Spring naar bijdragen

Ook even hier een intro dan :)


Stier

Aanbevolen berichten

Heb in het alcohol gedeelte al een uitgebreide intro getikt en weet eigenlijk niet of je voor elke sectie waar je aan deelneemt  een nieuwe intro behoort te tikken dus hier een wat kortere :)

Buiten een alcohol verslaving moet ik ook leren om normaal te eten. Eet nu sinds 2 weken wel gezond maar tot nu valt het niet mee. Niet alleen zijn mijn families drugs en alcohol verslaafden in 1 van de families is ook iedereen te zwaar net als ik.

Proporties ken ik niet. Een zak chips, moet op! Bak Ben&Jerries, moet op! Ik prop het zo naar binnen en vaak nog achter elkaar ook. Nu ik aan het stoppen ben met zuipen en mijn cholesterol veels te hoog was focus ik me weer op gezond eten, het ergste is dat ik precies weet wat te eten, hoeveel, wat gezond is en wat niet, macro's en kan redelijk goed koken en gezonde sausjes/drankjes maken maar ben voornamelijk goed andere dat uit te leggen en te motiveren :P

Maar net als met alcohol, de zoveelste poging en ik doe mijn best!!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Hoi Stier, dit forumdeel is geloof ik wat uitgestorven... ik wilde zeggen dat het aantal berichten magertjes was, maar dat is misschien te flauw. :P 

 

Heb je iets aan een app zoals MyFitnessPal? Misschien motiveert dat om naar je porties en inname te kijken. 

 

Goed van je dat je werkt aan je alcoholverslaving! Dat scheelt trouwens al een hoop qua calorieën, mooi meegenomen. ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...