Spring naar bijdragen

Onze h . kamer17-6-2019


Aanbevolen berichten

@Cyclad58 zo zie je maar weer bevestigd dat de zogenaamde geleerden er zeer weinig vanaf weten. Mensen, volg vooral je eigen gevoel...... Dank nog voor je bemoedigende woorden. Ik hoop dat het inderdaad snel beter wordt, maar heb er even geen vertrouwen in

@Difficult wow naar je dochter in Zweden. Dat is een hele onderneming. Ik hoop dat je er van kunt genieten. Wanneer het beter wordt kan ik je helaas niet zeggen, alleen dat het beter wordt, echt...geduld is een schone zaak in deze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Cyclad58:

Ja, dat is dezelfde. Hij gaat nu als psychiater in een ziekenhuis werken op de afdeling voor ouderen (boven 65). :face-icon-small-shocked:

Omg! Te erg.. dus eerst steeds ontkennen en zeggen dat je een angststoornis hebt. Nu toegeven dat het heel lang kan duren. Niks afweten van kindling en het chemische gepingpong in je hersenen als je steeds weer teruggaat op een middel. Ongelooflijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-6-2019 om 18:35 zei Cyclad58:

Waar het om gaat dat hij nu eindelijk erkent dat benzo's zo'n lange nawerking kunnen hebben. Bij het scheiden van de markt. Hij vertelde dat binnen zijn vakgroep nu ook informatie doorkomt dat het afkicken van benzo's niet zo gemakkelijk is als het lijkt en dat hij al begrepen had dat veel stoppers na een jaar nog niet (helemaal) hersteld zijn. 

Er klinkt hier ook een beetje hoop dat er beweging is in de vakgroep. Misschien helaas is het slechts 10% van het hele verhaal dat ie heeft meegekegen, maar toch.... Met elk beetje verandering en informatie dat wordt gegeven over deze verschrikking ben ik toch ook wel blij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...