Spring naar bijdragen

#Erik Paling #arts #benzodiazepines #professionele #hulp #benzo's langzaam afbouwen #veilig afbouwen #stoppen met benzo's. Bij deze arts ben je aan het juiste adres voor hulp met je Benzodiazepine probleem. Hoge of lage dosering, maakt niet uit.


Robbin

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik open hier een topic over Erik Paling ( verslavingsarts KNMG, Brijder, onderzoeker naar benzodiazepines, NISPA, Radboudumc Nijmegen ). Ik doe dit niet alleen omdat mijn eigen ervaring erg goed is met hem, maar omdat ik het teveel zie gebeuren dat mensen met een benzodiazepine probleem niet goed worden begrepen of geholpen door hun eigen huisarts, psychiater enzovoort. Ook ben ikzelf (en denk ook vele anderen met mij) van mening dat dergelijke artsen zwaar tekort schieten op dit gebied. Erik Paling heeft bij zijn nieuwe werkgever de mogelijkheid gekregen om mensen met een benzodiazepine probleem vanuit heel Nederland te mogen helpen ( er zijn wel wat kleine voorwaarden ). Als je nu op Google Erik Paling zoekt, komt vooral het Flumazenil onderzoek naar boven waar Erik zich ook mee bezig houd. In de dagelijkse praktijk helpt Erik mensen ook op andere manieren van hun benzodiazepine af te komen. Of je dosering nu hoog of laag is maakt niet zoveel uit. Ik plaats hieronder de link waarmee je eenvoudig in contact kunt komen met Erik Paling. Laat je niet afschrikken door het feit dat Erik Paling werkzaam in de verslavingszorg is, je merkt hier namelijk niets van. Helaas ben ik zelf ook in de val van benzodiazepines gelopen en ken Erik Paling al geruime tijd. Op dit moment bouw ik mijn benzo heel langzaam af met Erik, maar ik heb ook meegedaan met het Flumazenil onderzoek. Zoals jullie onderaan Erik z’n pagina kunnen lezen heeft Erik een erg drukke agenda en helpt hij uitsluitend nog mensen met een Benzodiazepine of Opiaat probleem. 

Ook kunnen we hier over eventuele ervaringen met Erik Paling praten en delen.

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen !

Groet Robbin ! 

https://www.brijder.nl/onze-locaties/brijder-web/aanmelden-en-contact/team-alphen-aan-den-rijn/erik-paling

 

Professionele hulp bij het stoppen van benzo’s ( benzodiazepines ).

Diazepam afbouwen.

Oxazepam afbouwen.

Lorazepam afbouwen.

Clonazepam afbouwen.

Alprazolam afbouwen.

Benzo’s afbouwen.

Erik Paling ( arts ) hulp bij problemen met benzo’s. Veilig benzo’s ( benzodiazepines ) afbouwen. Hulp. Stoppen met benzo’s. Benzo’s rustig afbouwen. 

 

bewerkt door Robbin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ben via Robbin bij Erik Paling terecht gekomen. Dit omdat mijn eigen psychiater mij in 1 x wilde laten omzetten van lorazepam naar diazepam in een veel te lage hoeveelheid en ik vervolgens de diazepam in 5 weken moest afbouwen. Onbegonnen werk met de klachten die ik toen al had. 

Ik vind het echt super fijn een arts te hebben getroffen die rustig wil omzetten en ook rustig wil afbouwen. Alleen dat geeft al een stukje extra rust. Erik is erg goed benaderbaar en reageert zeer snel op mail, app ed. Zelf woon ik aan de andere kant van het land, maar zit is voor hem geen probleem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Als ik het goed begrijp, kan je dus bij Erik Paling terecht ( indien plek ) voor je benzodiazepine afbouw als je er niet met je huisarts uitkomt? En de voorschrijving van de medicatie loopt dan ook via Erik neem ik aan? Ik heb even z'n site doorgelezen en ik ben erg benieuwd naar de mogelijkheden. Vooral dat stuk stress wat je krijgt bij de huisarts van onbegrip en het snel willen afbouwen en je daarmee afdwingen, vergroot juist enorm de kwalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-8-2019 om 22:57 zei angstmetbenzos:

Als ik het goed begrijp, kan je dus bij Erik Paling terecht ( indien plek ) voor je benzodiazepine afbouw als je er niet met je huisarts uitkomt? En de voorschrijving van de medicatie loopt dan ook via Erik neem ik aan? Ik heb even z'n site doorgelezen en ik ben erg benieuwd naar de mogelijkheden. Vooral dat stuk stress wat je krijgt bij de huisarts van onbegrip en het snel willen afbouwen en je daarmee afdwingen, vergroot juist enorm de kwalen. 

Of je er nu wel of niet uitkomt met je huisarts, als je een probleem hebt met benzodiazepines zit je bij deze arts goed.

Medicatie gaat uiteraard via Erik.

Om erachter te komen wat jouw mogelijkheden zijn bij hem, kun je eenvoudig het contact formulier invullen. Als je alleen een vraag hebt aan Erik, kun  je een mailtje sturen naar: erik.paling@radboudumc.nl 

Succes ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hallo Robin. Ik ga ook zeker Erik paling benaderen. Ik zit al bij de zoveelste psyhiater en 3 opnames verder waaronder eentje met een ts. Ik word alleen maar op cognitieve therapie mindfulness en yoga gewezen. Ik weet wel beter. Ik ben verslaafd en heb me die rotzooi al 3 jaar laten voorschrijven. Ben mijn baan hierdoor kwijtgeraakt. Niet slapen. Angstig. Nerveus. Maagpijn. Wat je hier allemaal op het forum leest. Ik moet gewoon van die troep zien af te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-9-2019 om 17:31 zei Wanhopige:

Hallo Robin. Ik ga ook zeker Erik paling benaderen. Ik zit al bij de zoveelste psyhiater en 3 opnames verder waaronder eentje met een ts. Ik word alleen maar op cognitieve therapie mindfulness en yoga gewezen. Ik weet wel beter. Ik ben verslaafd en heb me die rotzooi al 3 jaar laten voorschrijven. Ben mijn baan hierdoor kwijtgeraakt. Niet slapen. Angstig. Nerveus. Maagpijn. Wat je hier allemaal op het forum leest. Ik moet gewoon van die troep zien af te komen.

 

10 uur geleden zei Spinder:

Hallo robbin

Dank je dat je dit deelt

Ik hoop dat hij mij ook wil helpen.

heb net het formulier net ingevuld

Heel goed. Erik kan jullie vast en zeker verder helpen.

Om verder nog onnodig tijd te verspillen en voor de juiste ondersteuning kan ik het jullie zeker aanbevelen.

Het gaat echt goedkomen, heel veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Dank je wel voor de tip. Ik werd door mijn HA doorverwezen naar een anesthesist voor het afbouwen maar die keek me glazig aan en had geen idee wat ik daar kwam doen. Mijn HA wil meegaan in mijn (langzame) afbouwschema maar dan ben ik degene met volledige regie en ik vind het fijn om me juist te verlaten op iemand die er verstand van heeft. Dus heb de site ingevuld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Veertje:

Mijn HA wil meegaan in mijn (langzame) afbouwschema maar dan ben ik degene met volledige regie en ik vind het fijn om me juist te verlaten op iemand die er verstand van heeft. Dus heb de site ingevuld. 

Hi Veertje,

Ik denk dat je er samen met de huisarts juist supergoed was uitgekomen. Ontwenning kan je niet voorkomen, maar wel enigszins beinvloeden als je niet in een 'gedwongen schema' van de arts terecht komt. Dan komt het namelijk aan op je eigen kracht en doorzetting, en op wat je merkt in je lichaam en of je het aan kan etcetera. Met alles wat je zelf bemerkt tijdens een afbouw, kan je je eigen perfecte tempo bepalen als je dat met een weegschaal en vijl doet bijvoorbeeld.  Met Erik heb je nog steeds kans dat je die volle medewerking niet hebt. Ik ben daar niet zelf als patient geweest, maar ken ondertussen wel een handvol mensen die dat wel zijn (of geweest).

Mocht je merken dat het dus toch niet werkt straks voor jou, kom dan hier terug en we zullen je met raad bijstaan, waardoor je zeker weten tot een goede afbouw kan komen.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@kannietmeer dank voor je  bericht. Wat het moeilijk maakt is dat ik ME/lyme heb en zo ontzettend veel klachten dat het wel een beetje moeilijk wordt om te kijken wanneer ik door moet gaan in afbouwen. Nu kan ik bijvoorbeeld ook van het een op het andere moment migraine hebben, benauwdheid, maagpijn. Ik dacht eigenlijk bij Erik mijn eigen schema te kunnen doorvoeren, met hem als 'toezichthouder'. En ik hoop dan ook dat de taper betaald wordt, maar dat zal wel niet. FIjn dat ik hier altijd terecht kan. Ik ga ook de huiskamer maar eens zoeken, die vond ik gisteren niet zo snel!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Veertje:

@kannietmeer dank voor je  bericht. Wat het moeilijk maakt is dat ik ME/lyme heb en zo ontzettend veel klachten dat het wel een beetje moeilijk wordt om te kijken wanneer ik door moet gaan in afbouwen. Nu kan ik bijvoorbeeld ook van het een op het andere moment migraine hebben, benauwdheid, maagpijn. Ik dacht eigenlijk bij Erik mijn eigen schema te kunnen doorvoeren, met hem als 'toezichthouder'. En ik hoop dan ook dat de taper betaald wordt, maar dat zal wel niet. FIjn dat ik hier altijd terecht kan. Ik ga ook de huiskamer maar eens zoeken, die vond ik gisteren niet zo snel!

 

Welkom @Veertje

De dagelijkse huiskamer vind je per datum hier: https://forum.verslavingdebaas.nl/forum/33-ditjes-datjes-en-dagdraad/

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-10-2019 om 20:56 zei Veertje:

Dank je wel voor de tip. Ik werd door mijn HA doorverwezen naar een anesthesist voor het afbouwen maar die keek me glazig aan en had geen idee wat ik daar kwam doen. Mijn HA wil meegaan in mijn (langzame) afbouwschema maar dan ben ik degene met volledige regie en ik vind het fijn om me juist te verlaten op iemand die er verstand van heeft. Dus heb de site ingevuld. 

Hallo Veertje, welkom. Het zou een hele goede optie voor je kunnen zijn. Persoonlijk ken ik niemand die tegengewerkt is door deze arts. Tijdens mijn afbouw stond Erik overal de volle 100% achter. 

Ik wens je alvast heel veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...