Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 15-6-2019


Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieverds,

God wat een strijd toch kanjers als je dat zo leest. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat als je geen last meer hebt van ontwenningsverschijnselen je je ECHT gelukkig voelt.

Ook omdat je door een hel bent gegaan. Maar ja, of je daar nu mee opschiet? Ik, weet het niet. Misschien een beetje aan vasthouden. Ik zou willen dat ik wat meer kon doen.

Vanmiddag Damesvoetbal dus gauw aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen lieverds,

God wat een strijd toch kanjers als je dat zo leest. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat als je geen last meer hebt van ontwenningsverschijnselen je je ECHT gelukkig voelt.

Ook omdat je door een hel bent gegaan. Maar ja, of je daar nu mee opschiet? Ik, weet het niet. Misschien een beetje aan vasthouden. Ik zou willen dat ik wat meer kon doen.

Vanmiddag Damesvoetbal dus gauw aan de slag.

Ja dat helpt zeker lieverd. Dat ik weet dat er aan het einde van de tunnel geluk is en ik mezelf weer mag zijn.

Goede morgen @bolletje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

Daar probeer ik me zeker aan vast te houden Bolletje.... Hoe gaat het met je keel? en beter geslapen afgelopen nacht?

@Lynn86 hoe gaat het met jou? Slaap je al wat beter?

@Cyclad58 hoe is het extra uur werken bevallen deze week?

en hoe gaat het met de rest uiteraard? :)

Het lijkt hier wel avond, zo donker is het :blink: gelukkig weer een redelijke nachtrust gehad en ik voel me ook redelijk rustig...hopelijk is dit een voorbode voor een fijne dag.

Ik wens jullie een mooie dag zonder al teveel hobbels en bobbels ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@EefjeJ had jij nou laatst die meditatie over benzo withdrawel hier ergens neer gezet? Zou je dat nog een x willen doen. Kan m niet vinden, ook niet op YouTube en wil t graag af en toe kijken. Qlvast dank

Goedemorgen iedereen. Hier slecht opgestaan na ook al een slechte avond, bah bah bah.

Fijne dag allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei doorbijter:

@EefjeJ had jij nou laatst die meditatie over benzo withdrawel hier ergens neer gezet? Zou je dat nog een x willen doen. Kan m niet vinden, ook niet op YouTube en wil t graag af en toe kijken. Qlvast dank

Goedemorgen iedereen. Hier slecht opgestaan na ook al een slechte avond, bah bah bah.

Fijne dag allen

Sorry nee dat kan ik me niet herinneren...
He gatver wat balen dat je je zo beroerd voelt :( sterkte lieverd x

Toevoeging...heb even gezocht en er staat wel in de huiskamer van 30 mei een meditatie geplaatst door @Eleo31 misschien bedoel je die?

bewerkt door EefjeJ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei EefjeJ:

Goedemorgen allemaal :)

Daar probeer ik me zeker aan vast te houden Bolletje.... Hoe gaat het met je keel? en beter geslapen afgelopen nacht?

@Lynn86 hoe gaat het met jou? Slaap je al wat beter?

@Cyclad58 hoe is het extra uur werken bevallen deze week?

en hoe gaat het met de rest uiteraard? :)

Het lijkt hier wel avond, zo donker is het :blink: gelukkig weer een redelijke nachtrust gehad en ik voel me ook redelijk rustig...hopelijk is dit een voorbode voor een fijne dag.

Ik wens jullie een mooie dag zonder al teveel hobbels en bobbels ^_^

Ja heb goed geslapen vannacht. Nu een beetje wiebelig in mn hoofd. Beetje last van mn keel. Krampachtig gevoel (herkenbaar bij afbouw) 

Fijne dag xxxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ben ik nog even weer met een vraagje over ontwenningsverschijnselen. Herkent iemand het gevoel dat je lichaam in brand staat. Ik heb het vooral bij mn armen en benen. En af en toe krijg ik ineens een heel warm hoofd. Niet zweten, maar wel mn bril een beetje plakkerig op mn neus. 

Pfff, merk dat ik er weer aardig onzeker over voel. Ben ook weer zo ellendig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei doorbijter:

Hier ben ik nog even weer met een vraagje over ontwenningsverschijnselen. Herkent iemand het gevoel dat je lichaam in brand staat. Ik heb het vooral bij mn armen en benen. En af en toe krijg ik ineens een heel warm hoofd. Niet zweten, maar wel mn bril een beetje plakkerig op mn neus. 

Pfff, merk dat ik er weer aardig onzeker over voel. Ben ook weer zo ellendig. 

Ja dat herken ik zeker, ik had het vooral bij mijn armen en mijn hoofd...soort van of ik veels te lang in de zon had gezeten. Daarnaast ook opvliegers, maar dan zweette ik niet erg...toevallig had ik dat gisteren nog...
En gewoon vragen, je wordt er ook erg onzeker van, je lichaam doet zulke rare dingen...en dan is het erg "fijn" als iemand of meerdere het herkennen, dat geeft toch een soort van rust. Sterkte! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@doorbijter Het stelt mij ook weer gerust, want ik krijg dan toch telkens weer de bevestiging dat het toch echt ontwenning is, ook al denkt mijn brein soms van niet... Dat misselijke had ik de eerste maand of anderhalve maand best erg. Ik at ook inderdaad erg weinig, maar wel vaker op een dag. Alle zwangerschapskilo's (25) zijn er allemaal af....best bizar wat het met een mens doet... Ik snap je helemaal xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei doorbijter:

En eigenlijk ben ik ook de hele dag misselijk. Niet hondsberoerd gelukkig, maar wel zo dat je totaal geen zin in eten hebt. Eten is vaak een hele opgave. Op zich niet zo erg voor al die overtollige kilo's, maar ik voel me liever ok en een beetje mollig als dit

Ik ben ook de hele dag misselijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@doorbijter de onrust zeker, nu nog steeds maar wel in mindere mate... Dunne ontlasting had ik elke ochtend, maar lijkt nu ook rustiger, dat kwam misschien door mijn te hoge magnesium waarde. Derealisatie weet ik niet, heb wel gehad in het bos dat de bomen danste en het kwam allemaal wat vaag binnen bij me... Ik heb nu voornamelijk nog last van hartoverslagen, onrust vooral 's ochtends, hoofdpijn (druk), nervositeit soms, slecht slapen... Wel minder heftig als in het begin... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bolletje:

En zie ik bij jou nu ook een glimlach? Ik geloof het wel hé? Maak maar eens wat hete bouillon klaar voor je, dat ontspant.

Heb geen bouillon, een warm soepje dan maar. Dank je lieverd voor je reactie xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei EefjeJ:

Goedemorgen allemaal :)

Daar probeer ik me zeker aan vast te houden Bolletje.... Hoe gaat het met je keel? en beter geslapen afgelopen nacht?

@Lynn86 hoe gaat het met jou? Slaap je al wat beter?

@Cyclad58 hoe is het extra uur werken bevallen deze week?

en hoe gaat het met de rest uiteraard? :)

Het lijkt hier wel avond, zo donker is het :blink: gelukkig weer een redelijke nachtrust gehad en ik voel me ook redelijk rustig...hopelijk is dit een voorbode voor een fijne dag.

Ik wens jullie een mooie dag zonder al teveel hobbels en bobbels ^_^

Hoi @EefjeJ

Ja het werken voelde goed, maar ik vraag me nu af of dat wel echt zo was. Ik slaap in elk geval al 3 nachten niet meer in en heb vannacht uit ellende een temazepam moeten nemen om wat uurtjes te maken. Ik kon echt niet anders, ik hield het niet meer uit. Vandaag daardoor ook erg onrustig.

Ik baal er enorm van, want het ging de laatste tijd best goed. Het lijkt wel of ik nu weer in de ontwenning zit, zo voelt het althans.

Nu heb ik maandag (na 3 maanden) weer een gesprek met de psychiater. Ik wil van de Quetiapi8ne 25 mg af, maar ik vermoed dat hij mijn AD (ik heb nog paroxetine 20mg) wil ophogen (never!) en/of mij weer even aan de benzo's wil zetten zoals 4 maanden terug, toen ik 2 weken Oxazepam nodig had. Diezelfde onrust voel ik nu weer.

Gelukkig heb ik nog wel naar de winnende voetbaldames gekeken, dat maakt de dag toch een beetje goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei doorbijter:

Hier ben ik nog even weer met een vraagje over ontwenningsverschijnselen. Herkent iemand het gevoel dat je lichaam in brand staat. Ik heb het vooral bij mn armen en benen. En af en toe krijg ik ineens een heel warm hoofd. Niet zweten, maar wel mn bril een beetje plakkerig op mn neus. 

Pfff, merk dat ik er weer aardig onzeker over voel. Ben ook weer zo ellendig. 

Ha @doorbijter, ik weet niet of het hetzelfde is wat jij voelt, maar ik had tijdens de afbouw en ontwenning vooral in mijn armen een brandend, prikkelend gevoel. Dat ging bij mij altijd samen met onrustgevoelens in de buikstreek. Nu gaat dat een heel stuk beter, maar het is nog niet helemaal weg. Vandaag heb ik er weer eens last van. 

Heb je dat gevoel een groot deel van de dag of alleen af en toe? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...