Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 11-6-2019


Aanbevolen berichten

Goeie morgen kanjers en voor de nieuwelingen, een warm welkom,

 

Ja wat een rotnacht helaas...ik lig dan ook vreselijk te piekeren omdat er nu weer klachten openbaren die zo goed als weg waren en nu ook ineens 's nachts hartoverslagen en gevoel van lucht tekort...nou dan weet ik het gewoon niet meer. Schildklier is al twee keer geprikt, was goed...Vit B12 en B6 zijn goed, Magnesium was te hoog daar om gestopt, maar of ik daar nou een soort van ontwenning van heb, ik weet het niet. Ik slikte het wel al bijna twee jaar... Hart is al binnenstebuiten gekeerd, was ook "goed" op het eerstegraads AV blok na. Ik ben weer erg onrustig, huilerig...ik vind het zo rot elke keer na een goede dag om dan gelijk weer terug te vallen, dan denk ik echt dat het nooit meer overgaat, want het komt gewoon steeds weer terug. Misschien moet ik maar even stoppen met het forum, misschien heb ik wel heel iets anders, want dit kan toch niet na 5 wkn oxazepam gebruik. Psycholoog en huisarts zeggen ook dat het niet kan, maar wat heb ik dan in hemelsnaam? Ik wil zo graag weer de oude Eef worden, door de overspannenheid ben ik echt gaan inzien dat ik anders moet gaan leven en anders denken. Dan ben ik dat gaan doen, maar ik word niet beter, ik vind dat zo erg, want ik wil zo graag weer kunnen genieten van dagjes weg etc... Ik durf ondertussen geen supplement meer te nemen... Ik ben zo bang dat mijn lijf gewoon geruïneerd is en ondertussen weet niemand wat er is en ik houd maar klachten...

Lieverd ik denk dat zodra je iets voelt, je je daar op concentreert, jezelf dan opfokt, daardoor word je nog meer gespannen en krijgt nog meer klachten. Het bekende cirkeltje. En ga nu niet van alles uitproberen want dat helpt allemaal niet. Daardoor word je dan nog meer teleurgesteld en kun je in een fikse dip terecht komen.

Je kan veranderen, heb vertrouwen en blijf gewoon door gaan ondanks het eng is. Concentreer je op andere dingen, ga niet alles opzoeken op internet (dat deed ik veel)

Het komt echt goed geloof me maar het heeft tijd nodig.

Hoiiii hooiii lieve mensen ,

Wat me zeker ook heeft geholpen is dat ik beZig ben met andere dingen dan de symptomen. Ik werk al weer heb het druk met mijn kinderen maar ook met mijn sociale leven . Afleiding doet er zeker toe. En doe de afbouw naar je eigen tempo. Kijk hoe je je voelt bij elke dosering. Als je je slecht voelt verhoog het niet maar blijf even stabiliseren op die dosis. Je zal paar dagen last hebben maar daarna stabiliseert alles, echt.

liefs , hypertjeee 

 

 

Zo mensen ik heb m'n kraam zondag terug verdiend en het was gezellig. Wel voor e40,-- weer gekocht. Tja ik denk dan dat ik alles kan gebruiken voor het hobbyen.

Of voor een nieuwe hobby die ik nu nog niet weet maar misschien ooit kom.   Hamsters PlaatjesHamstereeeeeeen

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bolletje en de rest :)

Vroeg het me nog af inderdaad hoe de markt was. Fijn dat het gezellig was! 

Ik heb wel goed geslapen en jullie? 

Buiten lijkt het wel herfst -_- nu eerst even een warme douche en straks met een goede vriendin naar mijn paard... 

Fijne dag! 

Vandaag de eerste dag van je overstap @doorbijter? Veel succes ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje @EefjeJ, ik vind t heel erg spannend merk ik. Ga zo t eerste tabletje nemen. Daar waar ik normaal weet dat een hele lora me ietsje minder slecht laat voelen, weet ik dus niet wat er nu gebeurt. Lastig vind ik dat. Ach, kan niet anders doen dan t over me heen laten komen. 

@Robbin ik voel me bar ellendig. Mag hopen dat de overstap naar iets verandering in gaat brengen, maar vind t dus wel retespannend. 

Jullie horen t wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Zo mensen ik heb m'n kraam zondag terug verdiend en het was gezellig. Wel voor e40,-- weer gekocht. Tja ik denk dan dat ik alles kan gebruiken voor het hobbyen.

Of voor een nieuwe hobby die ik nu nog niet weet maar misschien ooit kom.  

Lieve Bol, wat fijn dat je het leuk hebt gehad en dat je je werkjes hebt kunnen verkopen. Was het weer ook goed te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei doorbijter:

Dankje @EefjeJ, ik vind t heel erg spannend merk ik. Ga zo t eerste tabletje nemen. Daar waar ik normaal weet dat een hele lora me ietsje minder slecht laat voelen, weet ik dus niet wat er nu gebeurt. Lastig vind ik dat. Ach, kan niet anders doen dan t over me heen laten komen. 

@Robbin ik voel me bar ellendig. Mag hopen dat de overstap naar iets verandering in gaat brengen, maar vind t dus wel retespannend. 

Jullie horen t wel

Het komt goed hoor doorbijter, is het niet vandaag, dan is het wel over een paar dagen. Je gaat deze keus aan voor de lange termijn, de korte termijn is even er doorheen. Ik duim voor je dat het veel makkelijk gaat dan je vreest:lips:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Annie87 honey, ondanks de vreselijke en bizarre omstandigheden klink je in je bericht helder en strijdvaardig. Als is het maar een vlammetje, houd dat gaande, want ook jij gaat hier uit komen, je zal genezen en dan ook een leven vinden dat je weer vreugde gaat geven. Dat weet ik zeker. Jij bent een prachtig mens!


@EefjeJ Fijn dat je altijd een doel hebt om naar buiten te gaan en contact kan maken met je paard. Klinkt voor mij ook heel rustgevend, en tegelijk activerend zonder druk. Geniet ervan!


@Robbin Hoe voel jij je vandaag meisje?  Ik zeg dat wel, maar bedenk me nu dat ik dat niet echt kan weten hahaha... Ben je een man of een vrouw? 


@doorbijter De omzetting is een belangrijke stap. Vertrouw daar maar op en vertrouw dat je er aan zal wennen. Heb je speciale ondersteuning voor de omzetting of doe je het alleen?


@Cyclad58 Hoe is het met je knie en teen? Misschien is het goed een tijdje kurkuma te slikken en elke dag wat (bloem)kool en knoflook te eten ;-). Zeer goed tegen ontstekingen.

@Lynn86He there, sterke dame: hoe gaat het met de microafbouw? Nog steeds vol te houden? Wat is je indruk na een paar dagen ? Je kan de volgende stap ook langzamer doen als je wilt he, want het tempo maakt al het verschil.


Nou lieve mensen, ik wens jullie allemaal een heerlijke dag toe en vooral een heleboel hoop. Want hoe het er nu ook uitziet, we komen er echt allemaal stukje bij beetje doorheen. Dikke knuffel:heart:



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kannietmeer, ik doe de omzetting alleen. Ben wel pas vandaag begonnen, zodat als er iets is, ik contact met Erik kan opnemen. Verder gaat jongste zoonlief vandaag en morgen naar mn ouders en oudste is op schoolkamp. Thuis moet ik t alleen zien te redden, althans tot vriendlief thuis komt. Met af en toe een belletje van hem. En natuurlijk jullie support. 

Ik merk dat ik een droge mond krijg van de diazepam. Normaal nl nooit last van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei doorbijter:

@Kannietmeer, ik doe de omzetting alleen. Ben wel pas vandaag begonnen, zodat als er iets is, ik contact met Erik kan opnemen. Verder gaat jongste zoonlief vandaag en morgen naar mn ouders en oudste is op schoolkamp. Thuis moet ik t alleen zien te redden, althans tot vriendlief thuis komt. Met af en toe een belletje van hem. En natuurlijk jullie support. 

Ik merk dat ik een droge mond krijg van de diazepam. Normaal nl nooit last van. 

dat is een bijwerking die mensen ervaren als ze er net op gaan. 


Wij zijn er zeker voor support. Het komt goed. Fijn dat je even niet op de kids hoeft te letten ;-).

 

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Ik hoop iig dat het voor de meest een goede morgen is of dat het het nog wordt. Hier een goede nacht (tjee wat is dat toch fijn). Als er een tijdje slechte nachten zijn dan ga je gewoon opzien tegen het naar bed gaan. Nu kijk ik er echt naar uit. Vanochtend voel ik me ook goed. Gisteren niet zo veel gedaan en dat helpt. Ik denk dat hier de overstap nar Diaz geen problemen oplevert. Verder heb ik het gedurfd om vanmorgen de receptenlijn te bellen voor de 2mg tabletten. Natuurlijk belde de assistente gelijk een half uur later terug (schrik) en vroeg waarom , daar ik vorige week pas die 5 mg had gekregen. Heb het uitgelegd en het is geen probleem (pfff).  Morgen liggen ze klaar. Dus die horde is genomen en waar heb ik me toch weer druk over lopen maken> niets. Nu weet ik niet was wijsheid is:  eerst een tijdje op 2.5 tweemaal daags blijven zoals hier geadviseerd. Dit is namelijk pas de derde dag dat ik alleen Diaz slik en geen Brom meer. Of dat ik deze week nog begin met s'ochtends naar de 2.0 mg te gaan. Wat adviseren jullie? Ik weet van mezelf dat ik soms te ongeduldig ben...maar ik wil er zo graag van af.

Verder wil ik nog even zeggen dat ik me "nederig"? (ik weet even niet het goede woord) voel als ik jullie verhalen lees. Wat een dappere sterke mensen zijn jullie. Best veel (grote) moeilijkheden en toch de kracht vinden om hier hulp te zoeken. En dan anderen die de bemoedigende helpende woorden weten. Heel hartverwarmend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal.

Ik heb niet zo goed geslapen, wellicht omdat ik vandaag de uitslag van mijn holter onderzoek zou krijgen. Ben gebeld door de doktersassistente en die zegt dat zo op het eerste gezicht alles in orde is maar dat het toch nog bekeken moet worden door de dokter. Die gaat mij 1 deze dagen terug bellen. Gedeeltelijk opgelucht? Ik weet het niet. Het is nog even afwachten...

Succes allemaal vandaag :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MIKE261:

Goede morgen allemaal.

Ik heb niet zo goed geslapen, wellicht omdat ik vandaag de uitslag van mijn holter onderzoek zou krijgen. Ben gebeld door de doktersassistente en die zegt dat zo op het eerste gezicht alles in orde is maar dat het toch nog bekeken moet worden door de dokter. Die gaat mij 1 deze dagen terug bellen. Gedeeltelijk opgelucht? Ik weet het niet. Het is nog even afwachten...

Succes allemaal vandaag :rose:

klinkt als een standaard reactie op een goede uitslag, maar de assistent mag het zelf alleen definitief vertellen als de arts het heeft gezien. Komt vast goed Mike!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Huisvrouw:

Goedemorgen allemaal.

Ik hoop iig dat het voor de meest een goede morgen is of dat het het nog wordt. Hier een goede nacht (tjee wat is dat toch fijn). Als er een tijdje slechte nachten zijn dan ga je gewoon opzien tegen het naar bed gaan. Nu kijk ik er echt naar uit. Vanochtend voel ik me ook goed. Gisteren niet zo veel gedaan en dat helpt. Ik denk dat hier de overstap nar Diaz geen problemen oplevert. Verder heb ik het gedurfd om vanmorgen de receptenlijn te bellen voor de 2mg tabletten. Natuurlijk belde de assistente gelijk een half uur later terug (schrik) en vroeg waarom , daar ik vorige week pas die 5 mg had gekregen. Heb het uitgelegd en het is geen probleem (pfff).  Morgen liggen ze klaar. Dus die horde is genomen en waar heb ik me toch weer druk over lopen maken> niets. Nu weet ik niet was wijsheid is:  eerst een tijdje op 2.5 tweemaal daags blijven zoals hier geadviseerd. Dit is namelijk pas de derde dag dat ik alleen Diaz slik en geen Brom meer. Of dat ik deze week nog begin met s'ochtends naar de 2.0 mg te gaan. Wat adviseren jullie? Ik weet van mezelf dat ik soms te ongeduldig ben...maar ik wil er zo graag van af.

Verder wil ik nog even zeggen dat ik me "nederig"? (ik weet even niet het goede woord) voel als ik jullie verhalen lees. Wat een dappere sterke mensen zijn jullie. Best veel (grote) moeilijkheden en toch de kracht vinden om hier hulp te zoeken. En dan anderen die de bemoedigende helpende woorden weten. Heel hartverwarmend.


Geef de overstap even een week en ga dan met een 0,5 mg naar beneden. Dat is mijn advies. Kijk hoe je daar op reageert. Je kan stapjes beter zeer klein maken, zodat je ziet wanneer je doorkan, ipv jezelf een dreun te verkopen en te moeten wachten tot je kan opkrabbelen.
Voor mij was 0,5 ook een dreun, dus wat ik hier zeg is afgestemd op jou eerdere reacties  en enthousiasme.

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Robbin:

Whahaha @Kannietmeer is het moeilijk voor je :lol:. Ik ben Robbin. That’s all, just Robbin. 

Nee hoor, maar ik leer graag de mensen kennen met wie ik  spreek. Veel mensen die ik hier spreek leer ik kennen en geven geen raadsels. Omdat mensen zo verschillend zijn laat het me ook zien of er overeenkomsten zijn in biologische sexe of niet. Ik vind het normaal om een inschatting te maken met wie ik praat. :D Zie jij dat anders? Geen gekke vraag toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kannietmeer Ja dat is zeker erg fijn, meestal knap ik er ook echt van op :) afgelopen zondag voelde ik me op stal ook echt top, echt helemaal mezelf, dat was zo fijn... Vandaag was het behoorlijk vermoeiend, ik ging met een vriendin samen en zat eerst nog een halfuur intensief te praten, pfoe dat is nog best vermoeiend zeg... Maar nu even relaxen op de bank.

@Huisvrouw goed van je dat je gebeld hebt! En dat tegen het naar bed gaan opzien ervaar ik ook na slechte nachten...gelukkig geven de goede nachten ons genoeg hoop :)

Komt vast goed @MIKE261 ze zeiden tegen mij in het ziekenhuis, als het echt foute boel was, dan hoor je dat vaak binnen een dag... 

Nou eens even kijken wat de voetbal dames ervan gaan maken :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei EefjeJ:

@Kannietmeer Ja dat is zeker erg fijn, meestal knap ik er ook echt van op :) afgelopen zondag voelde ik me op stal ook echt top, echt helemaal mezelf, dat was zo fijn... Vandaag was het behoorlijk vermoeiend, ik ging met een vriendin samen en zat eerst nog een halfuur intensief te praten, pfoe dat is nog best vermoeiend zeg... Maar nu even relaxen op de bank.

Komt vast goed @MIKE261 ze zeiden tegen mij in het ziekenhuis, als het echt foute boel was, dan hoor je dat vaak binnen een dag... 

Nou eens even kijken wat de voetbal dames ervan gaan maken :lol:

Fijn dat je goede momenten hebt beleefd :)

Ik ben ook wel een beetje gerust gesteld.. Heb het onderzoek al op 5 juni gedaan, uitslag laat dus best lang op zich wachten...
Maar als ik het definitieve antwoord heb, laat ik dat zeker nog even weten.

Voor de rest gaat het eigenlijk best goed. Soms nog onrustig en paniekerig maar veel minder en minder lang dan bijvoorbeeld een maand geleden.
Twijfel ook om niet meer naar de psycholoog te gaan. Ben er 4 keer geweest maar voor mijn gevoel helpt het niet. Ik hoor niets wat ik niet zelf kan verzinnen of zelfs al weet...

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal vast eerder aan bod geweest maar de opmerking van @bolletje over magnesium en vitamines B6 en B12 triggerde me: wat slikken we in de huiskamer aan supplementen en denken we er goed aan te doen? Om met mezelf te beginnen, ik neem een paar keer per week magnesiumcitraat, vitamines B1 en B12 en omega3 vanuit de gedachte dat ik die tekort zou kunnen komen en je niet snel teveel kunt nemen (magnesium dus wel weet ik nu) - effect tijdens de afbouw: geen idee. En jullie, @Robbin , @Kannietmeer , @EefjeJ , @MIKE261 , @doorbijter , @Huisvrouw , @Difficult , @Lynn86 , @Eleo31 , @Cyclad58 en anderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Briba Ik slik nu niks meer, aangezien mijn waardes best hoog waren en magnesium te hoog...ben er nu bijna een  week mee gestopt en heb minder hoofdpijn en geen diarree meer, mijn ontwenning werd wel wat erger en heb nu ook ervaringsverhalen gelezen vanuit Amerika waaruit blijkt dat dat helaas kan... Ben wel blij dat ik dat gevonden heb, nu weet ik dat ik niet gek ben :P maar zelfs van probiotica krijg ik buikpijn, dus ik reageer misschien nu wat heftig... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Robbin:

@Kannietmeer oké... nee hoor, helemaal geen vreemde vraag. Je hebt hier te maken met een jonge man (vind ik zelf tenminste ;)), die al heel erg lang ziek is door, en al heel lang bezig is met benzo’s. 

Hahahaha dit is echt zo grappig! Liz ik heb hier nog nooit bij stil gestaan, ging er zelf helemaal vanuit dat Robbin een man was hahaha maar is idd ook meisjesnaam 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kannietmeer thx lieverd. Heb hele slechte dagen gehad; 3 dagen geleden veel kokhalzen hele dag door, gister erge onrust en depressie en zeer slecht geslapen en raar gevoel in mijn hoofd, zwevend alsof ik een kant op getrokken wordt. Wat een vreemde verschijnselen toch allemaal. 

Hoe gaat het met jou? En met het starten als benzo coach? Ben je weer een stapje verder? Veel liefs 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Annie87:

Hahahaha dit is echt zo grappig! Liz ik heb hier nog nooit bij stil gestaan, ging er zelf helemaal vanuit dat Robbin een man was hahaha maar is idd ook meisjesnaam 

Gewoon m'n echte naam hoor @Annie87, kan er ook niets aan doen :) 

@Briba geen, ben op een gegeven moment gestopt met het uitproberen ervan. Heb nooit het gevoel gehad dat iets hielp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...