Spring naar bijdragen

Donderdag 4 juli


Ties

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Wiplala:

Effe foutje van mij maar waarom is dit grappig?

Omdat sober al een paar keer verdwenen en weer teruggekomen is. En.... na een paar keer zie je het ook aankomen als lezer....

Niet erg, ieder op zijn manier, en zelf ben ik ook wel stampend verdwenen ooit :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Manou:

Hoi @jopie inderdaad even te veel.En als ik daar eenmaal inzit......

Heb je nog meer in huis? Of is 't nu uitzitten, balen, knietjes afvegen en weer door?  Wat zal je balen. 

Ik hoef je niet te vertellen dat alcohol maar heel even helpt, he? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je rustig bent. 

En ja, op een forum als dit, waar iedereen mag en kan komen, en ook iedereen zijn eigen verleden en ervaring heeft, heb je soms spanningen....of beter gezegd: tegengestelde meningen. 

Daar heb je zelf maar beperkt invloed op. Invloed heb je, controle niet. 

En, zoals op ieder open internetforum, zitten ook hier af en toe trollen en flamers, die geen ander doel hebben dan onrust zaaien. En dat is vrij eenvoudig bij alcoholici. :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk zit in de sessies en voelt erg goed en ik haal daar mijn kracht uit,ze praten op mij in wat ik beter kan doen en kijken ook wat heb jij nodig..

Ik heb ook mijn  rugzakje en dat heeft iedereen en vind daar juist ook mijn balans in en ik drink niet meer,en kan ook de dingen nu beter beschrijven,en roepen hou  ermee op,

en wees lief voor elkaar,geen vriendjespolitiek,wees lief voor elkaar respect naar elkaar. 

 

 

 

Citaat

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, probeer niet weer te gaan drinken. Rustig uitzitten en die vreselijke kater ondergaan. Delirium krijg je volgens mij niet zo snel na 1 week drinken. Mocht je je toch te beroerd en naar gaan voelen dan kun je ook aan je huisarts maar 2 of 3 pilletjes librium vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Sober:

Dat was eerder wel aan de orde. Inderdaad tweemaal. Nu was dat in het geheel niet aan de orde. Ik vind het zelf ook jammer dat er miscommunicatie was en dat oude bijdrages door technische toestanden die ik niet snap  niet meer gekoppeld zijn of konden blijvrn  aan mijn account. Maar goed verder met een onbedoelde schone lei. Verder dus gewoon. Klaar. 

Misschien moet je dan eens stoppen met drama’s maken.... Was je bericht naar de moderator ook niet nodig geweest en waren er 3 drama’s minder. Sorry hoor maar ik wordt er zo langzamerhand een beetje moe van :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Mootje:

Misschien moet je dan eens stoppen met drama’s maken.... Was je bericht naar de moderator ook niet nodig geweest en waren er 3 drama’s minder. Sorry hoor maar ik wordt er zo langzamerhand een beetje moe van :(

Nou Nou waarom zo hard?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Wiplalaik vind het niet hard maar duidelijk. Maar dat is verder niet heel erg spannend. En waarom? Om wat ik zeg... 

Het is niet de eerste keer dat er een drama om (bijna) niets wordt gemaakt. En ik voelde nu de behoefte om daar wat van te zeggen. Als een ander drama maakt, mag ik na zoveel keer toch ook wel aangeven dat ik niet van drama houdt? En al helemaal niet als er dan ook nog berichten naar de moderator gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...