Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Etty

Meeting 2019

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Bilo:

Ligt wat mij betreft beetje aan wat de gedachte erachter is. Als het bedoelt is om elkaar te zien en gezellig wat te kletsen dan hoeft dat voor mij niet. Daar ken ik jullie nog niet lang genoeg voor. Maar als er ook een gedeelte vrij wordt gemaakt om tips en ervaringen te delen en vragen mbt stoppen met alcohol, dan ben ik er graag bij

Geen programma lijkt me, maar genoeg gelegenheid om het onderwerp stoppen met alcohol/gestopt zijn  te bespreken.  Neem ik aan.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor wie kán, zeker doen hoor, zo'n meeting. Heb er verschillende meegemaakt, de eerste was gek, spannend, griezelig zelfs, maar eenmaal elkaar gevonden

heel gezellig vooral. En het heeft mij geholpen om achter deze virtuele wereld de méns te zien. Vooral de gewoonheid van de hier aanwezige mensen.

Het idee van geweldigheid en de minkukeligheid dat bij mij op dit forum makkelijk post vat bij de verhalen van verschillende 'forummers' werd in één klap

weggevaagd toen ik me tussen al die verschillende heel gewone alcoholprobleemmensen bevond.. zouden, bij wijze van spreken, zo bij me in de straat

kunnen wonen want ook daar spelen zich hoogstwaarschijnlijk allerlei gewone geweldige en minkukelige dingen af achter al die voordeuren waar ik,

als ik die mensen op straat tegenkom, geen weet van heb... zelf ben ik ook maar een gewone alcoholist die in een heel gewone straat met heel gewone

mensen woont. (denk ik...;))

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Bob:

Meeting 2019

Bob

Kruidenthee

Cleo66

Etty

Jopie

IJsvogel

Rosee

Lika

Bilo 

Top. Ben ik erbij. En ik kan mensen ophalen in Brabant indien nodig. Ik heb gratis benzine.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wellicht een idee om leden die er vorige keren bij waren maar niet zo vaak meer op het forum zitten, een bericht te sturen? Misschien vinden ze het leuk maar zien ze deze draad niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Bilo:

Wellicht een idee om leden die er vorige keren bij waren maar niet zo vaak meer op het forum zitten, een bericht te sturen? Misschien vinden ze het leuk maar zien ze deze draad niet

Grappig wel.

Hier het tegenovergestelde; Ben nog nooit op een forummeeting geweest, kom al 9 jaar dagelijks op dit forum en lees deze draad wel en heb al vele meetings voorbij zien komen maar ben nog steeds niet van plan om naar een forummeeting te gaan. Ik vind het wel prima zo.:)

Veel plezier!:rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Bor:

Grappig wel.

Hier het tegenovergestelde; Ben nog nooit op een forummeeting geweest, kom al 9 jaar dagelijks op dit forum en lees deze draad wel en heb al vele meetings voorbij zien komen maar ben nog steeds niet van plan om naar een forummeeting te gaan. Ik vind het wel prima zo.:)

Veel plezier!:rose:

Snap ik. Het was maar een idee. Omdat 22 juni vrij kort dag is en ik me voor kan stellen dat niet iedereen zo vaak op forum zit. haha ik nu ook alleen omdat ik week vakantie heb

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er zijn meer mensen die niet kunnen op 22 juni. Zaterdag 17 augustus of zaterdag 24 augustus dan misschien?

Bedoelde je echt na augustus, dus september pas, of naar augustus verplaatsen, @Cleo66?

bewerkt door Bob

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beide zaterdagen in augustus ben ik verhinderd wegens vakantie. Daarna kan ik weer. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Bob:

Er zijn meer mensen die niet kunnen op 22 juni. Zaterdag 17 augustus of zaterdag 24 augustus dan misschien?

Bedoelde je echt na augustus, dus september pas, of naar augustus verplaatsen, @Cleo66?

Tja @Bob, wij vertrekken pas 18 augustus op vakantie en komen de 30e terug 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Bob:

Dus het mag van mij ook in juli,  maar ik denk dat er dan veel anderen niet kunnen ivm vakantie ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Cleo66:

Misschien kan iemand zo'n datumprikker aanmaken . Geen idee hoe dat moet vandaar mijn vraag 

Ik had er een aangemaakt op datumprikker.nl maar ik merkte dat ik de anonimiteit daarbij niet goed kon waarborgen. Ik zou dan namelijk jullie verplicht in te vullen e-mail adressen te zien krijgen en dat wil ik niet.

bewerkt door Bob
Anonimiteit onvoldoende gewaarborgd bij datumprikker.nl

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Bob:

Ik had er een aangemaakt op datumprikker.nl maar ik merkte dat ik de anonimiteit daarbij niet goed kon waarborgen. Ik zou dan namelijk jullie verplicht in te vullen e-mail adressen te zien krijgen en dat wil ik niet.

Ojee,  balen .

Mij persoonlijk maakt het niet uit om via pb deze door te geven.  Maar er zouden anderen anders over kunnen denken 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien toch maar doen met datumprikker.nl, het werkt wel makkelijk.

Je kunt je beschikbaarheid aangeven door op de volgende link te klikken: https://datumprikker.nl/psxk64fzbvhjmi7z
Je wordt dan gevraagd om een naam (gebruik daarvoor gewoon je nickname op dit forum) en een e-mail adres. Dat e-mail adres is alleen voor jezelf en voor mij als beheerder van de afspraak zichtbaar, maar niet voor anderen. Het wordt door de datumprikker gebruikt om je meldingen over de afspraak te sturen. Ik doe er niets mee.

Wie zijn e-mail adres liever voor zich houdt kan de datumvoorkeuren ook in deze draad aangeven. Ik geef straks in een apart bericht aan hoe je dat kunt doen.

bewerkt door Bob

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wie mee wil doen kan zijn beschikbaarheid aangeven via https://datumprikker.nl/psxk64fzbvhjmi7z

Of citeer dit bericht en geef je beschikbaarheid aan achter elk van de datums. Kies uit ja, nee of misschien

zaterdag 22 juni              
zaterdag 17 augustus    
zaterdag 24 augustus    
zaterdag 31 augustus    
zaterdag 7 september   
zaterdag 14 september  
zaterdag 21 september  
zaterdag 28 september  

De tijd is steeds van 13:00 tot 17:00, maar je mag ook later komen en/of eerder weggaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk, @Marika. Kun je ook aangeven welke datums jou schikken? Een stukje terug staat aangegeven hoe je dat kunt doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...