Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 10 juni 2019


Aanbevolen berichten

@Johan64 Dat zou een hoop kunnen verklaren dat je 5 weken geleden wel oké was. Dat niet kunnen slapen is heel vervelend dat begrijp ik, maar dat is niet even in een dag opgelost. Eerst over het afbouwen van de Diazepam. Is het mogelijk voor je om wat langzamer te gaan? Welke tabletten (mg) krijg je van die rustige psychiater van jouw?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Johan64
Ik wil me niet zomaar bemoeien met wat je doet, maar ik denk dat je een paar dingen moet weten tijdens de afbouw. Meer dan 10% per maand afbouwen is onverstandig en vragen om problemen, al lijkt 5 mg in een maand misschien niet veel. Voor je lichaam is het vreselijk veel. 2 was eigenlijk een veiliger dosis geweest. En mocht je lichaam erg gevoelig reageren (zoals het mijne, en vele anderen) dan kan je mogelijk zelfs maar 1 mg per maand in microafbouw doen. En zelfs dat kan niet iedereen verdragen. Ik raad je aan veel meer naar je eigen lichaam te luisteren om de afbouw vorm te geven zoals het goed is voor jou, in plaats van de situatie voor je lichaam nog moeilijker te maken door voor de nacht dan maar een extra temazepam te nemen.

Daarnaast is het naar mijn mening  onverstandig om eerste de diazepam af te bouwen en dan de temazepam. Het moet juist andersom, omdat je de lange halfwaardetijd van de diazepam nodig hebt om de klachten een beetje te kunnen verminderen en niet ook nog van tussentijdse ontwenning extra klachten te krijgen. Je kan de hele temazepam omzetten in Diazepam en daar mee afbouwen, is dat niet een optie?

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Kannietmeer:

@Johan64
Ik me niet zomaar bemoeien met wat je doet, maar ik denk dat je een paar dingen moet weten tijdens de afbouw. Meer dan 10% per maand afbouwen is onverstandig en vragen om problemen, al lijkt 5 mg in een maand misschien niet veel. Voor je lichaam is het vreselijk veel. 2 was eigenlijk een veiliger dosis geweest. En mocht je lichaam erg gevoelig reageren (zoals het mijne, en vele anderen) dan kan je mogelijk zelfs maar 1 mg per maand in microafbouw doen. En zelfs dat kan niet iedereen verdragen. Ik raad je aan veel meer naar je eigen lichaam te luisteren om de afbouw vorm te geven zoals het goed is voor jou, in plaats van de situatie voor je lichaam nog moeilijker te maken door voor de nacht dan maar een extra temazepam te nemen.

Daarnaast is het naar mijn mening  onverstandig om eerste de diazepam af te bouwen en dan de temazepam. Het moet juist andersom, omdat je de lange halfwaardetijd van de diazepam nodig hebt om de klachten een beetje te kunnen verminderen en niet ook nog van tussentijdse ontwenning extra klachten te krijgen. Je kan de hele temazepam omzetten in Diazepam en daar mee afbouwen, is dat niet een optie?

Eerlijk en oprecht @Kannietmeer ,voor iedereen wil en doet ze het beste!

en echt @Kannietmeer heeft heel erg veel verstand van afbouwen en wat erbij komt kijken. Xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoiiii hooiii lieve mensen ,

weer een tijdje geleden .. hoe is t met jullie ? @Cyclad58 @Kannietmeer @bolletje @Eleo31 @Deligaf1 @MIKE261 @EefjeJ Etc etc

ik lees dat sommige het zwaar hebben en ik wil jullie moed inspreken. 

Sinds twee weken ben ik gestopt met de diazepam na 8 maanden gebruik. Als jullie mijn verhaal hebben gelezen heb ik een hele nare moeilijke tijd gehad. Ik heb de afbouw van diazepam met een weegschaaltje gedaan. Ik ben bij 0.004 gesprongen. Dus het was echt letterlijk een kruimeltje. Eerste week ging moeilijk maar de tweede week ging veel makkelijker. En nu heb ik alleen nog de opvliegers beetje duizeligheid en soms wat onrust. En voor de rest gaat het echt goed met me . Ik moet wel benadrukken dat ik de citalopram en quetiapine nog steeds gebruik dat helpt me zeker erdoorheen. 

Wat me zeker ook heeft geholpen is dat ik beZig ben met andere dingen dan de symptomen. Ik werk al weer heb het druk met mijn kinderen maar ook met mijn sociale leven . Afleiding doet er zeker toe. En doe de afbouw naar je eigen tempo. Kijk hoe je je voelt bij elke dosering. Als je je slecht voelt verhoog het niet maar blijf even stabiliseren op die dosis. Je zal paar dagen last hebben maar daarna stabiliseert alles, echt. Ook @Kannietmeer kan advies geven over micro afbouw. Haast je niet . Dan zit je er maar wat langer aan maar kom je er met minder kleerscheuren er van af

We komen er allemaal een keer erdoor heen. Hou jullie haaks

liefs , hypertjeee 

bewerkt door Hypertjeee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58Fijn dat je de huiskamer opende en dat je een fijne nacht hebt gehad. Ik vroeg me gisteravond af hoe het met je was.  Ik had mijzelf even vrij gegeven van het forum voor 2 dagen en vind het altijd fijn te zien dat je zo goed voor iedereen zorgt op het forum. Zo lief en betrokken en zorgzaam en kalm. :rose: Dank je wel daarvoor.
 

Ik reageer ook even op een opmerking over de fixatie op het lichaam en de klachten, zonder die van gisteren te hebben gelezen.  In mijn gesprekken met mensen komt de fixatie heel vaak naar voren en iedereen heeft er  in meer of mindere mate last van. De een zegt dat ie aan niets anders kan denken en niets anders leest dan de benzo shit, anderen vragen zich bij elk pijntje af of het door de benzo's komt en of het kwaad kan. Persoonlijk was ik nooit bang van wat er in mijn lichaam gebeurde, omdat het voor mij duidelijk was dat het ontwenning was en daarvan geloofde ik dat het over zou gaan. Maar ik was zeker wel  geobsedeerd door benzo's, ( en nu ik er mijn werk van maak heb ik een excuus:lol: om er nooit mee op te houden), en ik vind het alles willen weten hierover niet zo vreemd.
Wat ik tegen de mensen zeg die ik spreek is dit:  Ons brein en lijf is zo ingesteld dat we er werk van moeten maken als er iets niet goed gaat in ons lichaam. Ons brein maakt daar een signaal voor aan: he daar ,doe er wat aan, verander iets, dit is niet fijn!... We zijn sjaggerijnig en moeten meer rusten of vrouwen kijken naar hun hormonen. We krijgen hoofdpijn en moeten rusten. We krijgen huiduitslag en kijken naar allergieen of smeren een zalfje. We hebben een ernstige ontsteking en kiezen voor antibiotica.
We zijn getraind, uit zelfbehoud, om te kijken naar onze gebreken zodat we ze kunnen verbeteren. 
Als we met een mes in ons borst zouden lopen, zou niemand er raar van opkijken dat we alleen maar kunnen spreken over een mes in ons borst. Nu is dat mes de benzo-ontwenning, net zo gevaarlijk en ingrijpend, maar minder zichtbaar. Ons hele zenuwstelsel is ernstig aangetast en dus geeft ons brein een alarm af dat we iets moeten doen om het op te lossen. En we lopen ook 24 uur per dag tegen de beperking en klachten aan, die opnieuw een beroep op ons doen om antwoorden te vinden voor het probleem. Het feit dat het benzo-ontwenning is, en dat dat het antwoord is, en dat alleen geduld nodig is, helpt niet genoeg om de drang naar antwoorden en oplossingen te temperen. Het alarmsignaal in ons brein is te sterk.
Persoonlijk heb ik het nooit als probleem ervaren, maar ik snap dat het voor anderen om ons heen soms irritant of gek kan zijn. Voor mijzelf heb ik er geen oordeel op en vind het daarom prima en merk ook, dat nu ik meer genees, ik ook weer ruimte krijg voor andere dingen. Ik probeer mensen wel te stimuleren ook naar andere dingen te kijken en zeker te letten op de gesprekken die men met partner en vrienden voert zodat het niet altijd over benzo's en klachten gaat, maar ook over het leven dat je samen hebt. Maar boven alles moedig ik ze aan altijd met  mildheid naar de eigen focus te kijken. Omdat ik het gewoon logisch vind. Zou iemand het over iets anders hebben als ik een mes in mijn borst had? Denk het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Hypertjeee:

Hoiiii hooiii lieve mensen ,

weer een tijdje geleden .. hoe is t met jullie ? @Cyclad58 @Kannietmeer @bolletje @Eleo31 @Deligaf1 @MIKE261 @EefjeJ Etc etc

ik lees dat sommige het zwaar hebben en ik wil jullie moed inspreken. 

Sinds twee weken ben ik gestopt met de diazepam na 8 maanden gebruik. Als jullie mijn verhaal hebben gelezen heb ik een hele nare moeilijke tijd gehad. Ik heb de afbouw van diazepam met een weegschaaltje gedaan. Ik ben bij 0.004 gesprongen. Dus het was echt letterlijk een kruimeltje. Eerste week ging moeilijk maar de tweede week ging veel makkelijker. En nu heb ik alleen nog de opvliegers beetje duizeligheid en soms wat onrust. En voor de rest gaat het echt goed met me . Ik moet wel benadrukken dat ik de citalopram en quetiapine nog steeds gebruik dat helpt me zeker erdoorheen. 

Wat me zeker ook heeft geholpen is dat ik beZig ben met andere dingen dan de symptomen. Ik werk al weer heb het druk met mijn kinderen maar ook met mijn sociale leven . Afleiding doet er zeker toe. En doe de afbouw naar je eigen tempo. Kijk hoe je je voelt bij elke dosering. Als je je slecht voelt verhoog het niet maar blijf even stabiliseren op die dosis. Je zal paar dagen last hebben maar daarna stabiliseert alles, echt. Ook @Kannietmeer kan advies geven over micro afbouw. Haast je niet . Dan zit je er maar wat langer aan maar kom je er met minder kleerscheuren er van af

We komen er allemaal een keer erdoor heen. Hou jullie haaks

liefs , hypertjeee 

wat een goed nieuws Hyper!! goed gedaan hoor! Ben heel blij voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Hypertjeee:

Hoiiii hooiii lieve mensen ,

weer een tijdje geleden .. hoe is t met jullie ? @Cyclad58 @Kannietmeer @bolletje @Eleo31 @Deligaf1 @MIKE261 @EefjeJ Etc etc

ik lees dat sommige het zwaar hebben en ik wil jullie moed inspreken. 

Sinds twee weken ben ik gestopt met de diazepam na 8 maanden gebruik. Als jullie mijn verhaal hebben gelezen heb ik een hele nare moeilijke tijd gehad. Ik heb de afbouw van diazepam met een weegschaaltje gedaan. Ik ben bij 0.004 gesprongen. Dus het was echt letterlijk een kruimeltje. Eerste week ging moeilijk maar de tweede week ging veel makkelijker. En nu heb ik alleen nog de opvliegers beetje duizeligheid en soms wat onrust. En voor de rest gaat het echt goed met me . Ik moet wel benadrukken dat ik de citalopram en quetiapine nog steeds gebruik dat helpt me zeker erdoorheen. 

Wat me zeker ook heeft geholpen is dat ik beZig ben met andere dingen dan de symptomen. Ik werk al weer heb het druk met mijn kinderen maar ook met mijn sociale leven . Afleiding doet er zeker toe. En doe de afbouw naar je eigen tempo. Kijk hoe je je voelt bij elke dosering. Als je je slecht voelt verhoog het niet maar blijf even stabiliseren op die dosis. Je zal paar dagen last hebben maar daarna stabiliseert alles, echt. Ook @Kannietmeer kan advies geven over micro afbouw. Haast je niet . Dan zit je er maar wat langer aan maar kom je er met minder kleerscheuren er van af

We komen er allemaal een keer erdoor heen. Hou jullie haaks

liefs , hypertjeee

Wat een heerlijk bericht, @Hypertjeee

Fijn dat ook positieve verhalen hier gedeeld worden!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lynn86 volgens mij vroeg je gister over pro biotica, deze kan je in een goeie reform winkel kopen. Orthica is een best merk maar de beste is van golden natural 50miljoen. Ik geloof in herstel via de darmen. Ik eet apart, elke dag een Citroën met schil, lepel azijn, lepel olijfolie, zuiveringszout, stuifmeelkorrels, stukje gember, knoflook, visolie. 

@Annie87 troost je lieverd, ik ben ALLES kwijt geraakt. Ik ben door de afbouw van ad en seroquel in een psychose terecht gekomen, opgenomen geweest. Verschrikkelijk om te delen maar mijn kindjes zijn bij me weg gehaald. Gelukkig heb ik goed contact met vader want anders had de kinderbescherming ze voor altijd bij hem gelaten. Mijn ma heeft geholpen met de koop van mijn huis, deze wil ze nu verkopen. Hoe kan ze in deze toestanden. Al mijn buren weten het en ik woon er midden in, schaamte is groot. Ik ben niks meer. Ondertussen drie weken van alle medicijnen af, maar van een zelfverzekerde vrouw /moeder ben ik naar een nobody gegaan. Ik ben zo onzeker dat het terug komt.. ik heb me de afgelopen periode regelmatig gedissocieerd omdat de angst te groot was. Ik herken het nu wanneer ik het wil doen en stop er gelijk mee- hierop volgt dan wel hevige paniek maar daar moet ik doorheen anders verwerk ik het nooit. Meid dit is het ergste wat me ooit is overkomen.. ik wou er zo graag een einde aan maken maar door de psychose je snapt het kon niet. Ik ben blij dat ik er nog ben, ik wil het mijn kindjes niet aan doen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om er dus zo goed mogelijk vanaf te komen @Johan64 zou het verstandig zijn om aan de psychiater 10 mg extra Diazepam te vragen als vervanging voor de 20 mg Temazepam. Ik ga ervan uit dat je nu tabletjes van 5 mg Diazepam gebruikt, omdat je het over afbouw stappen van 2.5 mg had. Het zou heel fijn zijn als de psychiater je 2 mg tabletjes voorschrijft omdat je hiermee veel geleidelijker af kunt bouwen. Je hoeft in eerste instantie niet perse alles in 2 mg tabletjes te slikken omdat je op 24 mg zou starten. Heb je die 20 mg Temazepam extra elke dag gebruikt of deed je dat af en toe? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Difficult:

, ik ben ALLES kwijt geraakt. Ik ben door de afbouw van ad en seroquel in een psychose terecht gekomen, opgenomen geweest. Verschrikkelijk om te delen maar mijn kindjes zijn bij me weg gehaald. Gelukkig heb ik goed contact met vader want anders had de kinderbescherming ze voor altijd bij hem gelaten. Mijn ma heeft geholpen met de koop van mijn huis, deze wil ze nu verkopen. Hoe kan ze in deze toestanden. Al mijn buren weten het en ik woon er midden in, schaamte is groot. Ik ben niks meer. Ondertussen drie weken van alle medicijnen af, maar van een zelfverzekerde vrouw /moeder ben ik naar een nobody gegaan. Ik ben zo onzeker dat het terug komt.. ik heb me de afgelopen periode regelmatig gedissocieerd omdat de angst te groot was. Ik herken het nu wanneer ik het wil doen en stop er gelijk mee- hierop volgt dan wel hevige paniek maar daar moet ik doorheen anders verwerk ik het nooit. Meid dit is het ergste wat me ooit is overkomen.. ik wou er zo graag een einde aan maken maar door de psychose je snapt het kon niet. Ik ben blij dat ik er nog ben, ik wil het mijn kindjes niet aan doen. 

meisje meisje toch...... Ik hoor je pijn en verdriet hoor. Wat een heftige ellende. Ben blij dat de vader van je kinderen niet hard is en je toegang houd tot je kinderen. Ik bid niet echt veel en weet ook niet of het helpt, maar ik bid dat je snel mag herstellen en zend al mijn positieve hoop en genezing naar je toe .:heart:

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Robbin:

Oké... @Lynn86 heb je naast het kleurtje ook nog wat opgeschreven of ging dat niet? 

Ja wel, bij oranje dat ik onrustig wakker werd en wat angstig was. Nadat ik had gegeten ging het wel weer. In het rode dat ik me vreselijk voelde en bang was dat het nooit goed zou komen. Toen ben ik aan een grote schoonmaak begonnen in huis en daarna voelde ik me erg goed, groen dus. Ik heb van geel groen gemaakt:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Difficult:

@Lynn86 volgens mij vroeg je gister over pro biotica, deze kan je in een goeie reform winkel kopen. Orthica is een best merk maar de beste is van golden natural 50miljoen. Ik geloof in herstel via de darmen. Ik eet apart, elke dag een Citroën met schil, lepel azijn, lepel olijfolie, zuiveringszout, stuifmeelkorrels, stukje gember, knoflook, visolie. 

@Annie87 troost je lieverd, ik ben ALLES kwijt geraakt. Ik ben door de afbouw van ad en seroquel in een psychose terecht gekomen, opgenomen geweest. Verschrikkelijk om te delen maar mijn kindjes zijn bij me weg gehaald. Gelukkig heb ik goed contact met vader want anders had de kinderbescherming ze voor altijd bij hem gelaten. Mijn ma heeft geholpen met de koop van mijn huis, deze wil ze nu verkopen. Hoe kan ze in deze toestanden. Al mijn buren weten het en ik woon er midden in, schaamte is groot. Ik ben niks meer. Ondertussen drie weken van alle medicijnen af, maar van een zelfverzekerde vrouw /moeder ben ik naar een nobody gegaan. Ik ben zo onzeker dat het terug komt.. ik heb me de afgelopen periode regelmatig gedissocieerd omdat de angst te groot was. Ik herken het nu wanneer ik het wil doen en stop er gelijk mee- hierop volgt dan wel hevige paniek maar daar moet ik doorheen anders verwerk ik het nooit. Meid dit is het ergste wat me ooit is overkomen.. ik wou er zo graag een einde aan maken maar door de psychose je snapt het kon niet. Ik ben blij dat ik er nog ben, ik wil het mijn kindjes niet aan doen. 

 

Ik heb even geen woorden. Meis echt pfff heel moedig om dit te delen. Sterkte en heel veel kracht. Je bent een powervrouw :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Lynn86:

Ja wel, bij oranje dat ik onrustig wakker werd en wat angstig was. Nadat ik had gegeten ging het wel weer. In het rode dat ik me vreselijk voelde en bang was dat het nooit goed zou komen. Toen ben ik aan een grote schoonmaak begonnen in huis en daarna voelde ik me erg goed, groen dus. Ik heb van geel groen gemaakt:)

Oké ja dat kan heel goed groen natuurlijk. Nou ik hoop dat het een goede bezigheid voor je word. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Robbin:

Oké ja dat kan heel goed groen natuurlijk. Nou ik hoop dat het een goede bezigheid voor je word. 

Ja het geeft wel inzicht. Het actief bezig zijn in huis deed me duidelijk goed. Echt fijn dankjewel voor je toffe tip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Difficult:

@Lynn86 volgens mij vroeg je gister over pro biotica, deze kan je in een goeie reform winkel kopen. Orthica is een best merk maar de beste is van golden natural 50miljoen. Ik geloof in herstel via de darmen. Ik eet apart, elke dag een Citroën met schil, lepel azijn, lepel olijfolie, zuiveringszout, stuifmeelkorrels, stukje gember, knoflook, visolie. 

@Annie87 troost je lieverd, ik ben ALLES kwijt geraakt. Ik ben door de afbouw van ad en seroquel in een psychose terecht gekomen, opgenomen geweest. Verschrikkelijk om te delen maar mijn kindjes zijn bij me weg gehaald. Gelukkig heb ik goed contact met vader want anders had de kinderbescherming ze voor altijd bij hem gelaten. Mijn ma heeft geholpen met de koop van mijn huis, deze wil ze nu verkopen. Hoe kan ze in deze toestanden. Al mijn buren weten het en ik woon er midden in, schaamte is groot. Ik ben niks meer. Ondertussen drie weken van alle medicijnen af, maar van een zelfverzekerde vrouw /moeder ben ik naar een nobody gegaan. Ik ben zo onzeker dat het terug komt.. ik heb me de afgelopen periode regelmatig gedissocieerd omdat de angst te groot was. Ik herken het nu wanneer ik het wil doen en stop er gelijk mee- hierop volgt dan wel hevige paniek maar daar moet ik doorheen anders verwerk ik het nooit. Meid dit is het ergste wat me ooit is overkomen.. ik wou er zo graag een einde aan maken maar door de psychose je snapt het kon niet. Ik ben blij dat ik er nog ben, ik wil het mijn kindjes niet aan doen. 

 

@Difficult zo heftig ook ik ben ook alles kwijt! Baan, gezondheid, raak vrienden kwijt, huwelijk en eigen salon aan huis alles. Ik weet ook niet wat de buren inmiddels allemaal weten. Mijn ex loopt veel te vertellen in elk geval. Ik vind dat ook heftig maar blijkbaar is dat wat hij wil ofzo. Ik ben er zelf wel ook heel open over naar mensen maar mensen begrijpen het toch niet echt. Echt afschuwelijk zeg, maar wat ontzettend knap dat je er vanaf bent! 

Kan je nog iets doen in het dagelijks leven?  Ik inmiddels wel weer maar ik geniet echt nergens van omdat ik me 24/7 per dag ziek voel en nog verschijnselen heb. Dus ik doe ook weinig omdat ik er toch niet van kan genieten. Ik ben ook heel suïcidaal geweest (en soms nog steeds). Dat begrijp ik heel goed. De verschijnselen zijn gewoon zo extreem en zo heftig je wil gewoon niet langer lijden. 

Woon je nu alleen of bij je moeder? Ik zit inmiddels bij mijn moeder en stiefvader maar weet totaal niet wat ik moet doen. Ik zou heel graag terug willen naar mijn vader , tenminste voor zolang ik zo ziek ben. Ik durf nu geen keuzes te maken qua huren en kopen kan ik niet. Heb maar 1000 euro UWV per maand en ik weet niet wat de alimentatie gaat worden. Ook moet ik alles nieuw kopen, de hele inboedel. Het is echt drama. Ik hoop te kunnen herstellen bij familie en daarna mijn leven weer op te kunnen bouwen, al gaat dit misschien wel jaren duren. Ik ben ook heel bang; ga ik jaren bij familie zitten voordat ik weer op eigen benen kan staan? Echt vreselijk. 

Voel me zo machteloos, ik kon altijd alles wel aan, hup schouders eronder en doorgaan. Normaal zou ik nu keihard gaan werken. Gewoon 6 dagen per week zodat ik genoeg inkomen had. Maar werken zit er helemaal niet in voor mij. Elke dag is nog overleven. 

Ik kan gewoon niet begrijpen dat mijn ex ook nog die alimentatie wil aanvechten. We zijn al getrouwd onder huwelijkse voorwaarden en ik heb nergens recht op. Hij weet dat ik erg ziek ben en dat dit erg lang kan duren. En dan ook nog dit aanvechten. Ik snap het gewoon niet. Ik kan alleen maar denken dan heb je ook nooit om me gegeven. Ik kan wel begrijpen dat het voor partners van ook heel heftig is. En dat ze het niet meer trekken. Maar dan handel je het toch netjes af? 

Is jouw huwelijk ook hierdoor op de klippen gelopen? Heftig dat je de kids ook moest opgeven. Gelukkig heb ik geen kinderen. Gelukkig is de verstandhouding met hun vader goed. Als je weer beter bent komt dat wel goed natuurlijk.

hoe lang en welke benzo heb je geslikt? 

Dikke knuffel voor jou! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei EefjeJ:

Bedankt @Cyclad58 @Eleo31 @Annie87 voor jullie woorden en steun... Gisteren had ik zo'n fijne dag en dan komt zo'n rotdag of dagen zo hard aan, het lijkt wel steeds harder aan te komen. Dat dan gelijk 's ochtends als je je ogen open doet, de realiteit keihard binnen komt...gelijk die onrustige benen en hartoverslagen...en als ik terug kijk is het wel wat minder heftig, maar toch komt het hard aan elke keer...trouwens nog geen dag klachten vrij geweest hoor...ik heb jullie steun zo nu en dan hard nodig merk ik :heart: laatst trouwens toen ik stond te tanken, kreeg ik ineens allemaal een soort van spelden prikken in mijn nek, dat is volgens mij ook echt typisch ontwenning...

Annie ik heb het zo met je te doen, vreselijk zo'n vechtscheiding...het komt vast en zeker goed, maar pfoe dit komt totaal niet uit en bizar dat hij je zo zwart maakt...nogmaals een dikke knuffel voor jou xx

@Bianca78 hoe gaat het met jou vandaag? 

Thx Eefje, het is allemaal zo heftig, voor iedereen hier. Lees dat jij ook nog steeds vecht. Ik twijfel er niet aan dat het door deze rotzooi komt. Dikke knuffel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...