Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
jopie

Maandag 10 juni pinksterdagmaandag

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. 

Rustig buiten, opvallend rustig bijna. Een echte extra vrije dag voor alle mensen die iedere ma-vrij werken. 

"gestolen uurtjes"... Dat zijn de beste. 

bewerkt door jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen. Als een dweil geslapen. 4 uurtjes. Maar dat ligt aan mezelf. Dus nog even lekker in bed met mijn knuffelbeer knuffelen en relaxen. En dan toch maar naar de gym

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen. Weer bij de bange hond geslapen. Maar geslapen. 

Dit hondje was een zwervertje ooit. Eerste keer vakantie met ons. Spannend. Soms beweegt er iets in de bosjes. Spannend. Hij blijft heel goed bij ons nu en vindt het erger dan gewoonlijk als we niet allemaal bij elkaar zijn. Hij heeft al zo veel geleerd. 

Dappere dodo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Bilo:

Goedemorgen. Als een dweil geslapen. 4 uurtjes. Maar dat ligt aan mezelf. Dus nog even lekker in bed met mijn knuffelbeer knuffelen en relaxen. En dan toch maar naar de gym

Wat was er dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Lika:

Wat was er dan?

Als ik alcohol drink dan slaap ik de derde nacht erna altijd vreselijk slecht. Ik denk omdat ik de eerste twee nachten nog verdoofd ben en derde mijn natuurlijke slaap moet oppakken. 

Lief dat je zo begaan bent met je hond. Hij zal wel erg blij zijn met jou

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Heerlijk zo'n dagje cadeau. Wat zullen we eens gaan doen vandaag. Niks bijzonders in ieder geval. Kalm aan, voorbereiden op de nieuwe werkweek. En "gewoon" weer een dagje niet drinken. 

Wat sneu dat de hond zo angstig is Lika

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja perfect dit zijn de beste dagen. Als je straks met pensioen bent dan zijn alle dagen zo :D 

Ff ontbijt en dan weer door met schilderwerk vd luiken. Vreselijk langdurige operatie maar het wordt er ongetwijfeld heel mooi van. Luiken zijn toch best wel tekenend voor het smoeltje van een huis. Net als wenkbrauwen :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik heb het gisteren gedaan. De hele dag op mijn kont gezeten, in de tuin, met een boek, uitgelezen. Ik voelde mij een tikkeltje schuldig, maar dacht ook, jij zit ook de hele dag achter de computer. Tis me goed.

Het zijn echt mijn gedachtes die mij dwars zitten, want ik krijg echt niet de opdracht dat ik iets moet gaan doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

tja GD en als je dan bedenkt dat veel van onze gedachtes aannames zijn
waar zijn we dan toch mee bezig he.
Door Mindfulness heb ik beter begrepen wat gezond egoisme inhoudt
dan door therapie of theorieen lezen
ook maar eens gewoon doen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Beetje laat, maar moest eerst mijn logé even verwennen met een ontbijtje... 
Nu verse koffie voor hier

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster   Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding  Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies Gerelateerde afbeelding

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers. 
Beetje laat, maar moest eerst mijn logé even verwennen met een ontbijtje... 
Nu verse koffie voor hier

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster   Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding  Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies Gerelateerde afbeelding

Haha ik miste hem al. Mijn favoriete plaatje in de ochtend

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gewoon, lekker doen dus zo'n dagje helemaal voor jouzelf. 

Niks: Top dat je het gisteren droog hebt gehouden... weer een stapje vooruit. Wees trots op jezelf... 

Dagpact:
Billy
Yvonne

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen. Hier is het ook super rustig. De feestbeestjes zijn kennelihk weer even uitgefeest.

Vanavond hoop ik eindelijk weer voor t eerst naar mn groep te kunnen. :excl:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen, 

Ook hier rust, ik ga maar weer naar de paarden en vanavond weer met de band repeteren. Weer een week nuchter nu, rustig aan weer doorgaan! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik plak er nog zo"n dagje als gister aan vast vandaag. Normaal gesproken ga ik erop uit deze dagen maar nu niet.

Niks niet de drukte opzoeken, het is al druk genoeg in me kop, mezelf extra prikkelen hoeft niet en lijkt me niet verstandig nu. Als ik wat wil doen mag ik van mezelf varen, niets meer, niets minder.

Vooral ook vandaag niet vergeten te lachen. 

Fake it till you make it.

*dit alles had ik tegen mezelf, uiteraard*

bewerkt door Bor
FF wat toegevoegd aangezien ik hierover elders toevallig een soortgelijke discussie lees

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...