Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 juli


niks

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Bor:

Waarom doe je dat eigenlijk @Bob?

Ik vind het gewoon heerlijk om te doen. Ik houd van reizen, andere landschappen en culturen zien, en hoef daarbij niet eens zo nodig veel met die mensen te praten. Ik kan via internet heel veel dingen blijven doen zoals ik het thuis gewend ben, zoals het volgen van dit forum bijvoorbeeld. Maar ook de vertrouwde televisieprogramma's bekijken net als thuis (alleen op een kleiner scherm). Eten koop ik in de plaatselijke supermarkt en bereid ik zelf. Extra kosten zijn een paar tientjes extra internet data per maand plus de benzine en het onderdak en af en toe een toegangskaartje voor een museum of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei niks:

Kom weer even binnen vallen, sorry als ik teveel deel. Vanavond met een huisgenootje uit eten geweest. Ik kan me niet herinneren hoe lang dat geleden is. Heb er echt van genoten, keurig aan de fris, kostte geen moeite. 

Leuk om te lezen. En deel gerust wat je delen wilt hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dubbel hier nu. 

En ook genieten van wat zo reizen (ik noem 't trekken, daar zit voor mij meer 't onderzoeken in, los van of dat nou op 100km2 of 10000km2 is) voor jullie is. Herkenbaar ook. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bor:

Wat is dubbel nu dan voor je Jopie?

 

Ah sorry..beetje onduidelijk.. .. Ik lag dubbel om de opmerking van bumperjim en de familie van Kohtje.. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man heeft het moeilijk met zichzelf. Voelt zich overbodig. Snel boos, geagiteerd. Zegt: ‘ik ga een biertje drinken. Dat helpt.’ 

Ik kan er niet tegen. Word er ongelukkig van. Vind het niet leuk als hij verandert onder invloed . Zo herkenbaar. Zo pijnlijk, maar ik kan het niet uitstaan en word er op mijn beurt boos van. Of boos... ik weet niet. Vind het moeilijk om erbij te zijn, de verbinding ebt weg, ik voel mezelf afsluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde het niet toegeven hier maar ik moet wel. Wil dat NIEMAND iets zegt erover op andere media zoals facebook. Schaam mij kapot.

Ik zit al 3 dagen in een binge, 3 dagen niet gegeten. Drink geen water of koffie alleen maar bier. Moet vanaf morgen 4 avonddiensten draaien. Dus ga zo 2 uurtjes slapen en dan wat eten. Mijn partner is op de hoogte maar hoe meer hij zegt hoe kwader ik wordt. Daar heeft het ook mee te maken. Weet het anders ook niet meer Dit is mijn plan. Kom hier niet voor niets natuurlijk. Steeds zo duizelig. * drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand die drinkt (of liegt) heeft geen verbinding. Per definitie niet. 

Dus, lieve lika, ga jij gewoon iets doen wat je zou doen als hij er niet was. Want inderdaad: hij is overbodig. Want jij bent zelfstandig. Je wil alleen graag bij hem zijn. Het hoeft of moet niet, je wil dat. Dat is een keus, niet omdat het nodig is. 

En als ie drinkt..... verdwijnt dat. Even.

Simple Comme bonjour

(ik ben moe en onrustig dus wat bot. Probeer het lieve er maar in te lezen, want dat is er wel) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neem nu de laatste halve liter en dan 2 uur slapen. Nauwelijks geslapen afgelopen 3 dagen. En dan wat eten en dan weer slapen. Heb nog een oxazepam. En ik wil dat er 12 uur tussen zit voordat ik weer ga werken. Bedankt voor de reacties en ga gewoon door. Blij dat ik het gezegd heb. *en ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei jopie:

Iemand die drinkt (of liegt) heeft geen verbinding. Per definitie niet. 

Dus, lieve lika, ga jij gewoon iets doen wat je zou doen als hij er niet was. Want inderdaad: hij is overbodig. Want jij bent zelfstandig. Je wil alleen graag bij hem zijn. Het hoeft of moet niet, je wil dat. Dat is een keus, niet omdat het nodig is. 

En als ie drinkt..... verdwijnt dat. Even.

Simple Comme bonjour

(ik ben moe en onrustig dus wat bot. Probeer het lieve er maar in te lezen, want dat is er wel) 

Zo is het @jopie. Klopt. Ik vind jou ook lief. Hier opschrijven maakt het allemaal al weer anders voor mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door jouw eerlijkheid heb ik het ook gezegd hier! Het kan en mag hier, ben wel bang voor de veroordelende reacties.Maar goed dat beter dan een opname, kan echt niet nu.

Djw lieve bor , ik ben onder invloed, ben idd bang voor morgen als het uitgewerkt is, Kan niet met drank op naar mijn werk. Enige stok achter de deur en ik moet eten. Mijn maag doet pijn van de leegte. Net wel gejankt, eindelijk als is het drankjank. Het is eruit, bedankt!!!! Heb veel aan jouw reactie, ben niet alleen dat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...