Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 26-6-2019


Aanbevolen berichten

Op 1-7-2019 om 17:56 zei Kannietmeer:

een kort tijdje denk ik dat het helpt, maar binnen een heel korte tijd krijg je vaak te maken met tussentijdse ontwenning en dan is het mis. 
Er zijn ook mensen die paradoxale reacties hebben en die voelen nooit het rustgevende effect van de lorazepam.

Wat is paradoxale ?

Ik geloof dat jij nu geheel van de lorazepam af bent?

Uw weet er veel van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Suzan:

Wat is paradoxale ?

Ik geloof dat jij nu geheel van de lorazepam af bent?

Uw weet er veel van.

Paradoxale reacties zijn tegengestelde reacties, zoals het ervaren van meer angst bij het slikken van bv Lorazepam. 
Je verwacht dat Lorazepam je rustig maakt, maar bij een klein aantal slikkers gebeurt juist het tegenovergestelde: de angst neemt toe. Dat is paradoxaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Suzan:

k geloof dat jij nu geheel van de lorazepam af bent?

Uw weet er veel van.

Ik ben inderdaad ook helemaal van de lorazepam af sinds 10 december 2017, en heb me er goed in verdiept wat het is en wat het doet en heb met veel mensen die hier doorheen gaan gesproken, omdat ik mijn herstel-tijd het beste kon besteden door anderen te ondersteunen die het heel zwaar hadden. Dit ga ik nu ook als mijn werk doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-7-2019 om 20:52 zei Kannietmeer:

Ik ben inderdaad ook helemaal van de lorazepam af sinds 10 december 2017, en heb me er goed in verdiept wat het is en wat het doet en heb met veel mensen die hier doorheen gaan gesproken, omdat ik mijn herstel-tijd het beste kon besteden door anderen te ondersteunen die het heel zwaar hadden. Dit ga ik nu ook als mijn werk doen. 

Dat is mooi en dat je dat wil doen.

Nu gaat het goed met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-7-2019 om 20:23 zei Cyclad58:

Paradoxale reacties zijn tegengestelde reacties, zoals het ervaren van meer angst bij het slikken van bv Lorazepam. 
Je verwacht dat Lorazepam je rustig maakt, maar bij een klein aantal slikkers gebeurt juist het tegenovergestelde: de angst neemt toe. Dat is paradoxaal. 

Dit heb ik 3 dagen lang gehad na de bruiloft van mijn broer. Dan slik je dus je medicatie en dan worden je angsten heel erg extreem waarbij je denkt wat is dit?? Hoe kan dit. En dan durf je de medicatie niet meer te nemen maar als je ze niet neemt krijg je ook ontwenningsangst. Dus je kan voor je gevoel geen kant op. Ik ben toen op 8mg gezet dus het dubbele en daarna ging het pas weer. Maar dat is echt de hell op aarde dat gun ik niemand. Echt niet. Xxx

bewerkt door Lynn86
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lynn86:

De ochtenden zijn nog niet wat het moet zijn 

Vooral met het ontwaken

En hoe gaat het met jou x

Heel herkenbaar.

Alleen zit nu ook nog in een moeilijke positie in relatie sferen.Heel veel stress.

Daar word het ook niet beter op.

Jij veel succes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Suzan:

Heel herkenbaar.

Alleen zit nu ook nog in een moeilijke positie in relatie sferen.Heel veel stress.

Daar word het ook niet beter op.

Jij veel succes...

Dankje wel. Hoop dat voor jou de zon ook snel weer gaat schijnen.

Xxxxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...