Spring naar bijdragen

Maandag 1 juli 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Ik heb lotgenoten genoeg eigenlijk,heb beheer al gevraagd mij als lid te verwijderen.

Ik wil er ook voor anderen zijn dat is de intensie van een forum beheren en lid zijn ook voor.

Alleen je beklag doen en zeggen hoe het gaat,in goede en in slechte tijden is het fijn een steuntje te hebben of te krijgen merk er hier door rare sneren weinig van helaas.

 

En ja blijf bij mezelf en hoop dat er wel mensen zijn die het moeilijk hebben de steun willen aanvaarden of willen dat ik een luisterend oor aan hun bied.

 

 

Ps beheer mag ook wel eens kijken hoe mensen schrijven ik blijf altijd wel netjes en zet geen smilie ergens neer als dat niet de intensie heeft iemand te helpen,als beheer heb je als taak hierover te waken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Clare:

Wauw dit..dacht dit een forum was waar we elkaar helpen en steunen. Als men aan geeft hier even niet an gediend te zijn van alle goedbedoelde adviezen laat iemand!. 

Want als iemand wil drinken ( ja het is een keuze en die maak jezelf) we kunnen links  of rechts  afslaan en je maakt de keuze om recht door te gaan zul je je altijd op het punt komen waar je altijd heb gestaan...poeh lekker vaag

Net zo vaag als alle bijblse teksten ...stop er mee..voel als o f ik in de kerk zit en die gast mij wil bekeren gatver.

Dit was toch een draadje dat je aan geeft dat je niet van je biit  ben gevallen..

Wat ik nu lees ..

Clare,

 

Helemaal mee eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Wiplala, ja, dit is een forum waar iedereen die dat wil steun kan krijgen. 
Maar hulp opgedrongen krijgen  kan heel benauwend zijn, hoe goed bedoeld ook... 
Voor veel mensen is het kunnen ventileren van hun gevoelens hier op zich al helpend.
Een luisterend oor, weten dat een ander je begrijpt.... 

Jammer dat jij er  toch heel anders over denkt Wiplala... 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Fruitvlieg2019:

Zat ik toch helemaal in de startblokken om je allerlei adviezen te geven. Heb je wat aan gooi het door de gootsteen?
Doe je best Bor je komt er wel weer uit.

Dé Fruitvlieg @Fruitvlieg2019??? 
Leuk je weer te lezen, hoe gaat het met jou? 

 

12 uur geleden zei Clare:

Dit was toch een draadje dat je aan geeft dat je niet van je biit  ben gevallen..

@Clare, de dagdraad kun je zien als een virtuele 'huiskamer' ... hier kun je terecht met alles wat jou maar bezighoudt. 
Van onbenullige gekkigheid, gezellig geneuzel tot diepgaande overwegingen. 
Dus ook voor dit soort discussie is hier ruimte :) 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe het even op dit draadje omdat het nu hier hoort.

Snap Bor zo goed, opgedrongen adviezen/benauwende gevoel. Dat werkt natuurlijk niet. Wij beiden kennen de slagen van de zweep wel hierin. Maar idd......Nieuwkomers kunnen dit niet weten en ze bedoelden het ook nog heel goed. De goede intentie is al veel waard. Wilde ik toch nog wel even aangeven.

En Bor dronk voorheen stiekem zonder het te zeggen hier, ik  had het altijd al meteen door en zij ws ook bij mij . Dat is het ons kent ons gevoel, Maar nu was zij heel eerlijk en dat vond ik fijn om te lezen, ook sterk. . En dan heeft het geen zin om met zijn allen erbovenop te springen. Bij sommigen werkt dit wel natuurlijk maar bij Bor niet, Dan gaat ze om haar heen schoppen zoals ze zelf al neer tikte. Ze is best heeeeeel erg gegroeid. En dat is zeer mooi en pure winst. En ze blijft in contact..Dat is het allerbelangrijkste.

Dus ligt niet aan jullie nieuwkomers en snap dat het dan frustrerend is. Goed dat jullie gekomen zijn en blijven!! Je komt voor jezelf hier! En de rest wat het kan brengen is bonus.

Veel succes!

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...