Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 juni 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Dat stadium zijn we ook al gepasseerd. Sinds ze hun eigen "salaris" hebben kopen ze dat spul zelf. 

Nu is het wel zo dat de ene de hele winter lang in zomerjas rondliep want de iphone had het gewonnen van de winterjas :D ik zei dan betaal je zelf ook de dokter voor je longontsteking. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen,

 

Heb even een paar dagen me niet laten ien omdat ik in therapie it en me altijd moet voorbereiden op zulke dingen.

 

Vandaag en maandag geen therapie .

 

Moet zo naar de huisarts voor een hartfilmpje, want ik krijg wel rare klachten,mijn lijf werkt echt niet mee, en voel me soms erg naar, en trekt naar de kaak toe ook,dus even een check up doen.

 

Verder wat klungel werkjes in huis en als de zon er is,lekker naar buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren concert van Muse "volbracht".
Ik vind meerdere nummers van Muse best mooi, maar ik bemerkte dat 2 uur lang me met enige regelmaat niet echt boeide, niet echt pakte.
Mijn verklaring is dat ik niet ben 'opgegroeid' met deze muziek.
Vroeger (:blink::(:):)) leefde ik weken- soms maandenlang toe naar het moment dat er een nieuw album uitkwam.
De band waar ik helemaal bij uit m'n dak kon gaan was Pink Floyd.. word nog altijd helemaal week als ik aan de concerten van die band
terugdenk, waaronder ook een keer in het Goffertpark, ergens jaren negentig of zo...
Maar ja, ik heb toch geen spijt dat ik gisteren geweest ben, 't was toch wel groots. De Magie was er alleen bij mij niet helemaal.

Wel gesloopt, vandaag. Was pas om kwart over twee thuis en vanmorgen om half negen weer hondjes ophalen. Zombie-dagje.
Op z'n tijd ook niet zo erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.. 

In mijn deur met.... Jaja... Verse broodjes... Niets mis mee. 

@Bor:heart:   ook dit gaat vast over, meissie.... Hou je bijeen inderdaad.... Linksom of rechtsom..

.

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je ontroert me, Bor. Neem jij maar lekker even je ruimte.....valt niet mee allemaal. 

Hier pauze op 't werk. De eerste pauze dit jaar van 30 volle minuten. Ik heb geplast, gegeten, gedronken, in alle rust. En nu heb ik nog 10 minuten over voor niets. Gewoon daas voor me uit kijken of wat leuteren.... Ongekend en heeeeeeel fijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor, kanjer... Dat je t verteld hebt. Ja, dat geeft lucht en ruimte... Fijn. Best heftig , maar zal jou ook opluchten.....

Hier effe een bosje blommen voor jou. Ik doe er wat meer... Voor een goed gevulde vaas :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...