tegenwoordig verassen door @Huisvrouw, die kookt erg lekker moet ik zeggen. Hoe gaat het met je huisvrouw?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Suzan Ik heb stiekem even mee gekeken bij de discussie tussen jou en lynn. Wat doe je jezelf toch aan vraag ik me steeds weer af als ik het lees. Waarom probeer je niet heel langzaam over te stappen op Diazepam? Niet in 1 keer maar stap voor stap, grote kans dat veel van de klachten waar je al een half jaar mee rondloopt af zullen nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Robbin:

@Suzan Ik heb stiekem even mee gekeken bij de discussie tussen jou en lynn. Wat doe je jezelf toch aan vraag ik me steeds weer af als ik het lees. Waarom probeer je niet heel langzaam over te stappen op Diazepam? Niet in 1 keer maar stap voor stap, grote kans dat veel van de klachten waar je al een half jaar mee rondloopt af zullen nemen.

Ga nog navraag doen bij arts die is er niet zo voor. Heb jij goede ervaringen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Suzan:

Ga nog navraag doen bij arts die is er niet zo voor. Heb jij goede ervaringen

Jazeker! Niet alleen ik, het is eigenlijk best wel noodzakelijk dat zo’n omzetting naar Diazepam plaats vindt. Ik heb het idee dat het niet zo lekker loopt bij de ggz voor jouw klopt dat? Misschien is het wel iets voor je om naar een andere arts te gaan, een arts met ervaring. Of zie je dat niet zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Cura:

Hoe ziet jullie voedingspatroon eruit? Zijn er bepaalde voedingsstoffen of vitamines die bevorderlijk werken in het herstel? 

Zelf eet ik veel groenten en fruit. Ik heb het idee dat ik momenteel vrij gezond eet, veel afwisseling. Hier voel ik mij ook goed bij. 

probeer suiker te vermijden, in fruit is prima, maar met mate.
Als je wilt kan je met een natuurarts uitzoeken wat je lichaam nodig heeft om sterker te worden. In principe zijn voedingssupplementen geheel persoonsgebonden, afhankelijk van de fase waarin jouw lichaam is in herstel en hoe jouw processen werken.

Bacopa Monieri zou goed zijn om te nemen omdat onderzoeken uitwijzen dat het gabareceptoren helpt te vermeerderen. Ik neem het al  2 jaar en nog steeds test het als een supplement dat me sterker maakt.  Maar iemand anders in ontwenning heeft het voor zichzelf ook getest bij haar natuurarts en die het het niet nodig volgens de test.  Omega 3 en kokosolie kunnen ook helpen bij het herstel van je hersenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kannietmeer:

probeer suiker te vermijden, in fruit is prima, maar met mate.
Als je wilt kan je met een natuurarts uitzoeken wat je lichaam nodig heeft om sterker te worden. In principe zijn voedingssupplementen geheel persoonsgebonden, afhankelijk van de fase waarin jouw lichaam is in herstel en hoe jouw processen werken.

Bacopa Monieri zou goed zijn om te nemen omdat onderzoeken uitwijzen dat het gabareceptoren helpt te vermeerderen. Ik neem het al  2 jaar en nog steeds test het als een supplement dat me sterker maakt.  Maar iemand anders in ontwenning heeft het voor zichzelf ook getest bij haar natuurarts en die het het niet nodig volgens de test.  Omega 3 en kokosolie kunnen ook helpen bij het herstel van je hersenen.

Bedankt voor je antwoord kannietmeer. Hier ga ik zeker wat mee doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...