Spring naar bijdragen

Woensdag 12 juni 2019


Aanbevolen berichten

Goedemorgen. 

AL een uurtje stil luisterend naar de vogels. Buiten op mijn trapje. Met koffie.

Van alle voordelen van mijn levensstijl is de grootste wel denk ik dat ik iedere dag rustig en op een natuurlijk moment wakker word: als de zon op mijn gezicht schijnt, of als ik uitgeslapen ben....  niet door lawaai of een wekker. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei bolletje:

Ik dacht al, nog geen d.d.? Dus niet goed gekeken en eentje aangemaakt.

Goeie morgen kanjers,

Domme, domme, domme, domme, domme, domme, lieve bolletje... ^_^ Jij ook een goeie morgen, kanjer.

En de andere kanjers ook.

Net als dat ik wel eens de allerbeste herstellende verslaafde ben, ben ik ook wel eens de allerdomste herstellende verslaafde.

't Is maar net welk been er het eerste uit bed stapt. Die kwalificatie van wat voor soort herstellende verslaafde ik ben wordt helemaal

tussen mijn oren, in de 'waanfabriek' gefabriceerd. Gelukkig maar, want wat overblijft is dat ik een herstellende verslaafde ben. En dáárin sta ik niet

alleen. Lang niet zo alleen als op die gewaande top of bodem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Slechte nacht gehad. Pas laat in slaap. Het werd al licht en de vogeltjes waren al aan het fluiten. 

Gister de muziek gemaakt voor de show en opgestuurd naar de geluidsmans. Hij gaat het nog even testen voor de zekerheid. Tis me wel eens gebeurd dat de muziek niet aanging. Wat een ramp. Vanavond groepsles. Ene leerling was geblesseerd maar kan nu weer meedansen, ze is zooo enthousiast, elke week staat ze weer in een nieuwe outfit echt zo leuk is dat. En herkenbaar. 
Het grijze hondje heeft een vlooienband om gekregen. Iemand bedacht dat ze misschien last heeft van zandvlooitjes. Ze heeft steeds zo'n jeuk. Pipetjes krijgt ze wondjes van. Ik ben er al een jaar mee aan het puzzelen wat het kan zijn. Verschillende soorten voer gegeven, crémetjes, spray, tea tree shampoo. Ze krijgt nu ook rustgevende tabletjes. Eens een paar weken zien of dit gaat helpen. Zorgenkindje hoor. Als ik even drinken ga pakken begint ze meteen te krabben. Tot bloedens toe. Daarom draagt ze een pakje. Dan kan ze toch krabben. Je zal maar jeuk hebben... :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat denk ik ook, Bolletje, 
Ze doet het niet als ze bij mij zit. Alleen als ik wegloop. Verlatingsangst. En misschien een overgevoeligheid daardoor. 
Dunne vacht. Lijkt wel een beetje een naakthond met wat plukjes. Pilletjes lijken goed te werken. Gister was het stil toen ik thuiskwam uit de dansles. Meestal blaft ze moord en brand. 
Ze vertoont voor het eerst wat speelgedrag. Kylee de rode is daar de schuld van :)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...