Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 juni 2019


Aanbevolen berichten

27 minuten geleden zei rapilos:

En toch..

Juist dan zou het wel eens kunnen zijn, dat die mevrouw een fles wijn kocht omdat ze bijvoorbeeld visite krijgt vanavond
Volgens mij, kopen alleen mensen die zelf problemen hebben met alcohol er allerlei onzin dingen bij :lol:

Ook dat zou heel goed kunnen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei rapilos:

En toch..

Juist dan zou het wel eens kunnen zijn, dat die mevrouw een fles wijn kocht omdat ze bijvoorbeeld visite krijgt vanavond
Volgens mij, kopen alleen mensen die zelf problemen hebben met alcohol er allerlei onzin dingen bij :lol:

Ik zag er laatst 1 met 4 kratten bier en een pakje boter. Ja dan verraad je jezelf. Had ze dat bakje boter niet erbij gedaan dan was het inderdaad een feestje geweest. :D 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zooo herkenbaar... nog even een zak gezonde appels scoren . Want die zijn op.... jaja.........:blush: zo fout sober. Zo fout. 

Dat zag iedereen behalve ik. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde mijn bericht van daarstraks kopieren ( nee trema lukt nog steeds niet. Muts die ik ben) naar rigen draddhe. Mislukt. Moet kunnen .maar hoe? Iemand tip voor deze digibeet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo herkenbaar. Alleen kwam of kom ik nooit in een snackbar.  Maar Gedrag herken ik.

Hier nog best geemotioneerd( weer zonder trema. Weet ik mea culpa mea maxima culpa . Maar ....ik weet niet hoe dat op de tel.    moet)...

na bezoek aan moeder. Maar wat een bijzondere mooie dingen gebeurd en  In    stilte. Vrijwel in   stilte. Hand in hand. Poot (-je) in hand.was erg bijzonder... nu erg moe.  Maar het is goed. Hopelijk ook voor madre. Meer bijzonders meegemaskt met haar. Mooi en verdrietig. Dubbel maar goed. Maar niet voor hier. Dank voor jullie support. 

bewerkt door Gast
Aanvulling.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Sober:

Ik wilde mijn bericht van daarstraks kopieren ( nee trema lukt nog steeds niet. Muts die ik ben) naar rigen draddhe. Mislukt. Moet kunnen .maar hoe? Iemand tip voor deze digibeet?

Met de de copy/paste faciliteit van je computer of mobiel. Dus tekst in oude bericht selecteren, dan kopiëren. Dan nieuw bericht in je eigen draadje aanmaken en de gekopiëerde tekst daarin plakken.

Trema's met mobiel: de toets lang ingedrukt houden, dan verschijnen er alternatieven met accenten boven de letter. Hieruit de juiste kiezen (althans zo werkt het bij mijn Samsung).
Met het toetsenbord van je pc of laptop: Shift+: en dan de letter waarop het trema moet komen. Net zo krijg je een accent voorover met Shift+' en accent achterover met Shift+` gevolgd door de letter.

Uitproberen kan in de zandbak als je wilt. Die vind je bij Algemene informatie | Werking Forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Bor:

En dan staat m"n kind voor m"n deur, auto volgeladen met spulletjes. Geen kleinkinderen, en ze huilt; Mem ik mag toch hier..

Deur op slot, het is veilig, ze eet wat. Ik zeg niks, ik vraag niks. Ik ga naar boven een bed opmaken.

Het komt goed.
 

Ach schat... sterkte. Sterk mens!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Bob:

Met de de copy/paste faciliteit van je computer of mobiel. Dus tekst in oude bericht selecteren, dan kopiëren. Dan nieuw bericht in je eigen draadje aanmaken en de gekopiëerde tekst daarin plakken.

Trema's met mobiel: de toets lang ingedrukt houden, dan verschijnen er alternatieven met accenten boven de letter. Hieruit de juiste kiezen (althans zo werkt het bij mijn Samsung).
Met het toetsenbord van je pc of laptop: Shift+: en dan de letter waarop het trema moet komen. Net zo krijg je een accent voorover met Shift+' en accent achterover met Shift+` gevolgd door de letter.

Uitproberen kan in de zandbak als je wilt. Die vind je bij Algemene informatie | Werking Forum.

Nou. Superbob.:excl: Dank. Ik ga morgen oefenen. Erg bedankt.  Dan moet het lukken. Morgen soort vrije dag. .goed idee. In de zandbak oefenen hiero. .dank je wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel herkenbaar die supermarkt gevoelens... Alleen lagen er bij mij altijd twee tussen de balkjes. 

Ik merk aan mezelf dat ik in gezelschap ook erg let op wie hoeveel drinkt. Weet niet zo goed waarom, zou mij eigenlijk niets mogen schelen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Cleo66:

Heerlijk , enjoy.  Ga je vaak alleen jane ?

ja liefst en vaakst wel Cleo
maar ook met zus, dochter en volleyvriendinnen
een paar keer per jaar, praat het ;liefst ook daar bij.
maar het echte genieten het stille genieten, dat doe ik met mezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allerergste dieptenpunten was toch wel smorgens drank bijhalen als de supermarkten opengingen, na een nacht doorzuipen en dus nog wakker en stomdronken aan de kassa mezelf goed proberen te houden. Gelukkig is dat alweer heel wat jaartjes geleden. 

bewerkt door CoconutWoman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bor:

En dan staat m"n kind voor m"n deur, auto volgeladen met spulletjes. Geen kleinkinderen, en ze huilt; Mem ik mag toch hier..

Deur op slot, het is veilig, ze eet wat. Ik zeg niks, ik vraag niks. Ik ga naar boven een bed opmaken.

Het komt goed.
 

Sterkte Bor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Sober:

Zooo herkenbaar... nog even een zak gezonde appels scoren . Want die zijn op.... jaja.........:blush: zo fout sober. Zo fout. 

Dat zag iedereen behalve ik. 

Tja, ik ben die schaamte al lang voorbij. Boeit mij het wat de rest in de rij denkt. 

Op zich geen verkeerde gedachte denk ik. Alleen zou ik dat door moeten trekken in het dagelijks leven, en wat meer schijt moeten hebben aan wat de omgeving van me wil.

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké kan mijn eigen draad niet meer vinden.pff

Dan maar hier ...zaterdag van mijn boot gevallen...niet verzopen ..maar wel gezopen...2 lt .     al van ouds..was het lekker .....niet echt...sta weer op deck...sta ik aan het roer ....nou nee..er staat dat ding.( fles). Jezus wat doet het daar vraag ik me af ( en serieus ik ben niet gelovig). Ik sta op deck op MIJN BOOT..wat doet dat shit ding daar...de koers is gezet ..waarom kom ik daar niet...bah omdat ik niet de leiding wil kan nemen ...ik baal omdat ik daar zit en niks doe. ...kijk erna en denk ..doe een stapje naar voren doe een stapje teug

 

Sorry moest er even uit 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor:heart: 

en @Sobermijn vader kon ook nog goed met mijn hond. Dat bracht iets. Prachtig beeld beschrijf je.

@jopie over dat loslaten en vastklampen aan... enzo hè.... Nou daar zat ik dus over te denken. Toen dacht ik dat het weleens mijn angst zou kunnen zijn waar ik zo krampachtig aan vasthoud. Die heeft altijd tot aandacht geleid en tot meeleven wellicht. Het zou zomaar kunnen dat ik dat niet meer (op die manier) nodig heb. Het gaat immers om wat ik vind, wat mijn oordeel is over mijn eigen handelen. En ook als dat niet al te best is, daar dan vergeving voor opbrengen en door.... zoiets, nou ja. Dat.

Ongeveer 12 uur gewerkt vandaag. En dat was prima. Niet te vaak doen. 

Nu slapen. Dag mensen, dag frummers, dag lieverds.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je lika. Ik kon e.e.a. delen. Na thuiskomst  met een goede vriend. Was een ontroerende dag. 

Slaap goed. Allen. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

 

2 uur geleden zei Clare:

Oké kan mijn eigen draad niet meer vinden.pff

Dan maar hier ...zaterdag van mijn boot gevallen...niet verzopen ..maar wel gezopen...2 lt .     al van ouds..was het lekker .....niet echt...sta weer op deck...sta ik aan het roer ....nou nee..er staat dat ding.( fles). Jezus wat doet het daar vraag ik me af ( en serieus ik ben niet gelovig). Ik sta op deck op MIJN BOOT..wat doet dat shit ding daar...de koers is gezet ..waarom kom ik daar niet...bah omdat ik niet de leiding wil kan nemen ...ik baal omdat ik daar zit en niks doe. ...kijk erna en denk ..doe een stapje naar voren doe een stapje teug

 

Sorry moest er even uit 

 

 

Oké..niemand!! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Clare ik draai mijn  laatste nachtdienst. Had 40 alarmeringen en te laat gelezen dit.

Jij gaat voor compleet stoppen toch? Dus dan is dit werkelijk heel naar voor je.

Herpak je morgen............En drinken op een boot en al zeker als je nog ook het roer in handen hebt, is zeer gevaarlijk. Je had wel kunnen verdrinken.

Sterkte en laat morgen wat horen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Clare:

Oké kan mijn eigen draad niet meer vinden.pff

Dan maar hier ...zaterdag van mijn boot gevallen...niet verzopen ..maar wel gezopen...2 lt .     al van ouds..was het lekker .....niet echt...sta weer op deck...sta ik aan het roer ....nou nee..er staat dat ding.( fles). Jezus wat doet het daar vraag ik me af ( en serieus ik ben niet gelovig). Ik sta op deck op MIJN BOOT..wat doet dat shit ding daar...de koers is gezet ..waarom kom ik daar niet...bah omdat ik niet de leiding wil kan nemen ...ik baal omdat ik daar zit en niks doe. ...kijk erna en denk ..doe een stapje naar voren doe een stapje teug

 

Sorry moest er even uit 

Het is gebeurd. De alcohol heeft het roer gegrepen. OK. Nu jij weer. Niet te lang van zitten balen. Vandaag is weer een nieuwe dag :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...