Spring naar bijdragen

Is dit het..


Alex

Aanbevolen berichten

Ben nu 3 maanden zonder alcohol met behulp van refusal, maar ik voel me constant beneveld, de energie is weg, hoort dit..?

Ik voel me wel gezond, ik eet normaal maar alles in mijn hoofd is ook zo vaag, ik wil van alles maar doe niets, echt vaag dit..

bewerkt door Alex
Zag er onvolledig uit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe was je leven hiervoor? Ik denk dat het daar ook van af hangt. Als het een erg grote overgang is moet je lichaam ontgiften en een nieuw evenwicht vinden. Daar kan inderdaad wat tijd overheen gaan. Maar het verschilt nogal van persoon tot persoon. Wat zegt je huisarts er over?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Bob:

Hoe was je leven hiervoor? Ik denk dat het daar ook van af hangt. Als het een erg grote overgang is moet je lichaam ontgiften en een nieuw evenwicht vinden. Daar kan inderdaad wat tijd overheen gaan. Maar het verschilt nogal van persoon tot persoon. Wat zegt je huisarts er over?

Dat het waarschijnlijk bijverschijnselen zijn, maar dat was 2 maanden terug, en mijn begeleider van Brijder heeft ook geen antwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Alex:

Dat het waarschijnlijk bijverschijnselen zijn, maar dat was 2 maanden terug, en mijn begeleider van Brijder heeft ook geen antwoord.

En betreft mijn leven hiervoor, huisje boompje beestje, maar wel elke dag drinken, maar de laatste maanden voordat ik stopte was het anderhalve fles wodka zonder boompje en beestje(wel twee katten:))

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Bob:

Dat is wel fors, anderhalve fles wodka per dag.

Misschien heb je iets aan onderstaand verhaal. Er komt ook een passage in voor die ingaat op een periode van lusteloosheid na ontwenning.

 

Ik denk dat ik gewoon de tijd moet nemen idd, dankje voor het filmpje, was behulpzaam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Op 10-7-2019 om 18:45 zei nancy:

Kan ook een bijwerking van de refusal 

Daar heb ik niet echt iets over kunnen vinden, maar daar dacht ik zelf ook aan.

Ik durf er alleen tijdelijk niet mee te stoppen om dat te controleren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...