Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 juni 2019


Momentum

Aanbevolen berichten

52 minuten geleden zei Bob:

Niet meteen gaan schelden en schreeuwen. Jullie kunnen toch wel tegen een grapje of een tegendraads geluid. Kom op, zeg.

Ik vond het geen grapje. En schreeuwen deed ik ook niet . Ik vind zo'n negatief geluid erg jammer terwijl Maarten iets prachtigs doet voor een prachtig doel. Dat dus. 

bewerkt door Gast
Typfoutjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Lika. Heel veel sterkte. Herkenbaar. Had ik vorige week na een heftig bezoek aan mn moeder. Was erg emotioneel. En dat mag!!!! Verdrietig zijn mag zeker.:heart:

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das dan jammer. Niet bepaald bedoeld zo. Wie mij kent weet dat ik zo schrijf. . En ik stop met mezelf te verdedigen. Want dat is niet goed en leidt af van waar t om gaat. . Ouwe fout zeg maar. Ik ben waarachtig blij dat iemand zo zijn best doet veel geld op te halen voor kankeronderzoek. Laatste opname in het zkh  hoorde ik wat ze er voor goeds mee kunnen doen door bijvoorbeeld zo een actie als deze. En ja dat grijpt mij aan. Dat raakt mij. Dat dus. Dit bericht hierboven  was van die meneer puur provoceren. Dat trof mij diep. Oke @Bob ????

Oeps ook 4 x een vraagteken. . Zo ben Ik. Dus laat ik ze staan.

Ieder een goede prettige droge avond. 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een rustige avond. Kleine wandeling en dan wat frobelen. Met umlaut die niet lukt op de tel.:blush:

Jammer dat dit wordt gedaan in plaats van waar t vandaan komt. Ik heb mezelf beloofd niet meer te reageren. Vetkeerde persoon wordt de pineut. Nee dank u. 

Ieder een goede avond in alle opzichten. Jammer. Ik gebruik mijn energie graag om op te knapoen. En deze niels lacht zich een deuk. Dat maakte me "wakker.". 

Dag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik begreep de opmerking anders; bij schaatsers is toch ook dat stukje naar Dokkum en terug een gevaarlijk breekpunt?
Of heb ik dat verkeerd onthouden? Alleen al 2 x dezelfde route, zo aan het einde vd rit bijna, een lijf dat helemaal op moet zijn
al een poosje en dan bang zijn het misschien op te moeten geven met de finish bij wijze van spreken al in zicht?
 

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal. 

Hier nog even een groot glas thee buiten. Met een koekje.

Lange dienst met weinig pauze. Even bijtrekken dus, al werkt dat naar huis fietsen ook al heel goed. 

Morgen weer een dag. Die arme Maarten... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vraag is, kon Bonifatius al zwemmen. Kon men in 754 al zwemmen? En hoe zwom men dan? Met de hondjesslag? Of onderschat ik de voorgaande generaties weer eens. 

Oh ja en hoe blijven je stempels droog, nog belangrijker.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik dat zo lees dan kwam Bonifatius misschien wel zwemles geven. Want Friezen kunnen in principe niet zwemmen althans niet voor 754. Als het te fierljeppen was dan fierljepten ze over het water en anders gingen ze zeilen. 

Is Maarten een Fries? Want ik weet helemaal niet van hoe of wie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, wat mij betreft niet, hoor. Ik ben totaal niet bezig met Friesland vs Holland. 't Is dat men hier erover begon, maar ook totaal niet belangrijk. Deze man is bezig met voor zichzelf een topprestatie neer te zetten, met in zijn achterhoofd het goede doel, zo zie ik het. En daar is niks mis mee! Ik geniet ervan! En Bor: jij ook, toch?? :rolleyes:.  En de rest van je af laten glijden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hup Maarten!! Wat zal er toch in die man omgaan.....waarschijnlijk zit hij in zijn eigen bubbel in een bepaalde flow en ik denk ook op de automatische piloot. Ik vind dit interessant. Voor nu wens ik hem veel succes, ik zou willen dat ik hem live kon aanmoedigen! Nou ja, dan maar in gedachten...ook goed! B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh wat leuk! Geen idee dus hier. Ik keek net naar een lifestream en toen leek het alsof hij aan het zwalken was, alle kanten opzwom behalve de goede. Zal wel een hele slechte opname zijn. 

Hij is er bijna?? Hij moet nog viereneenhalf uur! Jeetje wat veel! Maaarrrr...hij gaat het vast redden. Blijf aanmoedigen, Bor! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik weet niet of ik dat nou uiteindelijk belangrijker vind. Dat geld zal nodig zijn en mooi dat het er nu komt, maar waarom komt dat geld dus blijkbaar alleen op deze manier? En kan dit niet anders in een land als Nederland? Zomaar wat gedachten, hoor. 

Even nadenken...

Ik ga tóch voor 's mans prestatie, ongeacht welk doel erachter zweeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...