Spring naar bijdragen

onze huiskamer 7-6-2019


Aanbevolen berichten

Snurk,  snurk,  grrrr, smak smak, snurk roggel  kuch proest Kuch kuch slik, slik.                    Plaatjes Wekkers           Heu wha ? #$$&*((^%^$   wekker.

Ha goeie morgen slapers, hier is er een uit bed getrild.

Gisteren niet specifiek iets positiefs gedaan. Das heel positief hé? Hahahaha

Dadelijk werken en zondag hier op de markt. Ben heeeeel benieuwd.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @bolletje

Was ruim voor de wekker wakker en niet lekker geslapen. Veel last van mijn buik, lijkt wel of die in de brand staat. 

Gisteren naar de acupunctuur geweest en even een rondje gelopen.

Vanmiddag weer naar de manege met mijn dochter verder nog geen plannen voor vandaag.

werkse en een fijne dag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen :)

Werkse Bolletje! 

Veel plezier weer op de manege @Bianca78 en dat is echt een rot gevoel in je buik... Ik hoorde gisteren van een vriest zij er last van heeft na het stoppen met roken...zal ook ontwenning zijn dan denk ik. 

Ik heb vannacht weer eens aardig wat uren achter elkaar geslapen :) dat is positief... Alleen dan wel gelijk onrustig en nu weer wat nerveus. Ik ben er nu bijna drie maanden vanaf, kan je dan nog steeds nerveus en onrustig zijn? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei EefjeJ:

Goedemorgen :)

Werkse Bolletje! 

Veel plezier weer op de manege @Bianca78 en dat is echt een rot gevoel in je buik... Ik hoorde gisteren van een vriest zij er last van heeft na het stoppen met roken...zal ook ontwenning zijn dan denk ik. 

Ik heb vannacht weer eens aardig wat uren achter elkaar geslapen :) dat is positief... Alleen dan wel gelijk onrustig en nu weer wat nerveus. Ik ben er nu bijna drie maanden vanaf, kan je dan nog steeds nerveus en onrustig zijn? 

Ja dat kan echt Eefje dat je daar je daar nog last van hebt,  dit gaat toch echt over . Hoe is het met de rest van jouw klachten je hoofd , je nek ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei doorbijter:

Ik wil jullie toch even op de hoogte brengen. T eerste positieve nieuws in 4 dagen. Mijn nicht gaat met kleine stapjes vooruit en vanmiddag gaan ze haar wakker maken uit haar coma. Nu hopen op een wonder dat dat een beetje gaat. Zo, moest t even kwijt

Wauw top!! Ik ga heel hard voor jullie duimen xxx 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei doorbijter:

Hier geen goed teken hoor. Ben vreselijk onrustig. Hoop dat t voor de rest wel geldt. 

Daar was ik al een beetje bang voor....je zit ook echt in een stressvolle situatie...even een frisse neus halen buiten gaat niet?
Sterkte hoor x :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@doorbijter, alle sterkte gewenst. Fijn dat er hoopgevende signalen zijn bij je nicht!

Vandaag gesprek gehad met de bedrijfsarts. Ik werk vanaf februari 4 uur per dag, vanaf 11 juni breid ik dat uit naar 5 uur per dag, voorlopig voor 3 weken. Als het echt goed gaat mag ik eventueel per 1 juli naar 6 uur per dag. Er is dan een evaluatiemoment, als het nog niet naar behoren gaat is het ook mogelijk om nog even pas op de plaats te maken. Dat geeft wel rust. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Lynn86:

Owjee wat een uitdaging weer. Afbouwen en hormonen (periode) gaan niet heel goed samen.

Ik ben dan meer angstig en gevoeliger voor triggers dan anders. 

Meer vrouwen hier last van??

Jazeker Lynn, hier heb ik ook maandelijks last van helaas...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...