Spring naar bijdragen

Verslaafd aan Slots


Andy1982

Aanbevolen berichten

Nu weer een half jaar gestopt, en voor die 2 dagen was ik 1.5 jaar gestopt. En daarvoor was ik 5 jaar gestopt. Krijg het iedere keer voor mekaar om makkelijk te denken en alles toch weer weg te spelen. 

Maar ben er nu toch wel echt klaar mee, meer dan anders heb ik het idee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Timberland:

Andy,

Ben benieuwd of het bij die ene terugval is gebleven? Voor mij persoonlijk was een terugval na een tijdje een lange rit weer terug naar het "bekende wereld" en was ik pas een jaar laten weer een redelijke "shape" voor een nieuwe poging.

TB

 

Dag TB,

Het heeft 1.5 geduurd en 2k lichter. Nu wel echt helemaal klaar mee, zijn ook weer een week verder en heb echt de behoefte niet. Op naar weer 280 dagen (liever meer :-))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
Op 20-3-2020 om 14:18 zei Andy1982:

Dat klopt. Was een soort verveling. Schrik er wel van, hoe snel ik het dan kwijt ben. Even snel 10x100€ overmaken en je bent het kwijt. Nu ben ik er ook echt weer helemaal klaar mee en het voelt nu als een soort berusting.

Hoe lang ben je nu gokvrij?

Hoi Andy,

 

ik heb ook even zitten teruglezen. Nadat ik in deze draad voor het laatst heb gereageerd ben ik echt tot het dieptepunt gegaan. Daarna hulp gevraagd en m’n bank gegevens afgegeven, door het stof gegaan en inmiddels alle schulden afgelost plus een lekker spaarcentje erbij :)

dat ik hier nog rondstruin zegt dat ik nog steeds gevoelig ben voor gokken maar eigenlijk doe ik het niet meer omdat er controle is op m’n rekening. Dat is voor mij het enige wat me er vanaf kan houden.

maar met trots kan ik zeggen dat ik sinds 5 juli 2019 niet meer heb gegokt. 
 

hoe gaat het nu met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-4-2020 om 12:59 zei Misses:

Hoi Andy,

 

ik heb ook even zitten teruglezen. Nadat ik in deze draad voor het laatst heb gereageerd ben ik echt tot het dieptepunt gegaan. Daarna hulp gevraagd en m’n bank gegevens afgegeven, door het stof gegaan en inmiddels alle schulden afgelost plus een lekker spaarcentje erbij :)

dat ik hier nog rondstruin zegt dat ik nog steeds gevoelig ben voor gokken maar eigenlijk doe ik het niet meer omdat er controle is op m’n rekening. Dat is voor mij het enige wat me er vanaf kan houden.

maar met trots kan ik zeggen dat ik sinds 5 juli 2019 niet meer heb gegokt. 
 

hoe gaat het nu met jou?

Hey Misses,

Goed bezig!

Gaat eigenlijk wel prima. Zonde dat ik na 280 dagen overstag gegaan ben, maar nu sindsdien weer "normaal". De gok loze dagen lopen weer op en denk er zeker niet altijd aan. Ben eigenlijk wel een soort blij dat het gebeurd is na zoveel dagen. Kost even een dag veel geld, maar ben er ook gelijk weer helemaal klaar mee, waar ik voorheen gewoon weer lekker doorging, stop ik nu en dat ga me goed af.

Af en toe hier kijken kan zeker geen kwaad. Het helpt me eigenlijk ook wel een beetje.

Jij heel veel succes en lekker doorgaan met sparen :-)

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Andy1982 tnx, fijn dat het goed gaat! Wat weerhoud jou voornamelijk van gokken? Heb je helemaal geen aandrang?

ik denk dat de wilskracht na een tijdje weer verdwijnt en dat we dan weer ooit terugvallen. Ik zou graag voor mezelf de zekerheid hebben dat ik het nooit meer zal doen.

sparen helpt wel trouwens. We gaan deze zomer toch niet naar het buitenland dus hop vakantiegeld erbij... heb nog nooit zoveel geld op m’n rekening gehad :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Misses:

@Andy1982 tnx, fijn dat het goed gaat! Wat weerhoud jou voornamelijk van gokken? Heb je helemaal geen aandrang?

ik denk dat de wilskracht na een tijdje weer verdwijnt en dat we dan weer ooit terugvallen. Ik zou graag voor mezelf de zekerheid hebben dat ik het nooit meer zal doen.

sparen helpt wel trouwens. We gaan deze zomer toch niet naar het buitenland dus hop vakantiegeld erbij... heb nog nooit zoveel geld op m’n rekening gehad :)

 

 

Hey Misses,

Het is wel aardig uit mijn systeem. Maar die ene keer, voelde ik toch wel aankomen al een aantal weken. Begon er gewoon steeds meer aan te denken. Heb ook een aardig drukke baan en heb alle vrijheid. Stress werkt bij mij als een trigger. Even je zelf een rust momentje gunnen of belonen. Het verbaasde me wel hoe snel en hoeveel je inzet. Nu kon ik dus stoppen en voelde me echt kansloos ook. Hoe snel kan je veel geld opmaken met een computerspelletje. Best triest eigenlijk als je 38 bent...:-) Het is ook het levende bewijs dat je ook niet even een half uurtje kan gokken of alleen een x bedrag...

Overigens sport ik veel en ondanks de terugslag, spaar ik ook aardig wat. Het is nog meer een bevestiging dat je dat de laatste jaren ook had kunnen doen... Het blijft bijzonder dat je soms twijfelt om iets kopen, maar met gokken wel gewoon even meer dan 1000 weggooit in een paar uur....

Veel succes/sterkt en we houden elkaar op de hoogte....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Een jaar later zitten we nog steeds in lockdown.. ik zat ook richting een verslaving aan gokken maar ik heb het door jullie wijze adviezen nog aardig tegen kunnen houden. Al moet ik wel zeggen dat het zeker het afgelopen jaar heel lastig is geweest. De verveling steekt toch de kop op en het kan voor mij ook zeker ontspannend zijn. Ik heb met mijn partner de afspraak dat zij bepaald hoeveel geld ik eraan mag uitgeven en ze houdt het ook echt bij. Dat helpt wel want we praten er ook over. Ik doe het tegenwoordig wel alleen met bonussen, die bekijk ik via https://hollandsegokken.nl/bonussen/. Dat scheelt toch een beetje geld en maakt het ook weer net wat leuker.

bewerkt door EthanFranklin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...