Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 6 Juni 2019


EefjeJ

Aanbevolen berichten

Ha @EefjeJ, heb je vannacht wel voldoende kunnen slapen? 

Ik ben uiteraard weer een vreemde eend in de slaapbijt, het heeft hier tussen 12 en 2 heftig geonweerd, maar daar heb ik zo goed als niets van meegekregen. Was daarentegen wel om 6 uur al wakker, terwijl ik er niet vroeg uit hoefde. Balen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

@EefjeJ Klinkt fijn, vooral dat van die massage! :)

@Cyclad58 Dan heb je in ieder geval lekker vast geslapen ;)

Ik ben een paar dagen afwezig geweest... Maar het gaat de laatste dagen redelijk goed gelukkig. Hier en daar nog wat paniekerige momenten maar over het algemeen gaat het redelijk goed.

Morgen uitslag van mijn holteronderzoek, hoop dat die goed is en dat ik daarna gerustgesteld ben.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Ik had hier ook last van de onweer. Was om 6uur ookal weer wakker voor mn medicijnen.

Beetje last van duizelingen nu ivm de afbouw. En klein beetje angstig.

Verder mag ik nog niet klagen.

Fijne dag allen

 

Xxxx Lynn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje @doorbijter wat verschrikkelijk naar voor je. Heel veel sterkte. Rustig aan met de angst, je zal zien dat het na dinsdag langzaam aan allemaal wat rustiger voor je gaat worden. Heb daar een beetje vertrouwen in. 

@MIKE261 goed te horen dat je zo vooruit gaat. Ik hoop voor je dat het in een stijgende lijn voortzet. Morgen een goede uitslag, kan je dat ook laten rusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Cyclad58:

Ha @EefjeJ, heb je vannacht wel voldoende kunnen slapen? 

Ik ben uiteraard weer een vreemde eend in de slaapbijt, het heeft hier tussen 12 en 2 heftig geonweerd, maar daar heb ik zo goed als niets van meegekregen. Was daarentegen wel om 6 uur al wakker, terwijl ik er niet vroeg uit hoefde. Balen. 

Ja op zich wel oké geslapen...ik lag juist even wakker door de hagel en onweer en sliep tot 6 uur en daarna nog even tot 7 uur. Dus ik mag niet klagen :)

Hoe gaat het verder met je?

Fijn dat het goed gaat @MIKE261 

Welkom @Johan64 het gaat goedkomen :)

De massage was erg fijn, op wat plekjes na ;) en ik waande me bij mijn paard zowat aan het strand, de bak stond half onderwater haha.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is balen van het slapen @Johan64. Maar niet heel gek denk ik aangezien je al slaapmedicatie slikt sinds de jaren 90. Ik begrijp dat het heel frustrerend kan zijn, maar je lichaam zal weer moeten gaan leren om het zelf te doen zonder medicatie en dat kost tijd. Ik zag dat je bij een psycholoog komt. Heb je het er wel eens over gehad daar? Er bestaat namelijk een cgt behandeling voor slapen, het schijnt bewezen effectiever te zijn als een benzo. Zeker op de lange termijn. Ik zag ook dat je de Diazepam afbouwd in stappen van 2.5 mg per 2 weken. Gaat dit wel goed? Voorderest geen klachten naast het regelmatig niet kunnen slapen?

bewerkt door Robbin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Robbin:

Dat is balen van het slapen @Johan64. Maar niet heel gek denk ik aangezien je al slaapmedicatie slikt sinds de jaren 90. Ik begrijp dat het heel frustrerend kan zijn, maar je lichaam zal weer moeten gaan leren het om het zelf te doen zonder medicatie en dat kost tijd. Ik zag dat je bij een psycholoog komt. Heb je het er wel eens over gehad daar? Er bestaat namelijk een cgt behandeling voor slapen en het schijnt bewezen te zijn dat het effectiever werkt als een benzo, zeker op de lange termijn. Ik zag ook dat je de Diazepam afbouwd in stappen van 2.5 mg per 2 weken. Gaat dit wel goed? Voorderest geen klachten naast het regelmatig niet kunnen slapen?

@Robbinindien ik goed slaap geen klachten. Indien ik slecht slaap: futloos, wat depressieve klachten en denken dat het nooit meer goed komt. Ben bekend met CGT. Heb goede begeleiding, leggen mij geen druk op. Maar ben jij nu van alle benzo’s af??

bewerkt door Johan64
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Johan64:

Robbinindien ik goed slaap geen klachten. Indien ik slecht slaap: futloos, wat depressieve klachten en denken dat het nooit meer goed komt. Ben bekend met CGT. Heb goede begeleiding, leggen mij geen druk op. Maar ben jij nu van alle benzo’s af??

Wat fijn dat je goede begeleiding hebt. Dat scheelt een heel stuk. Nee ik ben er nog niet van af, ik sta nu ergens tussen de 8/9 mg Diazepam. Ik kom van een behoorlijk hoge dosering maar dat zegt niet zoveel over deze rot pillen. De klachten die je omschrijft klinken bekend in de oren. Gewoon van je af schrijven hier en vragen wat je wilt vragen, andere zullen jouw klachten ook herkennen en andersom misschien ook. Zo kunnen we elkaar er doorheen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Robbin:

Ja @Lynn86 Je zegt het maar hoor :).. Heb ze jammer genoeg allemaal al eens uit mogen proberen.

Jeetje,  dat is heftig. Ik heb op dit moment nu 8 jaar lorazepam. Ben aan het afbouwen nu. Meerdere afbouw pogingen gedaan maar zonder resultaat. Nu de laatste poging door middel van de pilletjes te veilen en iedere dag minimaal eraf te schaven. Hopelijk lukt het nu wel.

Groetjes Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Robbin:

Wat fijn dat je goede begeleiding hebt. Dat scheelt een heel stuk. Nee ik ben er nog niet van af, ik sta nu ergens tussen de 8/9 mg Diazepam. Ik kom van een behoorlijk hoge dosering maar dat zegt niet zoveel over deze rot pillen. De klachten die je omschrijft klinken bekend in de oren. Gewoon van je af schrijven hier en vragen wat je wilt vragen, andere zullen jouw klachten ook herkennen en andersom misschien ook. Zo kunnen we elkaar er doorheen helpen.

Mooi geschreven @Robbin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel @Lynn86.

Ik heb gelezen over de eerdere afbouw pogingen. Je bent al een poosje aan het tobben met Lorazepam zag ik. Heb je er vertrouwen in dat het je dit keer wel gaat lukken? Ik hoop echt dat je dit keer doorzet  en evt andere mogelijkheden aangrijpt als het met Lorazepam niet wil lukken. Ik zag dat de poging met Diazepam je niet goed beviel en dat je er na 2 dagen mee gestopt bent. Ik denk dat de grootste kans van slagen uiteindelijk toch echt met Diazepam is. Je zal het dan uiteraard wel even langer de kans moeten geven als 2 dagen. 

Aan je naam te zien kom je uit het jaar 1986. Dan ben je nog hartstikke jong man, zie je het al voor je dat je op je oude dag nog door de benzo ellende heen zou moeten gaan? De benzo gaat z’n kracht verliezen en jij gaat daar vroeg of laat door in de problemen komen. Ik las ook dat je een kind of kinderen hebt? Dat wil je ze toch allemaal niet aandoen :(. Ik zou deze “laatste” poging echt goed benutten. Geloof me, het blijft niet goed gaan met die hoge doseringen Lorazepam en zal je je hele leven aan blijven kl* . op deze manier.

Ik hoop niet dat je het als kritiek beschouwd wat ik tegen je zeg. Ik bedoel het goed, maar ik vind “de laatste poging” echt een beetje kort door de bocht. Het klinkt dan namelijk net alsof je het eigenlijk al opgegeven hebt, en ik hoop juist dat dat niet zal gaan gebeuren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Robbin:

Dankjewel @Lynn86.

Ik heb gelezen over de eerdere afbouw pogingen. Je bent al een poosje aan het tobben met Lorazepam zag ik. Heb je er vertrouwen in dat het je dit keer wel gaat lukken? Ik hoop echt dat je dit keer doorzet  en evt andere mogelijkheden aangrijpt als het met Lorazepam niet wil lukken. Ik zag dat de poging met Diazepam je niet goed beviel en dat je er na 2 dagen mee gestopt bent. Ik denk dat de grootste kans van slagen uiteindelijk toch echt met Diazepam is. Je zal het dan uiteraard wel even langer de kans moeten geven als 2 dagen. 

Aan je naam te zien kom je uit het jaar 1986. Dan ben je nog hartstikke jong man, zie je het al voor je dat je op je oude dag nog door de benzo ellende heen zou moeten gaan? De benzo gaat z’n kracht verliezen en jij gaat daar vroeg of laat door in de problemen komen. Ik las ook dat je een kind of kinderen hebt? Dat wil je ze toch allemaal niet aandoen :(. Ik zou deze “laatste” poging echt goed benutten. Geloof me, het blijft niet goed gaan met die hoge doseringen Lorazepam en zal je je hele leven aan blijven kl* . op deze manier.

Ik hoop niet dat je het als kritiek beschouwd wat ik tegen je zeg. Ik bedoel het goed, maar ik vind “de laatste poging” echt een beetje kort door de bocht. Het klinkt dan namelijk net alsof je het eigenlijk al opgegeven hebt, en ik hoop juist dat dat niet zal gaan gebeuren. 

Dank voor je bericht. En nee ik zie het niet als kritiek. Ik ga deze keer alles op alles zetten. Ik weet dat de lora op den duur stopt met werken. En ik heb er al alles aan gedaan om het te laten lukken. Dit was niet de eerste poging overstappen op die maar de tweede. Het lukt me gewoon echt niet. Ik ga het op deze manier doen. En ik zie wel hoe het gaat lopen. Maar natuurlijk geef ik wel alles. Ik vecht al echt heel lang ooit moet het toch lukken.

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lynn86:

Maar natuurlijk geef ik wel alles. Ik vecht al echt heel lang ooit moet het toch lukken.

Deze keer gaat het jouw lukken! Blijf die gedachten vasthouden elke dag weer!  Niet meer aan twijfelen. Het gaat jouw gewoon lukken!.. Iedereen die echt wil komt ervan af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...