Spring naar bijdragen

Donderdag 20 juni 2019


Momentum

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Nou, waar al dat zware weer nou gebleven is gisteren??? 
Overdag twee keer vijf spetters en 's avonds een gewoon buitje en een kwartiertje heel licht onweer.... 
Maar goed, we hebben gelukkig toch een buitje gehad... 
Nu eerst een lekker bakje. 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster   Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

  Gerelateerde afbeelding  Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Het gaat zo goed met mn oudste puberzoon, ik weet eigenlijk niet wat me overkomt. Hij is lief, doet enorm zn best op school, bijna al zn slechte cijfers opgehaald. Hij toont interesse in zn broertje, terwijl ze altijd strijd hadden. Dit duurt nu al 3 weken. Wat is er aan de hand? Hoop dat t nog even zo blijft.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kohtje:

Gedag allemaal.

Dagpact: 
Momentum 
Yvonne

IJsvogel

Kohtje

Jane

en een hele goedemorgen frummers

De verhuizing viel reuze mee, we hebben het droog gehouden
dochter reed zelf 2 x met het busje (met een trotse moeder ernaast)
en wat achterblijft is voor haar vader, die pas in augustus verhuist.
En ik ben van mn komplex van een slordig huishouden af:rolleyes:
het kan altijd erger, blijkt maar weer☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Etty,  Bor, Jane, Kohtje, Rosee en IJsvogel... 
Fijn dat het allemaal zo goed is verlopen Jane. 
Moet inderdaad leuk zijn eens mee te maken Etty.. 
Rosee, gewoon heerlijk genieten van jouw puberzoon, pluk de dag dus. 
Bor, een KS'je voor jou : post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpg (Koffie Speciaal dus ;) )
Denk veel aan je, wat heb jij veel op jouw bordje... petje af voor je meis. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Etty:

Goedemorgen,

@Roseewat heerlijk voor je!  

Gisteren was ik op het IJmuiderstrand wandelen met vriendin.  De boel was afgezet omdat er een Duitse vliegtuigbom tot ontploffing zou worden gebracht op het strand van Bloemendaal.   Met onze neus in de boter, want het zou binnen een paar minuten gebeuren   Boem!  Wetende dat er geen slachtoffers vallen is zoveel geweld toch wel een prachtig gezicht. 

Grappig. Mijn man zag het ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Wel eens een ruziënd echtpaar in een camper meegemaakt? Een waar schouwspel, hun hele bus schudt ervan.... 

Koffie.

Straks 2e poging tot zeilen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och @Nadia, het dagpact is nooit niet levend, het slaapt soms wat. Maar als niemand vandaag niet zou drinken dan zou dit forum z'n "werk" niet
goed doen. Wat je gisteren al zei: je doet het voor jezelf. Notering in een lijstje is slechts uiterlijke 'bevestiging' van wat je innerlijk al besloten hebt.
Het is natuurlijk wel een beetje de kers op de taart, zo'n lang dagpactlijstje, maar zonder kers is die taart ook best lekker.

Fijne droge dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Kohtje:

Och @Nadia, het dagpact is nooit niet levend, het slaapt soms wat. Maar als niemand vandaag niet zou drinken dan zou dit forum z'n "werk" niet
goed doen. Wat je gisteren al zei: je doet het voor jezelf. Notering in een lijstje is slechts uiterlijke 'bevestiging' van wat je innerlijk al besloten hebt.
Het is natuurlijk wel een beetje de kers op de taart, zo'n lang dagpactlijstje, maar zonder kers is die taart ook best lekker.

Fijne droge dag.

Ja hoor

ik drink vandaag ook niet. 

Tis bij mij alleen nooit een gewoonte geworden om dat dagpact in te vullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallootjes,

 

Goedemiddag,

 

Moest vanmorgen eerst naar ziekenhuis en daarna door naar de arts.

 

Dus ben daarna ook gelijk de stad maar in gegaan,want ik moest toch om half 3 thuis zijn omdat mijn diamond painting komt vandaag spannend.

Verder nog even de ramen lappen want volgende week ga ik weer met de gesprekgroep verder,dan is ook alles weer schoon heerlijk is dat.

He allemaal een fijne middag geniet ervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Drukke dag vandaag. 
Gisteravond generale repetitie voor de show, dat was erg leuk. 
Klusjesmannen voor de overburen hebben hun keet voor mijn ramen geparkeerd. Ze staan dus de hele dag op mijn stoep te bellen en te overleggen. 
Hopelijk duurt dat niet te lang. 
Beetje beknopt berichtje. Snel weer verder! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg @Bor, heb je er enigszins kijk op hoe lang de situatie waarin je nu zit, gaat duren? Hoe lang ga je dit volhouden?
Je hebt een groot moederhart maar ook moederharten gaan niet oneindig mee. Zijn jullie wel bezig met een al dan niet
voorlopige oplossing? Knuffel voor jou! :heart:(*)

(*)dit is geen moeder- of vaderhart, dit is gewoon een medeforummershart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...