Spring naar bijdragen

Vrijdag 12 juli 2019


Aanbevolen berichten

38 minuten geleden zei Bor:

Ja.:):lips:

Nou ja "nog maar"...maar ik snap wat je bedoeld.

ja, ik bedoel dat ik je al lang meemaak.. en toch "nog maar negen" jaar.. Komt er op neer dat ik je nooit, nee nooit zal kennen.
Maar meemaken is al heel wat hoor. :P:)
Dat geldt voor meer mensen hier. Eigenlijk voor álle mensen hier. Ik zal ze nooit kennen. Maar meemaken is genoeg.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve forummers, bedankt voor jullie succeswensen! Ennuhhhh.....het is gelukt, ik heb de baan! Ik ben er heeeeel blij mee! :D

Nu nog even lastig: ik moet het mijn huidige directeur laten weten en zij zal er NIET blij mee zijn....ik heb haar net gebeld, maar ze nam niet op. Mijn hart gaat nu als een gek tekeer, ik hoop dat ik haar snel te pakken krijg, dan is dat  tenminste achter de rug. Tja, een glas wijn om het te vieren of om moed te verzamelen zit er niet in. Dus dan maar een glas 0.0 wijn, vier ik het toch. Yeahhhhhh...gelukt!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei nancy:

Lieve forummers, bedankt voor jullie succeswensen! Ennuhhhh.....het is gelukt, ik heb de baan! Ik ben er heeeeel blij mee! :D

Nu nog even lastig: ik moet het mijn huidige directeur laten weten en zij zal er NIET blij mee zijn....ik heb haar net gebeld, maar ze nam niet op. Mijn hart gaat nu als een gek tekeer, ik hoop dat ik haar snel te pakken krijg, dan is dat  tenminste achter de rug. Tja, een glas wijn om het te vieren of om moed te verzamelen zit er niet in. Dus dan maar een glas 0.0 wijn, vier ik het toch. Yeahhhhhh...gelukt!! 

JEEJ, gefeliciteerd!! :rose::rose::rose:

En je baas, tja alleen maar goed dat ze er niet blij mee is toch? Hoop ook dat je haar snel kan vertellen hoe of wat en dan in alle rust een feestje kan vieren. Enjoy!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@nancy, gefeliciteerd hoor... die moed, die heb je wel, heb je al bewezen met de overstap die je wilde maken en nu ook gáát maken.
Je moet 'm alleen weer even bij elkaar rapen.
Denk je dat een directeur het 'leuker' vindt om iemand te ontslaan dan om iemand 'te laten gaan?'.. vraag ik me nu zo ineens af..
Daarom wilde ik nooit directeur worden, vanwege die personeelskwesties...

Vieren.. natuurlijk vier je zoiets.. veel vierplezier. En je bent ervaren en wijs genoeg om daar een alcoholloze draai aan te geven. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sober de keukenprinses. Je bakt wat af hè? Hier vanavond maar eens 'een patatje' halen. Zo eens in de zoveel tijd mag dat van ons.
't Voordeel van als ik patat van 'onze patatboer' eet is dat ik er de komende nacht niet uit hoef voor een plasje.
Zelfs als je zegt: weinig zout, dan is ie aan de zoute kant. En de satésaus die ik altijd over de trio neem brandt zo'n beetje door je bord heen..
Maar toch verheug ik me elke keer weer op een avondje patat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor. toppie wijfie. Zie je wel dat je een  krachtige kanjer bent? Verder geloof ik dat ik hier op het forum nog nooit van zo dicht bij de strijd tegen de alc. hebt mee gemaakt als nu. Buiten die van mezelf natuurlijk.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei knakker:

Nou inderdaad, wat een positieve dag vandaag. Ik krijg ineens de neiging een kampvuur te gaan maken om er dan met z’n allen in een kring omheen te gaan zitten. Flessen worden doorgeven en een vredespijp gaat rond. Samen liederen zingen, of zachtjes wiegend mee neuriën, tot het al ver na middernacht is en iedereen moe maar voldaan terugkruipt naar zijn eigen tentje. 

Mag ik meedoen, ik zie het voor me. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Ik heb een best goede dag gehad. Energie komt terug, dan ga ik altijd het huis soppen. Daar haal ik veel voldoening uit dan. En het is goede afleiding. En spelen met de huisdieren. Uitgebreid koken etc. Goed @Bor dat je wat gegeten hebt. Mijn maag begint zelfs alweer te knorren(teken dat ik wat moet eten) Met extreem veel alcohol was de maag compleet verzadigd en gaf geen signalen meer af. Mijn arme maag :(

Mijn maag/buikpijn is geheel weg nu! En daar ben ik zo blij mee. Dacht echt dat ik door die heftige binge dagen weer een pancreatitis zou hebben opgelopen. Gelukkig dus niet. Had niet een paar dagen langer moeten duren. Gisteren deed het nog zo een pijn en dan echt gestoorde gedachtes, als ik er een paar drink dan gaat de pijn weg=verdoving. Moest echt aan @spirit denken die dat ook in het verleden weleens had. Gammel/grieperig voelen en dan denken dat alcohol zou kunnen helpen om je iets beter te voelen. Herkende dat zo. En natuurlijk is dat niet de oplossing maar die gekke gedachtes kwamen ook in mij op

 

Gefeliciteerd @nancy!!! Zo moedig van je en je hebt het gewoon gedaan en binnen gehaald. Enorm knap van je.

@Sober  hoop dat het gesmaakt heeft. zo benieuwd naar dat bananenbrood, heerlijk!!

Gezellige ontspannen sfeer. zo een kampvuur doet mij aan mijn tijd bij de padvinderij denken. Heerlijke rozige ogen en rode blossen op de wangen. Wat was dat altijd heerlijk slapen nadien in de tenten op het Naaldenveld!!:) Daar kwam geen drank aan te pas toen natuurlijk. Dus het kan heel goed zonder.

Pik 4 stukjes kaas mee en ga zo slapen.

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...