Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Spot

Ernstige slapeloosheid afbouw rivotril

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Spot:

Oké bedankt, dit is nu misschien een domme vraag maar moet ik dan gwn beginnen af vijlen van die 3 mg die ik nu heb? En per dag af vijlen of per week? En hoeveel af vijlen?  Is dit dan ook een speciale weegschaal enz?  En hoe hou je dat dan bij? Sorry voor de vele vragen ineens maar wil het graag goed doen van de eerste keer na al dat geklungel 

Je hebt nodig: een weegschaaltje met 0.001 op de teller, drie cijfers achter de komma en een nagelvijltje. Ook een klein bakje, of potje met deksel is handig voor de schaafsels, zodat het niet overal terecht komt en je in de toekomst ook je brokjes kan bewaren.  Daarnaast een papiertje en een pen of potlood waarmee je gaat noteren wat je voor een bepaalde dag neemt. Dus datum en afbouwgewicht.

Als je deze methode gebruikt gebruik je het laagste pilletje van de Diazepam van 2 mg. Wat ik deed was 1 mg in 24 dagen qua afbouwtempo: dat was 0.004 g van het gewicht van de pil af.
Ik weeg dus eerst je pilletje. Bij mij was die gemiddeld 170 mg. Dan vijlde ik het af naar 166 mg, schreef op mijn blaadje de datum met dit gewicht, en dan kan je het slikken.

Doe je dit elke dag, dan zorg je dat je de afbouw een glijbaan vormt, in plaats van de trap die stapsgewijs afbouwen veroorzaakt. Je lichaam kan met deze methode naar beneden glijden in een tempo dat zo min mogelijk pijn doet. Sommige mensen kunnen sneller afbouwen, anderen moeten zelfs nog langzamer. Dit kan je nu zelf volledig aanpassen naar hoe jouw lichaam reageert.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...