Spring naar bijdragen

Donderdag 27 juni 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Goeie morgen,

En ik ga een dagje naar de Efteling. Heb er zo'n zin in. Heerlijk zo'n dagje uit. De eerste dit jaar.

Verder naar het ziekenhuis geweest. Tja alles is goed. Schildklierfunctie iets te hoog maar niet schadelijk. Dus super gezond. Wist ik wel. Maakte me dus ook helemaal niet druk. Nog ff wachten op de uitslag foto's.

Mensen ik ga een dagje genieten. doeiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Veel plezier in de Efteling @bolletje, heerlijk achtbanen! Kees heeft vannacht niet meer van zich laten horen, maar lag wel in bed met mn oren gespitst, tot 2 uur zitten googelen naar wat te doen. Heb een stekker met van die ultrasone geluiden, maar geen idee of dat werkt. Om er nou meteen een instantie bij te halen... Weet nog niet. Zal jullie niet verder bang maken.:D Vandaag werken en vanavond een werkding met veel drank. Geen zin in maar maak er maar t beste van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Diep en lang geslapen en nu met koffie in de zon. Heerlijke temperatuur, heerlijk windje ook. 

Dagje rommelen en vanavond weer werken. Rustig door. 

Ratten... brrr... En euh.... als je in een stad woont, @Rosee, juist wel milieudienst erbij halen. Vakkundig en ook gericht op de plek waar ze je huis inkomen. Dat willen ze ook graag, trouwens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Net de hondjes naar een pension gebracht. Voor één nachtje. We gaan vandaag naar Nijmegen, naar Muse.
Heb er wekenlang tegenop gezien om daar heen te gaan, maar uitgerekend vandaag is de paniek die z'n oorzaak vind in
het minderen met m'n pijnbestrijder ineens een stuk minder en heb ik er ineens zomaar zin in. Pfffff, net op tijd.

De Efteling... tjeee, ik ben er voor het laatst geweest toen het alleen nog een sprookjesbos was. M'n oma was ook mee. Ergens
halverwege de jaren zestig. Die kermissen die ze tegenwoordig overal omheen hebben gebouwd trekken me niet, dus die keer
in de jaren zestig is hoogstwaarschijnlijk wel de laatste keer geweest dat ik naar de Efteling ging.

En dan nu...:

DAGPACT:

Kohtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, weet eigenlijk niet of dit de juiste plaats is voor een vraag maar volgens mij is de reactie tijd hierop altijd wel goed.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met "Kick your Habbits"?
Ik hoop dat ik iets hoor. Groetjes en succes allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Bor:

Ik ben zo moe aan het worden..

Slapen doe ik al lang niet meer, ja hazeslaapjes, voor de rest ben ik wakker en alert.

M"n privacy is zo goed als pleite; dit is erger dan je man hele dag thuis hebben, dit slokt me letterlijk en figuurlijk op, ik weet veel, ik hoor teveel. Ik wordt betrokken en toch proberen afstand te houden is lastig wanneer het om je (klein)kinderen gaat. Ik vind het zwaar.

En net nu komen de kleinkinderen hier de weekend en mijn uithuis geplaatste zoon ook. Onlangs schreef ik nog dat mijn bovenverdieping niet bewoond wordt, nou eh.. inmiddels dus door 4.

Idee.... Zomaar, out of the blue..... Waarom pak je niet een tas en tent en gaat trektocht met boot met zoon maken dit weekend? Ff weg, dochter kan prima (in jouw huis) voor haar eigen kinderen zorgen. 

Hengeltje mee (voor de vorm).... 

(maar.... Begrijp dat 't geen oplossing van de situatie is, hoor) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik vertrek naar Nijmegen. Hoera, gelukkig nog steeds zin in...
Volgende week weer verder met de medicatie-afbouw. Paniek, warrigheid, ongeïnteresseerdheid, geen eetlust... maar ben nu net over de helft.
Zal blij zijn als dat achter de rug is. Wat een zooi als je er af wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...