Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 juni


Senna33

Aanbevolen berichten

Goedemorgen 

Ik ben ondertussen al op mijn werk. Blij dat ik niet gedronken heb. Volgende maand stap ik over naar een andere baan. Een nieuwe uitdaging. Hoe blij ik ook ben, toch begint de angst en paniek naar het onbekende toe te nemen. Daardoor kan ik me echt rot voelen. Moeilijk hoor. Mooie dag voor iedereen en tot vanmiddag. Toe aan weekend 

Dagpact 

Senn33

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat de traditionele kop koffie/thee uitgebreid is naar een compleet buffet.. heel zorgzaam! Ook heel fijn dat jij, Jane, Bolletje, Bor en anderen hier nog steeds zijn, Yvonne. Ooit heeft het me heel veel goed gedaan hier veel te komen, blij dat het er nog is. Wel af en toe meegelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Allen! 

Eerste vakantiedag en ik heb voor het eerst in 2 weken weer behoorlijk geslapen. Zo naar de shrink, met de villen bloot dat ik een terugval heb gehad... Maar kan gelijk melden dat ik weer bijna 2 weken droog sta en dat mijn kroontje zo langzamerhand weer recht staat, fijne dag allemaal en sterkte aan iedereen in mindere tijden... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker genieten van je vrije dagen Ties. En fijn dat het kroontje weer recht staat, dat voelt een stuk beter toch? :) 

Ja hoor Nadia, we zijn nog met aardig wat 'oudjes'  hier.
En koffie en thee waren niet genoeg meer aan de ontbijttafel, er kwamen steeds meer onmisbare drankjes bij... ;) 

Wat een heftig draadje gisteren... 
Kan ook helemaal geen kwaad zo op zijn tijd vind ik. 
Alleen maar zacht-lief zijn voor elkaar... denk niet dat we daar echt iets mee opschieten, en
als dat doorschiet krijg ik ook best een beetje een wee gevoel in mijn maag, brrrr. 
Téveel meegaan in drankjank of zelfbeklag is ook nergens voor nodig.  

@Nosferatu, wat mij betreft hoef je je echt niet terug te trekken in één of andere vleermuisgrot.
Jouw naam refereert aan een vampier uit een draculafilm, vandaar mijn vergelijk met een bloedzuiger. 
Las later dat je de naam ook kunt hebben gepikt van een dj.... 
Anyway, ik had het wel wat 'netter' gevonden als je je eerst even had voorgesteld voor je de knuppel zo ongenadig in het hoenderhok gooide. 
En zo enorm messcherp was ook niet nodig, maar dat is mijn eigen mening. 
Overigens schaarde je jezelf uiteindelijk ook wel een beetje onder het kopje 'zielig' door aan te geven dat je je wel weer terug zou trekken in jouw grot :lol:
Afijn, we hadden in ieder geval 4 pagina's dagdraad... 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor, ik hoop dat jullie goed hebben kunnen slapen vannacht. 
Ik ken de 'wegen' ook niet die je moet doorlopen om woonruimte en uitkering te krijgen. 
Ik ga er van uit dat dat inderdaad via de gemeente moet. 
En alle gemeentes zullen hier weer anders mee omspringen. 
Dat jouw dochter 'trajecten' zal moeten doorlopen is op zich niet zo vreemd. 
Aan het krijgen van een uitkering zitten voorwaarden vast, altijd.
Maar de manier waarop en hoe en wat ..... ???? 
Ook haar licht opsteken bij de woningbouwvereniging, even googelen om die bij jou te vinden. 
Het zal allemaal niet makkelijk worden ben ik bang, maar niet bij de pakken neer gaan zitten meis. 
Je hebt in het verleden al voor hele hete vuren gestaan, dit gaat ook goed komen... :heart:
 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact

Senna33

Lika

Jane

Nadia

Kohtje

 

Ik zag gisteren de vraag langskomen, Nadia geloof ik, of het dagpact verwaterd was..
Sja... soms is het wat dunner dan anders, wat betreft het aantal vermeldingen althans.
Vandaag weer een wat langer lijstje. Doe ik maar weer eens aan mee. Aan het vermelden. Want voor mezelf is het een ongeschreven wet
geworden om in elk geval vandaag geen alcohol te nuttigen. Toch is het, als het visueel wordt door in zo'n lijstje te staan, toch nog nét
weer even helderder.

Vanmorgen kwam ik toevallig weer eens m'n goede vel tegen en heb dat meteen aangetrokken. Al die vellen hangen door elkaar heen in
m'n vellenkast en zo aan de buitenkant is het verschil tussen goede en slechte vellen niet meteen altijd even duidelijk, al helemaal niet als
ik 's morgens met m'n duffe kop gauw even zo'n vel uit de kast moet trekken. Maar vanochtend greep ik goed... nu hopen dat ik 't niet
beschadig want ik heb momenteel meer slechte dan goede vellen in de kast hangen. Vooralsnog zit ik nu goed in 't vel...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Senna33:

Goedemorgen 

Ik ben ondertussen al op mijn werk. Blij dat ik niet gedronken heb. Volgende maand stap ik over naar een andere baan. Een nieuwe uitdaging. Hoe blij ik ook ben, toch begint de angst en paniek naar het onbekende toe te nemen. Daardoor kan ik me echt rot voelen. Moeilijk hoor. Mooie dag voor iedereen en tot vanmiddag. Toe aan weekend 

Dagpact 

Senn33

Ik ben wat gerustgesteld. Door je berichtje gisteren dacht ik dat je je in de nesten had gewerkt door in een opwelling je baan gedag te zeggen. Maar
dit bericht maakt het minder dramatisch. Wel spannend, en die onzekerheid met angst en paniek is in mijn ogen gewoon logisch, zo zit ik ook
in elkaar... sterkte daarmee.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog net een goedemorgen. O nee. Net middag. Hier vanmorgen verkeerde velletje gepakt. Het is weer es zo'n tramadoldagje. Ach die gaat ook weer voorbij. En ik drink niet vandaag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn van die dagen dat ik tramadol extra nodig heb, Knakker. ( zware pijnstillers). Maar ik heb zojuist besloten me te verkleden. Ik trek iets positiefs aan. Dat past altijdB)!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei knakker:

Ik ben een beetje geïntrigeerd door de hond van Bumperjim. Nooit op de voorgrond, maar wel heel vaak terloops aanwezig in zijn berichten. Er rijzen altijd meteen beelden bij mij: een tikje gezette man lopend door de velden, en een hond die beurtelings met zijn snoet in de grond loopt te wroeten en dan weer vrolijk blaffend ver voor hem uit rent. Een middelgrote bruine hond, zo’n loebas, vast een reu. En een eigenwijs beest denk ik, maar wel goedmoedig.

Is er een bescheiden kans dat als jij onverhoopt vanuit Buitenlandië nog naar die meeting afreist dat hond dan meekomt? In dat geval kom ik ook.

Ik ben gestopt met lezen bij "gezette" :(  Vanaf daar klopt er niks meer van. Het is een teefje en ze is blond. :) 

En ze komt graag mee, maar het is geen formaat om mee te vliegen of in de trein mee te nemen. 

Maar hier is ze (aan het opladen)

 

F15B90B1-4EB0-469C-999C-3FAD7AEF5323.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een mooie hond.BJ.  Doet mij denken aan onze vorige hond. Ik heb nu een ( te)  klein uitgevallen maltezer. Maar een schat van ern beestje.Foto plaatsen lukt me niet. Ze is nog net geen 3 kilo. Dus even " anders". 

Wat leuk Woman. Lijkt me heel bijzonder. Ik heb een aantal jaar op vrij hoog niveau stijldansen gedaan. Ook wedstrijden.maar dit is toch ff anders:).

Er komt vandaag echt geen moer uit mn handen.nou ja morgen maar weer. Beetje suf ook van die rotpillen. Ik neem ze zo min mogelihk.maar soms kan niet anders.  Straks een brief aan een vriendin schrijven. We hebben door omstandigheden een zeer uitgebreide ouderwetse briefwisseling met brieven van tig kantjes. Nou ja enige moderne dat we ze per mail verzenden..net mooi om dat op deze dag te doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...