Spring naar bijdragen

1-7-2019


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen mensen,

Kijk dan wat leuk?    Katten Plaatjes Hahaha. Daar word je toch vrolijk van zo op de maandagmorgen?

Zo een heb ik @bolletje zo'n klein katje. En een klein poesje. Ik kan daar echt heel erg van genieten. Geef ze een zilverfolie bolletje en ze spelen uren ermee kei leuk.

Dank je voor je leuke plaatje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een vraag over hartoverslagen...ik had ze al voor mijn oxazepam gebruik, het kon toen ook met "ontzwangeren" te maken hebben of stress....maar ik heb ze nu nog steeds en ik heb nu ook soms dat ik een hartoverslag heb, maar tegelijk het idee dat mijn adem even stokt... Is dat herkenbaar voor sommige??? Ik probeer me er niet druk om te maken en alles is onderzocht, maar het voelt zo naar, elke keer een soort zuurstof tekort...
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi lieverds,
wat is het een toch een heerlijk weer. Ik kan daar echt van genieten.
Ben een beetje stijf van de wandeling. Zou 11 km zijn, (net even gechecked op afstandmeten.nl) maar voelde als 20 km. We hebben er ook 5 uur over gedaan, mijn vriend was not amuzed.
Ik heb werkelijk geen idee wat er was, anders dan dat we ernstig uit vorm zijn .

@EefjeJ het hebben van hartoverslagen kan heel goed, soms hebben mensen het ook die nooit benzo's hebben gebruikt. Als het hebt laten nakijken, probeer het dan maar los te laten. Zeker als je het ook al voor je zwangerschap had. Maar aan de andere kant, als je het niet vertrouwd, mag je gewoon opnieuw onderzoek vragen. Ik vind dat je dat altijd kan vragen, want ook artsen zitten er wel eens naast (B))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kannietmeer Ik heb ze gekregen na mijn bevalling...ongeveer 8 wkn daarna. Nu kan dat heel goed door de hormonen en stress zijn gekomen en kreeg ik uiteindelijk die paniekaanval. Toen is alles onderzocht mbt mijn hart en bloedonderzoek, maar kreeg ik toch oxazepam... Nou ja de rest weet je ;) Ik had alleen niet dat mijn adem een soort van stokte bij de overslagen en nu ervaar ik dat af en toe wel... Het zal geen kwaad kunnen, het is alleen vervelend, vandaar dat ik me afvroeg of iemand het herkent...

Zo 11 km is toch al een beste wandeling...wel heerlijk hoor! Ik snap wel dat je een beetje stijf bent ;) 5 uur lopen is niet niks...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...