Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 juli 2019


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goeie morgen beste mensen,

Bor ik ga niet vragen hoe het met je is nu, ik weet het antwoord, maar blijf in deze tijd contact houden met het forum. Je hebt dan wel gedronken maar ik moet toch ook even kwijt dat ik je zo ontzettend veranderd vind in je voordeel. Niet meer schoppen en slaan maar gewoon een heel volwassen iemand met volwassen reacties toppie. Laat je vandaag wat van je horen a.u.b.?

Zo, dadelijk weer werken. Wat hebben we het weer goed hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Lege dag voor me omdat er een afspraak verzet is. Gek dat dat altijd toch meer vrij voelt dan gewoon leeg. :)

Ik ga de rest van de week maar eens weer wat genieten... het kan...ik moet  niets

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de dag kan beginnen met weer in gesprek gaan bij de instansie.

 

Doet me goed dat deze dag er weer is en dat ik weer kan praten.

Nu bijna een maand van die zooi af en blijf eraf.

 

Voel me stukken beter,helder kan weer nadenken doe geen domme dingen,en weet wat ik zeg.

Dit weekend was al voor mij een goed weekend en de komende zal daar ook weer een steentje aan toe geven.

 

Mensen fijne dag.

 

Wiplala

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge! Ff lekker hardgelopen 6:30-8:00, het enige tijdstip dat het lekker is. Iets eerder was nog beter geweest maar ik kreeg dat luie lichaam niet uit bed. Of, beter gezegd, lichaam wou best maar kreeg van luie geest niet de opdracht. 

Nou nog ff stofzuigen en dan heb ik voor koffietijd al een hoop goed karma opgebouwd voor als ik de rest van de dag op mn krent ga zitten :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen "in allerijl" mezelf op het dagpact gezet met een foutje in het allereerste woord.
Dacht ik even gecorrigeerd te hebben, zie ik nu, bijna anderhalf uur later, dat ik mezelf gequoot heb in plaats
van hersteld (bewerkt).. wél inclusief correctie, maar op het verkeerde knopje gedrukt, blijkbaar...

Meteen indirect antwoord op jouw vraag, @Yvonne.. de pijn viel wel mee, hoort er min of meer bij, maar rommelig geslapen..
beetje duf nog.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorseizoen nog, dus heerlijk stil en rustig hier op de camping. Op de vele vogels na dan. Alles bloeit en de bijen zoemen luidruchtig. Ja, het is even helemaal fijn hier.

Net gezwommen, koffie, boterham, en zo een allenige middagdut. De beste zijn dat.  Ik ben een beetje moe. Ik bedoel, echt moe. Nou ja, komt wel weer. 

Borrewietski, hoe gaat ie daar? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 

Een beetje blue vandaag. 
Notaris zorgen houdt me in de tang. Steeds als ik een uitgaven doe krijg ik een schuldgevoel omdat ik eigenlijk vind dat ik dat moet sparen. 
Maar ik moet ook een beetje voor mezelf blijven zorgen! 

De hond van de buren gaat alweer vreselijk te keer de laatste dagen. Gister zat ik met oordopjes in en de tv hard. 
Echt heel erg akelig. De achterdeur gaat maar weer dicht. Muziek aan. 
Als ik me dan al een beetje wankel voel kan dit wel een zetje geven zodat ik me echt rot ga voelen. 
Bah. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een aantal weken piekeren heb ik besloten ( en ook gedáán, daarnet!) om te solliciteren op een andere baan. Man man man, wat vind ik dat moeilijk! Het oude vertrouwde achterlaten, vooral de mensen waarmee ik werk, en kiezen voor een zeer intensieve baan met allemaal vreemde mensen! Maar ik voel me niet meer goed daar waar ik nu zit. En opeens, vannacht, tussen het muggen-doodslaan, bedacht ik me dat genoeg genoeg is. Ik bepaal mijn eigen leven. Ik ben er klaar mee. Maar oh oh, wat haal ik me op de hals, studie is ook nog niet klaar...ik zou nou wel een glas wijn lusten. Doe ik niet, maar toch wel opvallend dat dit na bijna 5 jaar zich zo opdringt. Ik ben bekaf nu, na de gemaakte keuze om op Verzenden te drukken. 

Maar goed, rust op de plaats en nu maar afwachten. En gaandeweg het traject hoef ik pas echt een beslissing te nemen. Wat moeilijk toch allemaal, kies ik voor gemak en de automatische piloot en ietwat verveling, maar toch gemak en vertrouwd of voor nieuw en groei en hernieuwde enthousiasme en .....

En wat als het tegenvalt? Teruggaan naar waar ik nu werk zit er dan niet meer in.....

Ik ben moe van mezelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo @nancy, heb je helemaal nuchter en wel een keuze van heb ik jou daar gemaakt.. chapeau!!
Die twijfel die je nu ervaart is denk ik heel normaal. Of het een goede keuze is/was?? De tijd zal het leren. Je staat in elk geval niet stil
en daar is wel wat voor te zeggen. Aan de ene kant moet ik er niet aan denken (momenteel) om zulke sprongen te maken, aan de
andere kant, de betere kant (van mezelf) ben ik strontjaloers dat je de energie en moed hebt...

Dat glas wijn laat je maar mooi achterwege, dat zou de hele sfeer alleen maar kunnen bederven. "Geniet" maar van de spanning en
de onzekerheid.. ze komen voort uit een heldere geest, uit een heldere nancy..

SUCCES!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik wil blijven werken met kinderen, dat heb ik met mezelf afgesproken toen ik zelf kind was. Ik zou later wél een volwassene worden die lief is voor kleine kinderen. God...wat een pijn vroeger... en nu kan ik gaan werken met kinderen met ernstige psychiatrische stoornissen en gedragsproblemen. Alles komt  bijeen, al mijn opleidingen en al mijn eigen ervaringen. En al wat ik aan kennis heb opgedaan in mijn 55 levensjaren. En bij dié kinderen ligt mijn hart, heb er regelmatig eentje van in de klas gehad. En moest ze doorverwijzen: in het reguliere onderwijs kunnen ze niet tot bloei komen. Met pijn in mijn hart, deze kinderen zijn altijd op mijn netvlies blijven hangen. Daarom ben ik ook eigenlijk psychologie gaan studeren: ik begreep/begrijp maar weinig van deze wereld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...