Spring naar bijdragen

Zondag 23 juni 2019


Momentum

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve allemaal. 

Echt zomer nu, dat is duidelijk. Blij dat ik vorige week al naar 't meer ben geweest: na zo'n hittegolf wint uiteindelijk de blauwalg voor de rest van de zomer. Nu maar wat vaker naar zee? 

Woman heeeeeeel veel plezier met je show!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 kilometer, dat is pittig. Wandelen is heerlijk inderdaad. Mijn afspraak van vandaag gaat niet door, ik trek straks mijn wandelschoenen aan en ga lekker alleen, voordat het te heet wordt. Vorige week liep ik Abcoude - Weesp, toen viel het me op dat iedereen elkaar ook groette. Rond Baarn dan weer helemaal niet. Toen namen we nog bier en bitterballen na het wandelen.

Nu even weer een frisse periode, ik laat het versloffen :(  de motivatie zakt soms zo weg,  als ik uit eten ga of op een terrasje zit. Daar baal ik van. Vandaag dag 2 sober weer.

52 minuten geleden zei lady jane:
52 minuten geleden zei lady jane:

Dagpact:
Momentum 
Yvonne
Jane

Lonster

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wandelen (een dagtocht) is net of je weken weg bent....  Meer dan welke andere activiteit, vind ik.....

"beren op de weg". Ja! . Zelfspot doet wonderen. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar weer aangesloten bij de weight watchers. Zelf, maar niet alleen. Mijn knieeen en voeten doen pijn. Te veel kilo’s is een grote last. Ik heb geen maat. Dus ga dit doen. Gaat me helpen.

Zwemmen zo. 

Blij met mezelf dat ik gisteren uren heb doorgebracht bij mijn moeder. Geen haast.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was dagpact vergeten. Had hier nog niet eens fatsoenlijk gegroet. Dus alsnog: goedemiddag ieder. Hier in huis kan ik het tot nu toe redelijk goed houden. Das wel prettig!!! 

Beetje suf dagje hier. Na gister een domme actie. Dacht dat een klein stukje fietsen met de elobike al wel kon.niet dus. Stabiliteit was ver te zoeken.dus link ook nog.was erg blij dat ik weer thuis was. En naderhand enorm benauwd. Tja.brug te ver dus.ook enorm eigenwijs van mij want zowel ha als fysio hadden gezegd ermee te wachten. Tja. Dus vandaag pianissimo!!!!

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Asterix. Wat vervelend dat je hondje buiten de bench gaat " spoken". Mand in slaapkamer een optie. Of eerst dichte bench daar. Dan met deurtje open .dan in de gang.dan beneden etc. Zo heb ik t opgebouwd indertijd in het vorige huis. Nu in de flat is dat anders. Werd ook anders toen een klein jaartje bivakkeerde in een zomerhuisje ( omgebouwde garage). Maar die opbouw indertijd ging goed.

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...