Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 27-6-2019


Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieverds,

Goed geslapen allemaal?

Zo ik ga een dagje naar de Efteling. Heb er zo'n zin in. Heerlijk zo'n dagje uit. De eerste dit jaar.

Verder naar het ziekenhuis geweest. Tja alles is goed. Schildklierfunctie iets te hoog maar niet schadelijk. Dus super gezond. Maakte me dus ook helemaal niet druk. Nog ff wachten op de uitslag foto's. Zo nu nog wat doen en dan op naar de Efteling.

Mensen ik ga een dagje genieten. doeiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

@bolletje heel veel plezier. Ik hoop dat het niet zo druk is.

@Robbin de overstap ging gisteren eigenlijk heel goed. Behalve dat ik wat onrustiger heb geslapen, nergens last van gehad. Geeft vertrouwen voor de volgende 2 overstappen. 

Wat heerlijk dat vandaag de hitte weg is, even genieten van de 15 graden buiten nu, haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn @doorbijter dat het best goed ging! Dat geeft weer moed :) Heerlijk he even wat koeler...hier was het gisteren ook al 18 graden en wind, erg fijn weer even. Het weekend weer warmer, dan mag jij weer naar het strand @Robbin ;) fijn dat het mooie weer je goed doet.

@Bianca78 hoe gaat het met jou?

@MIKE261 en hoe gaat het met jou? Tijdje niks van je gehoord....goed teken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen lieverds,

Goed geslapen allemaal?

Zo ik ga een dagje naar de Efteling. Heb er zo'n zin in. Heerlijk zo'n dagje uit. De eerste dit jaar.

Verder naar het ziekenhuis geweest. Tja alles is goed. Schildklierfunctie iets te hoog maar niet schadelijk. Dus super gezond. Maakte me dus ook helemaal niet druk. Nog ff wachten op de uitslag foto's. Zo nu nog wat doen en dan op naar de Efteling.

Mensen ik ga een dagje genieten. doeiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Wat fijn Bol dat er goed onderzoek is gedaan en je eigenlijk zo gezond als een vis blijkt te zijn. Beter kan eigenlijk niet ;-). en het is je zeer gegund. En de Efteling,  meiske wat heerlijk... ( ook als je ouder bent, ben je diep van binne gewoon een meiske, ja toc h? )  wat een boffert ben je dat het weer ook zo prachtig is vandaag en niet killing heet.   Ik hoop dat het je niet te veel sloopt en dat je heerlijk kan genieten. :heart:

@robin wat fijn dat je zelfs tijdens de afbouw buiten kan genieten van de zon en dat het je goed doet.
@doorbijter zo blij hoe je overstap verloopt tot nu toe. Kan bijna niet meer mis gaan zou je zeggen!
@BribaHoe gaat de afbouw bij jou?
@Leenhoe gaat het met je? Ben je er al uit hoe je vooruit kan?
@Eleo31kan jij wel een beetje van het mooie weer genieten ook?
@Cyclad58Fijn dat je weer wat rustiger bent en dat je goed hebt geslapen.
@Lynn86Ben je weer stabiel, of nog steeds onrustig? Ik hoop binnenkort tijd te hebben voor een plan voor een vloeibare afbouw. Ik weet dat je het mogelijk niet gaat doen en dat geeft niet, maar ik wil je laten weten dat ik er nog wel mee bezig ben hoor ;-)

Ik zelf ben ook weer gekalmeerd, gewoon goed geslapen de andere nachten, de hitte was gelukkig weer weg en gisteren ongesteld geworden, dus de PMS is ook weer geklaard voor mij. Alles dus weer terug naar 'normaal'. Vandaag wel een drukke dag. Straks om half 2 coaching, dan zorgen dat ik eten in huis heb voor vanavond, mijn ouders komen na het bezoek aan de oogarts voor mijn vader om half 5  en blijven mogelijk ook eten. Moet ook nog de afwas doe en wil de toilet even schoonmaken en net al stofgezogen.

Ik moet een client bellen die doodziek is en echt amper kan praten.... als je denkt dat wij het hier moeilijk hebben... deze man is de ziekste die ik ooit sprak. En dat is echt pittig.
Nou , hopen dat ik morgen dan even wat minder hoef te doen... we zullen zien.
Als we zaterdag maar helemaal vrij zijn om in het water te liggen of in een koel museum te ztten, dan vind ik het prima.

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei EefjeJ:

n. Het weekend weer warmer, dan mag jij weer naar het strand @Robbin ;) fijn dat het mooie weer je goed doet.

In het weekend pas? Het is nu ook prima te doen ;) 

1 uur geleden zei Kannietmeer:

robin wat fijn dat je zelfs tijdens de afbouw buiten kan genieten van de zon en dat het je goed doet.

Ja zeker! Het is wel voor het eerst hoor. Ik ben niet aan het afbouwen nu, heb er nog een weekje aanvast geplakt met stabiliseren. Het zou zomaar kunnen dat ik er nog 1 week bij neem. Dat ga ik vanaf nu na elke stap doen, werkt goed en heb geen haast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei doorbijter:

@Robbin de overstap ging gisteren eigenlijk heel goed. Behalve dat ik wat onrustiger heb geslapen, nergens last van gehad. Geeft vertrouwen voor de volgende 2 overstappen. 

Wat heerlijk dat vandaag de hitte weg is, even genieten van de 15 graden buiten nu, haha

Klinkt goed zeg! Kunnen we bijna gaan wandelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kannietmeer:

Wat fijn Bol dat er goed onderzoek is gedaan en je eigenlijk zo gezond als een vis blijkt te zijn. Beter kan eigenlijk niet ;-). en het is je zeer gegund. En de Efteling,  meiske wat heerlijk... ( ook als je ouder bent, ben je diep van binne gewoon een meiske, ja toc h? )  wat een boffert ben je dat het weer ook zo prachtig is vandaag en niet killing heet.   Ik hoop dat het je niet te veel sloopt en dat je heerlijk kan genieten. :heart:

@robin wat fijn dat je zelfs tijdens de afbouw buiten kan genieten van de zon en dat het je goed doet.
@doorbijter zo blij hoe je overstap verloopt tot nu toe. Kan bijna niet meer mis gaan zou je zeggen!
@BribaHoe gaat de afbouw bij jou?
@Leenhoe gaat het met je? Ben je er al uit hoe je vooruit kan?
@Eleo31kan jij wel een beetje van het mooie weer genieten ook?
@Cyclad58Fijn dat je weer wat rustiger bent en dat je goed hebt geslapen.
@Lynn86Ben je weer stabiel, of nog steeds onrustig? Ik hoop binnenkort tijd te hebben voor een plan voor een vloeibare afbouw. Ik weet dat je het mogelijk niet gaat doen en dat geeft niet, maar ik wil je laten weten dat ik er nog wel mee bezig bijn hoor ;-)

Ik zelf ben ook weer gekalmeerd, gewoon goed geslapen de andere nachten, de hitte was gelukkig weer weg en gisteren ongesteld geworden, dus de PMS is ook weer geklaard voor mij. Alles dus weer terug naar 'normaal'. Vandaag wel een drukke dag. Straks om half 2 coaching, dan zorgen dat ik eten in huis heb voor vanavond, mijn ouders komen na het bezoek aan de oogarts voor mijn vader om half 5  en blijven mogelijk ook eten. Moet ook nog de afwas doe en wil de toilet even schoonmaken en net al stofgezogen.

Ik moet een client bellen die doodziek is en echt amper kan praten.... als je denkt dat wij het hier moeilijk hebben... deze man is de ziekste die ik ooit sprak. En dat is echt pittig.
Nou , hopen dat ik morgen dan even wat minder hoef te doen... we zullen zien.
Als we zaterdag maar helemaal vrij zijn om in het water te liggen of in een koel museum te ztten, dan vind ik het prima.

Wat lief van je @Kannietmeer

Dankjewel 

Ik begin nu pas stabiel te worden.

Heb een paar hele zware dagen gehad.

Xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei EefjeJ:

He bah wat vervelend Lynn....ik dacht dat het naar omstandigheden best goed met je ging...dikke knuffel voor jou 

Hoe is het met de verhuizing? 

Dankjewel.

Krijgen volgende week de sleutel

Xxxxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei doorbijter:

@Robbin dat wandelen zou ik inderdaad eens op moeten pakken. Tis hier alleen zo troosteloos tussen de huizen. 

Geen mooi park of iets dergelijks in de buurt? Ik snap dat de stap om te gaan wandelen dan wat groter is, in de natuur zal het net wat ontspannender zijn denk ik... Maar het is het proberen waard ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei doorbijter:

@Robbin dat wandelen zou ik inderdaad eens op moeten pakken. Tis hier alleen zo troosteloos tussen de huizen. 

Soms kan het helpen om gewoon een doel  of gezelschap te hebben. Wandelen voor ontspanning met jezelf is niet voor iedereen weggelegd. Ik vond het vreselijk om alleen te wandelen en werd dan overvallen door een gevoel van intense eenzaamheid en dat bracht me alleen meer verdriet. Maar af en toe kon ik het proberen met mijn ouders, maar ook niet te vaak want ook dat ging me tegenstaan. Uiteindelijk lukte het beter doordat ik met iemand kon bellen die hier ook doorheen ging en dan gingen we samen wandelen. Zij op haar plek, ik op mijn plek. De omgeving maakte dan niet uit, maar dan had ik wel de beweging en de frisse lucht, maar niet de eenzaamheid.
Je moet kijken wat goed voor jou werkt, en dat kan echt anders zijn dan wat voor een ander werkt.
@doorbijter:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei doorbijter:

@Robbin dat wandelen zou ik inderdaad eens op moeten pakken. Tis hier alleen zo troosteloos tussen de huizen. 

Gewoon je vriend vragen om er af n toe eens op uit te gaan met de auto :), vast wel iets in de buurt toch (als je je straks wat beter voelt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal. Ik ben Jasper en ben nieuw op dit forum. Heb mij een aantal weken terug voorgesteld. Ik ben van plan om dit forum vaker te gaan bezoeken. Ik herken mij erg in de verhalen die jullie gedeeld heb, en heb hier erg veel aan gehad. 

Ik ben nu ongeveer 13 maanden van de clonazepam af. Bij mij schommelt het de laatste periode enorm. Het gaat een aantal weken goed, en dan heb ik weer een enorme terugslag, herkennen jullie dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Briba Goedzo, ga zo door. Het is een lange weg maar er is licht aan het einde van de tunnel. 

Mijn afbouw is gegaan van 4mg clonazepam tot aan 0mg in 3 maanden. Dit is erg snel gegaan besef ik mij achteraf, waarschijnlijk heb ik daarom nog zoveel klachten . Het voornaamste wat ik ervaar zijn de angstklachten.

Dit uit zich in lichamelijke en geestelijke klachten. Deze klachten zijn erg uiteenlopend. Heel erg angstig in sociale situaties. Slechte eetlust, trillen, slecht slapen. Veel spierpijnen. Deprimerende gevoelens. Nog veel meer, maar dat zijn er teveel om op te noemen. 

Wat ik altijd als erg lastig heb ervaren is het begrip in je omgeving. In het begin is er veel begrip maar na vele maanden wordt dit steeds minder en word je soms gewoon een beetje moe van jezelf. Je wilt zo graag dat het beter met je gaat, maar het duurt gewoon erg lang. Het is het dubbel en dik waard, dat wel! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...