Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 juli


niks

Aanbevolen berichten

Neem ook wat water, zout, en suiker, smaragd. Ook morgen ochtend. En pleur er wat vit b in. 

Banaal, ik weet 't, maar waarom niet gewoon binnen de ellende zo goed mogelijk voor jezelf zorgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dw lieverds, heb net zakje ors ingenomen. Ja ben je zelf verpleegkundige en dan zo dom. Ga nu liggen en straks wat eten als ik het niet uitkots. 

Als ik het niet had geuit was ik door gaan drinken. Net heel stoer onder invloed 6 blikken bier weggespoeld door de gootsteen. Baal nu al daarvan. Maar was enige optie. Bedankt! Laat morgen weten hoe het gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lika:

Man heeft het moeilijk met zichzelf. Voelt zich overbodig. Snel boos, geagiteerd. Zegt: ‘ik ga een biertje drinken. Dat helpt.’ 

Ik kan er niet tegen. Word er ongelukkig van. Vind het niet leuk als hij verandert onder invloed . Zo herkenbaar. Zo pijnlijk, maar ik kan het niet uitstaan en word er op mijn beurt boos van. Of boos... ik weet niet. Vind het moeilijk om erbij te zijn, de verbinding ebt weg, ik voel mezelf afsluiten.

:rose:

Ja moeilijk. Van drinken word je nog overbodiger. Laat m maar ff, in deze situatie, morgen weer verder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk een paar uur geslapen en partner had laat nog wat gekookt. Die is nu zo nerveus als de pest, kan ik niet tegen maar hij bedoelt het goed.

Alles binnen gehouden, echt een wonder.

Ga mij morgen verschrikkelijk voelen, mijn hartslag is nu al 120, hoort erbij. Eigen schuld dikke bult. Maar wel goed dat ik het heb aangegeven anders was het niet zo goed afgelopen. Heel veel water gedronken. Daar ben ik dan ook weer extreem in.

Ja Jane ben soms echt een dramaqueen maar dit keer was het ook drama :) Wat kan een mens zichzelf aandoen.

Erg bedankt allen die reageerden, dat is de kracht van dit forum voor mij.

Dank jullie wel!!! Ga nu weer slapen. Moet morgen pas om 14:30 dus hoop zeker veel uren te slapen. Laat morgen weten. Voel mij nu nog best okay zal morgen wel wat minder zijn. So be it.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ook heel erg GewoonDoen. 

Heb trouwens een andere collega geregeld om voor mij te werken. Niet verantwoord om te gaan werken. Vandaag uitzitten en morgen zal het al wat beter zijn. Ik doe dit mezelf aan, weet ik. 

Normaal zou ik dit niet hebben gedeeld ws. Maar nu moest het echt. Fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...