Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 jiuni


Aanbevolen berichten

Goedemorgen 

Gelukkkig heerlijk kunnen slapen. Werd wakker van de regen. Straks uit eten met vrienden. Ik drink niet omdat ik rij. Gelukkig kan ik dus ook zelf bepalen wanneer ik op stap. Thuis niet drinken vond / vind  ik lastiger. Niks in huis en ook de eerste niet nemen. 

@Manou heb je goed kunnen slapen?

@spirit succes met je optreden

veel plezier op de bbq @bumperjim ik heb volgende week ook een op de agenda staan en dan voorspellen ze ook slecht weer. Ik denk dat Chinees dan alternatief wordt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag! 

Gisteravond heb ik slaapmuziek opgezet met een timer. Op you tube hebben ze zo veel keus. Ik (en 1 van mijn honden) ben gevoelig voor geluiden snachts, 
Vandaag verder met de voorbereidingen voor morgen. Kostuum passen en laatste aanpassingen. 
Het is een verrassingsshow op een feestje in een tuin.Niemand weet het. Dat zijn de leukste shows om te doen. 
Daarna blijf ik dan een drankje drinken. Ze weet dat ik geen alcohol drink en ik vind het ook echt beter. Ik ben dan veel aardiger en leuker. 

Werd wakker met pijnlijke plekken. Het wordt tijd voor een nieuw matras. Als ik weer goed in mijn financien zit dan schaf ik een nieuwe (hele grote, dikke) aan. 

bewerkt door CoconutWoman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat leuk zo'n verrassingsshow. Veel plezier. 

Hier nog even kalmpjes aan. Blij dat die oncologische reva zo snel start. Kan me veel brengen. Blij met t aanbod. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Senna33:

Goedemorgen 

Gelukkkig heerlijk kunnen slapen. Werd wakker van de regen. Straks uit eten met vrienden. Ik drink niet omdat ik rij. Gelukkig kan ik dus ook zelf bepalen wanneer ik op stap. Thuis niet drinken vond / vind  ik lastiger. Niks in huis en ook de eerste niet nemen. 

@Manou heb je goed kunnen slapen?

@spirit succes met je optreden

veel plezier op de bbq @bumperjim ik heb volgende week ook een op de agenda staan en dan voorspellen ze ook slecht weer. Ik denk dat Chinees dan alternatief wordt

Tging heel goed eigenlijk. Leuke sfeer. Een beetje nat pas rond het dessert. Onweer stelde weinig voor. Bumperjimmelien (oudste dochter) was er ook. 

Inmiddels (15:00) breekt de pleuris uit, loodgrijze lucht, storm en het regent pijpestelen. Denk dak maar eens een welverdiend middagslaapje ga doen, heb net een ALV voorgezeten in het frans :)  

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...