Spring naar bijdragen

Vrijdag 12 juli 2019


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Marika:

Wat erg dat je zo lang nodig hebt om te herstellen van een drankorgie. Is ook wel een teken toch dat dit niet te vaak meer moet gebeuren. En dan pancreatitis ook nog, ik vind dit heel erg voor jou. Hoeveel waarschuwingen moet je nog hebben. Hoop dat je wilt leven en niet meer dit. Heb met je te doen, weet niet waarom.

Hoi Marika

Ik kan niet slapen. Drank was ook mijn slaapmiddel. Heel eerlijk gezegd weet ik ook niet zo goed wat ik met jouw reactie aan moet. Enerzijds lijk je het leuk/lief te bedoelen, anderzijds irriteer jij me weer mateloos. Kan aan mij liggen en natuurlijk ligt dat aan mij. Want ik vat het zo op. Natuurlijk moet ik dan niet reageren, maar doe het nu toch.

Dat je het een drankorgie noemt valt alweer verkeerd bij mij. Al zal het een grapje geweest zijn. Hou heel veel van grapjes maar kan dat even niet hebben nu. Als ik niet kan slapen, ga ik geïrriteerd worden, net als jijzelf na een nacht niet slapen, lijkt mij toch? Is een binge, zo noem je dat, net zoals jij ze hebt, 1 keer per maand. Is zeker geen orgie. 

En vind je het echt zo raar dat ik na 4 dagen bijna continue, bier drinkend en niet etend, zo  erg lang moet herstellen? Wat is lang voor jou? Vind het namelijk nogal snel beter gegaan. 

De binge is er ook voor dat ik niet meer wil leven, daar doe ik dat natuurlijk ook voor. Wil niet meer voelen en rustig inslapen, liefst op dat moment voor altijd. 

Hoeveel waarschuwingen ik nog nodig heb? 

Denk dat jij vergeet dat ik een alcoholist ben. En je hoeft echt niet met mij te doen hebben, heb ik ook niet met jou.

Sorry valt gewoon verkeerd jouw reactie.

Heb het heel zwaar. Ga morgen ook het liefst weer drinken. Dit trek ik niet, niet slapen. 

Maar heb het iig wel geuit.

Spijt mij als je het wel oprecht bedoelde, dan kun je mijn reactie ook vast wel plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...